Gromkie brawa dla InternetBeta 2019

InternetBeta to prestiżowe wydarzenie, które przyciąga uczestników i prelegentów z całej Polski. W tym roku jednym z występujących i reprezentujących Ideo Force był Wojciech Szymański, który przedstawił case study jednego z naszych projektów.
16 września 2019

InternetBeta to coroczne wydarzenie skupiające osoby związane z nowymi technologiami. Wśród uczestników są menagerowie oraz zarządzający największymi serwisami i sklepami internetowymi w Polsce, inwestorzy, startupowcy, przedstawicie agencji reklamowych czy osoby zaangażowane społecznie.

We wrześniu konferencja w ciągu trzech dni przyciągnęła do Centrum Turystyki i Rekreacji Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie ponad 560 uczestników. To prawdziwa uczta dla wszystkich chcących zawierać nowe znajomości biznesowe i poszerzyć swoją wiedzę m.in.: z obszaru marketingu, e-commerce, zarządzania, nowatorskich rozwiązań technologicznych. Tematy poruszane na  konferencji są na tyle różnorodne, że pozwalają spojrzeć na poszczególne zagadnienia z szerokiej perspektywy.

Dyrektor Zarządzający Ideo Force, Wojciech Szymański był prelegentem 11. edycji konferencji InternetBeta. Zaprezentował case study z przygotowania i wdrożenia portalu prawo.pl. Uczestnicy konferencji mieli okazję poznać etapy projektu, którego efektem było zdobycie w 6 miesięcy kilku milionów użytkowników.

Dlaczego podjęliśmy się omówienia właśnie tego tematu? Chcieliśmy pokazać, że wieloaspektowa współpraca obejmująca również kontakt z klientem, pozwala na pełną realizację założeń. W projekcie zostały połączone działania dwóch firm – Ideo Force i Ideo. Angażując klienta w proces scalenia serwisu i przebudowy jego struktury przy jednoczesnej pracy specjalistów z wielu dziedzin udowodniliśmy, że można odnieść spektakularny sukces. W działaniach na rzecz budowy portalu i generowania ruchu zaangażowani byli pozycjonerzy, programiści, analitycy systemowi oraz graficy i osoby zajmujące się opracowaniem strategii content marketingowej. Wojciech, jako współautor książki „Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści”, której premiera II wydania odbędzie się podczas Lunchu z e-commerce, jeszcze przed powstaniem nowego serwisu szkolił redakcję portalu wiedzy na temat e-marketingu. Serwis powstał w oparciu o stworzony przez Ideo system Edito CMS, a strona dostosowana do wymagań zgodnych ze standardem RWD.

 

internetbeta - ideo force

InternetBeta jest doskonałą okazją do networkingu, który zapoczątkował już niejedną współpracę oraz dzielenia się wiedzą, doświadczeniem i sukcesami. Ale nie tylko, organizatorzy przygotowują co roku liczne atrakcje, takie jak imprezy taneczne czy występy znanych artystów. Co więcej, w czasie konferencji, autorzy innowacyjnych projektów mają szansę zaprezentować się podczas konkursu Startup Sito.

Wszystkim zaangażowanym w przygotowanie InternetBeta gratulujemy sukcesu 11. edycji i życzmy kolejnych, jak zawsze udanych. Cieszmy się, że mieliśmy okazję znaleźć się w zacnym gronie prelegentów. Jest to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń tego typu w Polsce, tym bardziej doceniamy to, że mogliśmy zaprezentować naszego dokonania i potwierdzić, że niemożliwe jest jak najbardziej możliwe.