6. Konferencja Lunch z e-commerce już wkrótce. Jak wyglądały poprzednie edycje?

Konferencja Lunch z e-commerce to jedno z najbardziej merytorycznych, branżowych wydarzeń, dotyczących e-marketingu i e-commerce w Polsce. Jak dotychczas, we wszystkich edycjach Konferencji uczestniczyło ponad 500. uczestników, którzy mieli okazję wsłuchać się w wartościowe wystąpienia ponad 30. prelegentów.

Konferencja Lunch z e-commerce to nie tylko okazja do pozyskania specjalistycznej wiedzy, ale też wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami i praktykami e-handlu. Wszystko to w atmosferze stwarzającej idealne warunki do networkingu, sprzyjającego zawieraniu nowych kontaktów biznesowych.

Nowe oblicze KPI, czyli Keep People I… Zbliża się  6. edycja Konferencji Lunch z e-commerce

Najbliższa Konferencja Lunch z e-commerce odbędzie się już 9 grudnia. Będzie to 6. edycja tego branżowego wydarzenia, które tym razem odbędzie się pod hasłem: Nowe oblicze KPI, czyli Keep People I…

W trakcie Konferencji skupimy się na zagadnieniach związanych z rozwojem przywództwa i umiejętności miękkich, mających ogromne znaczenie w twardym e-biznesie. Zaproszeni prelegenci poruszą m.in. tematy związane z komunikacją wewnętrzną, czy wyzwaniami, stojącymi zarówno przed zarządzającymi, jak i przed pracownikami sklepów internetowych. Podzielą się nie tylko wiedzą, ale też swoimi przeżyciami i cennymi wskazówkami, inspirując do podejmowania działań w kierunku rozwoju kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych.

Kto wystąpi?

Tegoroczna edycja wydarzenia organizowana jest z myślą o właścicielach, prezesach oraz kadrze zarządzającej najwyższego i średniego szczebla, z największych e-commerce w Polsce i Europie. Zarządzanie zespołem w sklepie internetowym generuje wiele wyzwań. Należy do nich m.in. budowanie relacji, przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych i zachowaniu autorytetu. Ważnym aspektem jest także umiejętne rozwiązywanie konfliktów i wykorzystanie potencjału zespołu. Co zrobić, aby skutecznie poradzić sobie zarówno z tymi, jak i innymi wyzwaniami biznesowymi? Warto zadbać o rozwój kompetencji przywódczych (takich jak np.  decyzyjność, asertywność, perswazyjność, motywacja), ale też umiejętności mentorskich.

Zbliżające się wydarzenie będzie doskonałą okazją do poznania perspektywy osób zajmujących podobne stanowiska, a co za tym idzie, rozumiejących problemy, z jakimi zmaga się kadra managerska. Mimo posiadania dostępu do obszernej wiedzy narzędziowej i możliwości skorzystania z szeregu rozwiązań technologicznych, do najważniejszych czynników, które mają wpływ na firmę, wciąż zalicza się aspekty ludzkie. Niezwykle ważną umiejętnością dla przedstawicieli kadry zarządzającej, jest więc zachowanie balansu między kompetencjami miękkimi i twardymi.

Zapowiedź 6. edycji Konferencji Lunch z e-commerce 

Konferencja będzie miała wyjątkowy charakter. W nieco świątecznym już klimacie stworzymy przestrzeń do poszerzenia wiedzy i wymiany doświadczeń biznesowych, co będzie sprzyjać nie tylko poznaniu najlepszych praktyk z zakresu e-marketingu i e-commerce, ale też znalezieniu nowych pomysłów, inspiracji i rozwiązań, które można wykorzystać do prowadzenia firmy w branży online.

Przeżyjmy to jeszcze raz. Jak wyglądały dotychczasowe edycje Konferencji?

Najbliższa Konferencja Lunch z e-commerce już za kilka dni, tymczasem sięgnijmy pamięcią do 2018 roku. To właśnie wtedy, w rzeszowskim hotelu Falcon zorganizowaliśmy pierwszy, pełen wiedzy lunch. Naszym celem była edukacja uczestników w zakresie  e-marketingu i zainspirowanie ich, do podejmowania skutecznych działań w obszarze  e-commerce. W trakcie spotkania nasi specjaliści opowiadali m.in. o wykorzystaniu chatbotów konwersacyjnych w e-biznesie, przeprowadzając także warsztaty z ich tworzenia. Duże zainteresowanie uczestników, jak i wysoka wartość merytoryczna wydarzenia,  skłoniły nas do zorganizowania kolejnych edycji Lunchu z e-commerce, który od 2019 roku cyklicznie odbywa się w Warszawie.

Zarówno druga, jak i trzecia edycja Konferencji została zorganizowana w celu przekazania uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu e-commerce. Była to także doskonała okazja do wymiany doświadczeń i zawarcia nowych znajomości oraz współprac biznesowych. Występujący w trakcie wydarzeń prelegenci przedstawili skuteczne rozwiązania, dzięki którym uczestnicy dowiedzieli się, jak można zwiększyć sprzedaż w e-commerce.

W trakcie drugiej edycji doszło do premiery raportu pt. „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce?”

Zobacz relację z 2. edycji Konferencji Lunch z e-commerce!

Trzeci lunch przebiegał pod hasłem: „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce i kupowali jeszcze więcej”.

Zobacz relację z wydarzenia! 

W 2021 roku, gdy wiele firm zmagało się z pandemiczną rzeczywistością i jej skutkami, zorganizowaliśmy czwartą konferencję, podczas której mocno skupiliśmy się na zagadnieniach związanych z generowaniem sprzedaży oraz efektywną promocją w e-commerce.

Pandemia nie była i wciąż nie jest jednak jedynym czynnikiem, który sprawił, że efektywne prowadzenie e-biznesu wymaga wykorzystywania skutecznych narzędzi i specjalistycznej wiedzy. Dzisiaj otoczenie biznesowe cechuje zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność. Właśnie tak wygląda rzeczywistość VUCA, w której biznes przyszło prowadzić m.in. przedsiębiorcom z branży online. Specjalnie z myślą o nich, zorganizowaliśmy 5. edycję lunchu z e-commerce, który prowadziliśmy pod hasłem: „Ja Ciebie też VUCA! Czyli rozwój e-biznesu na przekór niepewnym czasom”.

Zobacz, jak było, w trakcie 5. Konferencji Lunch z e-commerce! 

6. edycja Konferencji Lunch z e-commerce zbliża się wielkimi krokami!

Już 9 grudnia spotkamy się w murach Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie, by wspólnie delektować się kolejnym Lunchem z e-commerce.