Ideo Force na Google Partners Summit

We wrześniu uczestniczyliśmy w Google Partners Summit. Tym razem spotkanie agencji współpracujących z Google miało na celu przybliżyć tematykę automatyzacji oraz jej wpływu na cyfrowy świat. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami wydarzenia.
24 września 2019

google premier partner

Przynależność do Google Premier Partner daje nam możliwość uczestnictwa w prestiżowych wydarzeniach. Jednym z nich jest Google Partners Summit, spotkanie organizowane dla kadry zarządczej i managerskiej agencji współpracujących z Google.  

Ideo Force, reprezentowali Managing Director Wojciech Szymański oraz Client Service Director Joanna Tymowicz. W tym roku tematem przewodnim Google Partners Summit była automatyzacja w zarządzaniu firmą. Prelegentami wydarzenia, które odbyło się 23 września w Google Poland Office, byli eksperci Google pracujący z agencjami i partnerami technologicznymi oraz gość zewnętrzny, który przedstawił zagadnienie automatyzacji pod kątem zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Dzięki case study „Droga do automatyzacji” mieliśmy okazję poznać inspirującą historię firmy wdrażającej procesy automatyzacji w swoich strukturach.

Wprowadzenie automatyzacji ma na celu osiąganie jeszcze lepszych wyników pracy zarówno w strukturze wewnętrznej, jak i działaniu na rzecz klientów. Podczas Google Partners Summit na przykładach przedstawione zostały korzyści wynikające z uwzględnienia automatyzacji w strategii rozwoju firmy. Wskazano na znaczenie samego przygotowania do procesu oraz omówiono etapy zautomatyzowania przedsiębiorstwa. Nie mogło zabraknąć wątku dotyczącego zaawansowanych narzędzi wspomagających automatyzację, które Google dedykuje firmom korzystających z tego typu rozwiązań.  

Automatyzacja jest tematem zyskującym coraz większą popularność, ale i stawiającym przed zarządzającymi niemałe wyzwanie. Rosnące zainteresowanie działaniami reorganizującymi i usprawniającymi działalność firmy wynika przede wszystkim ze skuteczności stosowanych rozwiązań. Jednak należy mieć na uwadze, że wymagają one odpowiedniego przygotowania, opracowania strategii oraz korzystania z narzędzi, które pozwolą w pełni wykorzystać potencjał automatyzacji. Tegoroczne Google Partners Summit było więc doskonałą okazją do zapoznania się z aktualnym stanem wiedzy o automatyzacji, tym bardziej że ujęcie poszczególnych zagadnień w ramach wystąpień przestawili eksperci.

Ideo Force, jest wszędzie tam, gdzie nauka łączy się z profesjonalizmem. Chcemy wiedzieć więcej, by móc jeszcze lepiej pełnić naszą zawodową misję. Dziękujemy Google za możliwość spotkania ze specjalistami, która była okazją do wymiany poglądów i doświadczeń oraz inspiracją do poszukiwania coraz lepszych rozwiązań w zarządzaniu firmą i zespołem. Jestesmy przkeonani, że nasze działania w zakresie automatyzacji marketingu stale szybują do góry i sproatają wymaganiom naszych Klientów.