Gościmy na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi

AHE w Łodzi to uczelnia kierująca swoich studentów w stronę nowych mediów i technologii, które są rynkową codziennością. W ramach propagowania wiedzy zorganizowany został cykl szkoleń „Akademia Nowych Mediów”, adresowanych do szerokiego grona odbiorców.
2 kwietnia 2019

Ideo Force w miarę swoich możliwości zawsze wspiera inicjatywy mające na celu budowanie świadomość i wiedzy użytkowników w zakresie rynku interaktywnego oraz digital reality. To kluczowe dla zrównoważonego rozwoju biznesu i społeczeństwa. Nasi eksperci to przede wszystkim praktycy, dlatego są wstanie udzielać wskazówek wynikających z ich rzeczywistego doświadczenia.

W związku z tym, z przyjemnością przyjęliśmy zaproszenie do merytorycznego uczestnictwa w tym wydarzeniu i z entuzjazmem udaliśmy się do Łodzi, aby poprowadzić wykład o Content Marketingu.

Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi to działająca od 25 lat placówka edukacyjna, mogąca poszczycić się 81 tysiącami absolwentów, ponad 80 specjalnościami studiów I i II stopnia oraz ponad setką kierunków podyplomowych. Nastawienie na nauczanie studentów nieszablonowego i kreatywnego myślenia, wyróżniają tą uczelnię na tle wielu innych w Polsce.

1 kwietnia, w klimatycznym, odnowionym budynku XIX-wiecznej fabryki, Daniel Kazanecki, Creatvie and Content Manager Ideo Force stanął przed licznie zgromadzoną publicznością studentów, pracowników naukowych i osób zainteresowanych nowymi mediami. Rozwinął dla nich temat: „Content marketing – czyli jak mówić o swojej marce”. Wykład, który poprowadził, mimo swobodnej formy, bynajmniej nie był prima aprilisowym żartem.

Zgromadzone na auli osoby mogły dowiedzieć się między innymi jak poznać potrzeby swoich klientów i w jaki sposób budować z nimi nowoczesną komunikację opartą na zrozumieniu i dwustronnym dialogu. Podpowiedzieliśmy im również jakie znaczenie ma monitoring konkurencji, gdzie szukać inspiracji dla własnych treści oraz dlaczego tak ważne jest osadzenie ich w określonym kontekście – sytuacyjnym, społecznym czy kulturowym.

Na zakończenie spotkania prelegent odpowiadał na pytania publiczności i udzielał wskazówek, jak poruszać się w we współczesnym świecie pełnym content marketingu. Mamy nadzieję, że opuszczając aulę po blisko 90 minutowym wykładzie, każdy znalazł w nim coś dla siebie i wyszedł pełen nowych inspiracji i pomysłów do wdrażania w życie! Dziękujemy Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej za zaproszenie i mamy nadzieję, że to dopiero początek naszej współpracy.