AI pod lupą naszych ekspertów

Nasi eksperci chętnie dzielą się wiedzą z różnych obszarów digital marketingu i e-commerce. Tym razem skupili się m.in. na sztucznej inteligencji. Koniec roku to także dobry czas na to, by zastanowić się nad tym, co przyniesie przyszłość. I tak w odpowiedzi na obawy rynku, związane z wycofaniem Third-party cookies, postanowiliśmy zorganizować webinar o tym, jak przygotować firmę na cookieless world. Więcej informacji w poniższym przeglądzie wydarzeń z ostatniego kwartału 2023 roku w naszej agencji. 

AI pod lupą naszych ekspertów

W listopadzie Senior Marketing Manager naszej agencji – Paweł Szczyrek wystąpił, podczas IAB HowTo: AI Transformtion. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes. Paweł wygłosił prelekcję pt. „Zrób to sam. Jak zwiększyć wyd(AI)ność marketingu dzięki sztucznej inteligencji. Case study”.

Podczas wystąpienia opowiedział m.in. o tym, jak budować własne automaty analizujące sentyment komentarzy na Facebooku. Mówił również o wykorzystywaniu maszyny do recyklingu i tworzenia treści, która usprawnia generowanie contentu. W wydarzeniu uczestniczył także Dyrektor Zarządzający agencjiWojciech Szymański.

Podczas Konferencji Wojciech odbył wiele ciekawych i interesujących rozmów, jednak swoją wiedzą  i doświadczeniem dotyczącym AI, podzielił się także na łamach jednego z prestiżowych, branżowych czasopism. Wojciech stworzył artykuł pt. „Narzędzia AI dla e-commerce managera – przegląd TOP 10 rozwiązań”, który ukazał się w Magazynie Online Marketing.

W swojej publikacji Wojciech stworzył autorską listę TOP 10 narzędzi AI, które usprawniają pracę E-commerce Managerów. Opisał także te obszary e-handlu, w których warto zastosować AI i opisał praktyczne przykłady jej wykorzystania (np. do prognozowania trendów sprzedaży).  Artykuł jest dostępny dla prenumeratorów Magazynu Online Marketing.

Przygotowania do ery cookieless

W grudniu zorganizowaliśmy ostatnie, a zarazem jedno z najważniejszych branżowych wydarzeń w tym roku. Był to bezpłatny webinar pt. „Digital marketing w czasach post-3rd party cookies. Ocal swoją firmę przed cyfrową apokalipsą!”.

Webinar poprowadził Team Leader działu UX & Analytics – Mateusz Bober, który opowiedział jego uczestnikom o tym, jak działania digital marketingowe zmienią się po wycofaniu Third-party cookies oraz, jak dostosować swoją strategię do nowej rzeczywistości. Już teraz zapraszamy na kolejne webinary, których organizację zaplanowaliśmy na 2024 rok. Więcej informacji podamy wkrótce.