„E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” już w sprzedaży.

Na półki księgarni trafił nowy podręcznik napisany przez branżowych specjalistów. Powstał z myślą o realnym wsparciu dla dydaktyków oraz praktyków zajmujących marketingiem sieciowym.Wkład w jego powstanie miał Wojciech Szymański z Ideo Force.
23 maja 2018

„E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” to imponujące osiągnięcie pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego. Efektem prac jest blisko 500 stron praktycznej wiedzy obejmującej 20 kluczowych obszarów nowoczesnego marketingu. Celem przedsięwzięcia było stworzenie podręcznika możliwie długoterminowo wspierającego rozwój kompetencji i umiejętności, co w czasach dynamicznego rozwoju narzędzi sieciowych było niemałym wyzwaniem.

Jak mówi prof. Mazurek: „Autorzy podręcznika to nie tylko doświadczeni praktycy e-marketingu, ale równocześnie świetni dydaktycy (…)”. Pośród 22 ekspertów znalazł się Wojciech Szymański z Ideo Force, który poruszył tematykę współczesnego pozycjonowania stron internetowych (SEO). Jest także współautorem tekstu dotyczącego, tak popularnego dzisiaj content marketingu.

Do grona autorów dołączyły także osoby zajmujące się na co dzień e-marketingiem w takich firmach jak Deloitte Digital, T-Mobile, Freshmail, GoldenSubmarine, Future Mind czy VML Poland.

e-marketing_ksiazka_wojciech_szymanski