WP Ads to kanał idealnie odpowiadający na potrzebny e-commerce. Kampanie obejmują różne formy reklamy, takie jak display, mailing czy kreacje dynamiczne.
Usługa WP Ads – co to jest?
WP Ads to nowy kanał reklamowy, który umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców Twojego biznesu. Kampanie sprzedażowe rozliczane w modelu ROAS lub wizerunkowe dostępne w CPC sprawiają, że płacisz tylko za efekty.
Dzięki narzędziu WP Ads dotrzesz do użytkowników serwisów WP, poczty WP i o2, jak również do sieci WPartner. W zasięgu WP Ads znajduje się 23 mln użytkowników. To 90% spośród wszystkich polskich internautów. Teraz możesz do nich dotrzeć ze swoimi produktami. Zapytaj nas o strategię i prowadzenie Twojej kampanii w tym systemie reklamowym. Doradzimy, opracujemy strategię i wyestymujemy koszty oraz efekty.
WP Ads w liczbach. Sprawdź, ile użytkowników jest w zasięgu Twojej reklamy!
Otrzymaj 2000 zł budżetu gratis
Jeśli zdecydujesz się na uruchomienie kampanii WP Ads teraz i wpłacisz budżet w wysokości 1 000 zł, wspólnie z WP dodamy do Twojej kampanii dodatkowe 2 000 zł budżetu.
W efekcie inwestując 1 000 zł, na koncie reklamowym będziesz mieć do dyspozycji aż 3 000 zł, co pozwoli skutecznie przetestować potencjał sprzedażowy tego kanału. Oferta jest limitowana ilościowo, więc zapytaj nas o nią jak najszybciej.
Rodzaje reklam w WP Ads
Kampania produktowa to jedna w z najefektywniejszych form promocji sprzedażowej. W WP Ads możesz promować swoje produkty na podstawie feedu produktowego, a algorytmy będą same optymalizować wyświetlane produkty w oparciu o dane sprzedażowe
Kampania banerowa - wyświetlaj swoje banery na największych portalach internetowych WP. Wybieraj spośród 500 kategorii targetowania, w tym kierowania tematycznego. Rozliczaj się za kliknięcia banerów.
Kampania mailingowa - wysyłaj informacje o swoich produktach do bazy 9 mln aktywnych użytkowników Poczty WP i o2. Wybierz mailingi, które trafiają na samą górę skrzynki odbiorczej i mają wysoki open rate. Możliwe precyzyjne formy targetowania grupy odbiorców.
Co wyróżnia reklamy WP Ads?
Segmentacja i targetowanie. Kampanie są kierowane do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, idealnie dopasowując komunikat do ich potrzeb i preferencji.
Dynamiczny retargeting. Zastosowanie rozwiązań retargetingowych, takich jak SalesBooster i kampanie display, pozwala ponownie angażować użytkowników, którzy już wykazali zainteresowanie Twoimi produktami.
Optymalizacja i kontrola. Zarządzanie kampaniami odbywa się z poziomu intuicyjnego interfejsu, a analiza efektywności w czasie rzeczywistym pozwala podejmować szybkie decyzje i optymalizować wyniki.
Elastyczny budżet. Dostosowanie wydatków reklamowych do indywidualnych możliwości finansowych i celów biznesowych przekłada się na czerpanie korzyści z płatności za efekt.
Wsparcie specjalistów. Wiedza i doświadczenie naszych ekspertów pomaga maksymalizować wyniki kampanii.
WP Ads jako element złożonej strategii reklamowej
Chcąc osiągnąć skuteczny marketing – musisz być wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci. WP Ads doskonale uzupełnia działania prowadzone w ramach Google Ads i Microsoft Advertising (Bing Ads).
WP Ads pozwala na osiągnięcie dodatkowej widoczności na najpopularniejszym polskim portalu internetowym oraz w sieciach partnerskich, co przekłada się na jeszcze większy ruch na stronie i większą liczbę konwersji.