Drugie wydanie książki o content marketingu

Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści doczekał się drugiego wydania! Autorzy książki, Wojciech Szymański i Magdalena Tobiasz uznali, że czas na odświeżenie szaty graficznej i udoskonalenie zawartości publikacji z 2016 roku.
19 października 2019

Wychodzimy z założenia, że warto nie tylko pogłębiać wiedzę marketingową, ale również aktualizować dotychczasowe wydawnictwa. Tak też jest w przypadku książki autorstwa Wojciecha Szymańskiego, dyrektora zarządzającego Ideo Force, eksperta do spraw e-marketingu, e-commerce oraz e-PR i dr Magdaleny Tobiasz, specjalizującej się w marketingu internetowym. Autorzy postanowili połączyć swoje siły po raz kolejny. Owocem tej współpracy jest II wydanie przewodnika po świecie content marketingu.

ksiazka-content-marketing

Nowa szata graficzna i jeszcze więcej aktualnej wiedzy w przystępnej formie. Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści jest pozycją obowiązkową zwłaszcza dla tych, którzy na co dzień mają do czynienia z tworzeniem i dystrybucją treści. Ale nie tylko. Poradnik niewątpliwie zainteresuje właścicieli firm i freelancerów, których oferta obejmuje usługi z zakresu tworzenia strategii content marketingowych. Informacje zawarte w książce podpowiedzą, jak zaprezentować markę w sposób angażujący odbiorcę. Do zapoznania się z nowym wydaniem zachęcamy również osoby, które nie zajmują się stricte content marketingiem. Jesteśmy przekonani o tym, że zawartość zainteresuje twórców contentu, a więc copywriterów i grafików, ale również analityków internetowych i pracowników sektora e-commerce.

Sprzedawanie powinno być tworzeniem opowieści. Ma przyciągać uwagę potencjalnego klienta, który sam zechce podtrzymywać kontakt z marką. Umiejętne zaprezentowanie contentu stanowi klucz do sukcesu. Jednak w tym wszystkim nie możemy zapominać o samej treści – to ona stanowi bazę, na której opiera się strategia. I o tym mówią autorzy współczesnego poradnika po marketingu treści. Idealnie podsumowuje to zdanie z książki: Uwaga odbiorców jest obecnie bardzo ograniczona, dlatego sednem skutecznej strategii powinny być wysokiej jakości treści.

Opracowanie pozwoli czytelnikom uzyskać wiedzę z zakresu:

  • historii content marketingu,
  • rozwoju marketingu sieciowego,
  • dwukierunkowej komunikacji,
  • rodzajów i formatów content marketingu,
  • marketingu narracyjnego,
  • kanałów dystrybucji treści,
  • przydatnych narzędzi.

18 października w Warszawie, podczas 3. edycji Lunchu z e-commerce odbyła się premiera książki. Z tej okazji Wojciech Szymański poprowadził wykład na temat Metod content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google. Program tegorocznej konferencji obejmował 8 prelekcji i warsztat prowadzony przez Sebastiana Skórskiego  z Google Internetowe Rewolucje – Jak sprzedawać globalnie? Narzędzia wspierające procesy eksportowe. Tematy wystąpień obejmowały zagadnienia dotyczące m.in.: narzędzi generujących sprzedaż w e-commerce, nowych technologii, analizy konkurencji.

Drugiemu wydaniu patronują uczelnie – UTH im. H. Chodkowskiej w Warszawie, Akademia Leona Koźmińskiego, WSE im. ks. J. Tischnera w Krakowie i WSIiZ w Rzeszowie, z którymi na co dzień współpracujemy oraz Izba Gospodarki Elektronicznej (od niedawna jesteśmy jej członkiem), IAB Polska, stowarzyszenie, w którym działamy od 2017 roku i nasz partner, firma  Exacto.

Ideo Force, współpracuje z wieloma firmami, tworząc dla nich strategie marketingowe i przygotowując rozmaite formaty treści, które udostępniamy na blogach firmowych czy kanałach social media. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni, że dzięki nam książka ukazała się w nowej odsłonie. 190 stron, 9 rozdziałów, połączenie wiedzy i doświadczenia dwóch specjalistów – drugie wydanie z pewnością zainteresuje czytelników.

Content marketing – współczesny poradnik po marketingu treści możecie kupić tutaj.