Dzielimy się wiedzą o budowaniu marki osobistej
Przedstawiciele Ideo Force wzięli udział w dwóch wydarzeniach branżowych, dzieląc się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania profesjonalnego wizerunku oraz efektywnych strategii marketingowych.
Joanna Tymowicz na spotkaniu Podkarpackiego Samorządu Gospodarczego
W dniu 8 maja 2025 r. Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu w Ideo Force, wystąpiła jako prelegentka podczas cyklicznego spotkania Podkarpackiego Samorządu Gospodarczego w przestrzeni konferencyjnej ZEN.COM Expo w Jasionce.
Jej wystąpienie dotyczyło strategicznego podejścia do budowania marki osobistej w serwisie LinkedIn, który jest obecnie kluczową platformą dla specjalistów i liderów biznesu. Prezentacja spotkała się z dużym zainteresowaniem uczestników wydarzenia, wśród których obecni byli przedstawiciele czołowych firm regionu.
"Praca nad marką osobistą to proces, który wymaga wypracowania własnej strategii oraz autentyczności. To podstawy, które pozwalają skutecznie budować profesjonalny wizerunek i nawiązywać wartościowe relacje biznesowe" - podkreślała podczas prelekcji Joanna Tymowicz.
Podczas wydarzenia omawiano również inne kluczowe aspekty rozwoju biznesu, w tym digitalizację procesów w firmach oraz metody precyzyjnego definiowania grup docelowych.
Udział w śniadaniu networkingowym "Czerwona Szpilka" w Warszawie
Również 8 maja 2025 r. Paulina Kawa-Zięba z Ideo Force uczestniczyła w prestiżowym śniadaniu networkingowym "Czerwona Szpilka" w Warszawie - ekskluzywnym wydarzeniu dedykowanym kobietom sukcesu i liderkom biznesu.
Spotkanie, prowadzone przez Magdalenę Szewczuk, mentorkę i trenerkę biznesu, zgromadziło elitarne grono przedsiębiorczych kobiet, dając uczestnikom możliwość nawiązania strategicznych kontaktów biznesowych oraz wymiany doświadczeń na najwyższym poziomie.
Centralnym punktem programu była specjalistyczna prelekcja Anety Dziedzickiej na temat "Wizerunek pewności siebie – jak wyglądać i myśleć, by budować autentyczną markę osobistą".
Nasze dzielenie się wiedzą i doświadczeniem na takich platformach stanowi integralną część misji firmy, by nieustannie podnosić standardy branżowe i wspierać rozwój biznesu poprzez profesjonalne działania wizerunkowe i marketingowe.