Ideo Force na E-commerce Standard 2018

E-commerce Standard 2018 za nami. Spotkanie branży stało się świetną okazją do wymiany poglądów dotyczących współczesnego funkcjonowania sklepów internetowych i wyznaczyło trendy rozwojowe przyszłości. Ideo Force znalazło się wśród gości wydarzenia.
3 października 2018

25 i 26 września Warszawa zamieniła się w niekwestionowaną stolicę Polskiego e-commerce. To własne wtedy odbyła się 13. edycja wydarzenia, które zrzesza specjalistów z zakresu sprzedaży online i kreowania innowacyjnych rozwiązań dedykowanych sklepom internetowym. W spotkaniu udział wzięli także przedstawiciele Ideo Force, którzy, bazując na swoim długoletnim doświadczeniu, włączyli się twórczo do dyskusji na temat wyzwań stojących przed sklepami internetowymi.

Warszawskie spotkanie obfitowało w dużo interesujących prelekcji wyznaczających bieżące i przyszłe kierunki rozwoju branży e-commerce. Wśród poruszanych problemów znalazły się między innymi zagadnienia personalizacji oferty, uczenia maszynowego i reklamy cyfrowej w kontekście banner blindness.

Niezwykle ciekawe okazały się wystąpienia poruszające tematykę innowacji w płatnościach oraz e-commercial bankingu. Przyłączamy się do głosu, że właśnie w tego typu rozwiązaniach tkwi potencjał pozwalający zbudować przewagę nad konkurencją i podnieść komfort klienta. Wartościowych poznawczo danych dostarczyły również prelekcje oscylujące wokół mobile shoppingu oraz e-commerce w B2B. Każde z wystąpień zainspirowało nas do kreatywnego działania i dostarczyło materiału do wykorzystania w codziennych działaniach biznesowych.

Obecność Ideo Force to jednak nie tylko udział w panelach dyskusyjnych. Podczas wydarzenia Wojciech Szymański, ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR przeprowadził warsztaty Co jeszcze zrobić w SEO, gdy już wszystko zostało zrobione?, których tematem były niestandardowe i często pomijane techniki pozycjonowania, pozwalające na zwiększenie ruchu w docelowej witrynie internetowej. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zagadnienia takie jak zmiana serwera i wdrożenie AMP, sposoby na wzrost parametrów behawioralnych, rola przekierowań 301 ze stron zbieżnych tematycznie czy wpływ rozbudowanych podstron w kontekście strategii pozycjonowania typu long tail. Wszystkie metody zostały zobrazowane praktycznymi case studies, które potwierdzają zasadność omawianych technik.