Ideo Force na podium w konkursie PIAP

Od kilkunastu lat tworzymy skuteczne koncepcje promocyjne dla marek z licznymi sukcesami na tym polu. Tym razem opracowaliśmy projekt kampanii promującej upominki reklamowe w ramach konkursu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i… zajęliśmy II miejsce!
13 października 2020

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zorganizowała konkurs na opracowanie koncepcji kampanii reklamowej pod hasłem: Odmrażamy upominki reklamowe. PIAP to organizacja działająca od 2007 i zrzeszająca przedsiębiorców oferujących usługi i produkty promocyjne, firmy zajmujące się importem tego typu artykułów i agencje reklamowe. Jednym z celów Izby jest ukazywanie produktu reklamowego jako efektywnego narzędzia marketingowego firm.

Celem konkursu było wyłonienie najlepszej pracy promującej upominki reklamowe w postaci elementu kampanii reklamowych firm oraz pobudzenie marketingowców do tego, by chętnie wykorzystywali upominki w kampaniach reklamowych, zwłaszcza po okresie zamrożenia gospodarki. Udział w konkursie brali zarówno członkowie PIAP, jak i firmy z branży artykułów promocyjnych wraz z firmami oferującymi usługi reklamowe. Konkurs kierowany był przede wszystkim do marketerów, agencji reklamowych, działów kreacji i twórców kampanii reklamowych.

Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych tak mówi o idei konkursu:

"Chcemy przypomnieć marketingowcom, jaka siła drzemie w upominkach reklamowych, które odpowiednio precyzyjnie dobrane stanowią skuteczną linię promocji. Zwłaszcza w czasach pandemii, kiedy ograniczona jest możliwość bezpośrednich spotkań, upominki jak żadne inne narzędzia marketingu potrafią pielęgnować osobiste relacje z klientami."

Nasi specjaliści, Daniel Kazanecki i Paweł Szczyrek w przygotowanej koncepcji reklamowej skupili się na strategii opowieści. Format marketingu, jakim jest storytelling wykorzystuje opowiadanie historii do budowania relacji z odbiorcami. Z pozoru mało znaczący upominek od firmy, w oczach klienta może nabrać zupełnie nowego znaczenia. A wszystko za sprawą dobrze opowiedzianej historii.

Daniel Kazanecki i Paweł Szczyrek w Ideo Force zajmują się tworzeniem strategii komunikacyjnych. Kierują projektami marketingowymi bazującymi na contencie, a także projektują i wdrażają treści mające na celu uzyskanie, jak najlepszych wyników dla naszych klientów.

Laureatów wybrali członkowie Zarządu PIAP oraz dwóch niezależnych ekspertów: Maciej Tesławski i Karol Kieżel. Pierwsze miejsce należy do THE RANGE Radosław Kuleszewicz, drugie do Ideo Force, a trzecie do firmy Texet Poland. Cieszymy się, że nasze pomysły są doceniane, laureatom gratulujemy, a Polskiej Izbie Artkułów Promocyjnych dziękujemy za ukazywanie znaczenia upominków w kształtowaniu relacji z klientami.

 

Jeśli szukasz pomocy w opracowaniu koncepcji kreatywnej kampanii dla swojego biznesu, skontaktuj się z nami lub wypełnij brief.