Ideo Force partnerem mBanku

Cyfrowe rewolucje to akcja społeczna, w ramach której mikro-, małe i średnie firmy otrzymują wsparcie w rozwinięciu działalności w e-commerce. Dlaczego warto się w nią zaangażować? Jaką rolę pełni Ideo Force w tym projekcie?
1 lipca 2020

Według „Badania przedsiębiorców w dobie COVID-19” na zlecenie mBanku, 48% firm z e-commerce ma w planach dalszy rozwój. Z kolei wśród firm, które nie wykluczają otwarcia się na sprzedaż online, aż 56% zamierza w ciągu najbliższych trzech miesięcy wejść na rynek.

Biorąc pod uwagę powyższe i to, że ponad 20 mln polskich klientów kupuje przez Internet, a 77% deklaruje, że ceni dostępność marki na wielu kanałach, warto rozważyć czy droga do efektywności sprzedażowej nie wiedzie przez handel elektroniczny. Świetną okazją do rozpoczęcia, ale i kontynuacji drogi biznesowej są Cyfrowe rewolucje.

Ideo Force i mBank razem

Cyfrowe rewolucje to najnowsza kampania mBanku powstała z myślą o firmach, które działają w Internecie lub dopiero myślą o wejściu w ten typ sprzedaży. Akcja ma na celu wspieranie przedsiębiorców w rozwijaniu obecności ich marek w e-commerce. Firmy mogą liczyć na pomoc specjalistów, promocję, zbudowanie lub ulepszenie sklepu internetowego. Ideo Force wraz z MasterCard, Izbą Gospodarki Elektronicznej, 1koszyk, CashDirector, Kancelarią GESSEL, InPost, Lex Secure, mElements, RedCart, Samito, Sky-Shop.pl, TrustMate.io, należy do firm i instytucji zaangażowanych w Cyfrowe rewolucje. Partnerem konkursu jest MasterCard, a Izba Gospodarki Elektronicznej pełni rolę partnera merytorycznego.

Od lat współpracujemy z markami działającymi w branży e-commerce. Oferujemy naszym klientom kompleksową pomoc we wchodzeniu na rynek, budowanie pozycji i przewagi konkurencyjnej, pomagamy w generowaniu satysfakcjonujących wyników. Postanowiliśmy wesprzeć akcję mBanku zarówno poprzez usługi, jak i wiedzę. Wierzymy, że e-commerce jest kierunkiem rozwoju działalności gospodarczej skoncentrowanej wokół sprzedaży. I wiemy, że dla wielu sprzedawców jest to niemałe wyzwanie, dlatego znaleźliśmy się w gronie specjalistów gotowych dzielić się wiedzą i doświadczeniem.

Cyfrowe rewolucje

Zacznijmy od nagród. Do wygrania są dwa pakiety usług o wartości 100 tys. zł. oraz 10 dodatkowych nagród, z których wartość każdej wynosi 10 tys. zł. Wśród nich są narzędzia do budowy e-sklepu i integracji z serwisami zewnętrznymi, doradztwo księgowo-podatkowe w obszarze e-commerce,  szkolenia z komunikacji online, e-marketingu i budowania marki, usługi kurierskie. W zakres pakietów głównych wchodzą m.in. usługi e-marketingowe od Ideo Force obejmujące Google Ads, Facebook i Instagram Ads, kreację i budżet na kliknięcia. W konkursie mogą wziąć udział mikro, małe i średnie firmy w dwóch kategoriach bazujących na rocznych obrotach – do 10 mln zł oraz od 10 do 50 mln zł.

12 zwycięskich firm otrzyma wsparcie mentorskie ekspertów i członków jury. Warto w tym miejscu wspomnieć o specjalistach rozstrzygających wyniki konkursu, a są nimi: Maciej Cebertowicz – ekspert odpowiadający za rozwój platformy sklepów internetowych Sky-Shop.pl, Joanna Ceplin –  ekspert marketingu online, Bernadeta Kasztelan-Świetlik – ekspert w dziedzinie prawa konkurencji, Paweł Laszczyk – dyrektor departamentu małych i średnich przedsiębiorstw w mBanku, Michał Lewandowski – prawnik, specjalista ds. sprzedaży i strategii biznesowej, Tomasz Łuczak – odpowiada za rozwój produktów kartowych i rozwiązań dla firm w Mastercard, Patrycja Sass-Staniszewska – prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, Jarosław Stefański – prezes mElements, Przemysław Pająk – założyciel Grupy Spider’s Web, Piotr Teodorczyk – dyrektor departamentu klienta firmowego w mBanku oraz Maciej Żak – współzałożyciel Dirlango, wieloletni członek zarządu Grupy Onet.

cyfrowe rewolucje z mbankiem

Wsparcie merytoryczne

Na stronie głównej kampanii Cyfrowe rewolucje widnieje encyklopedia cyfryzacji, w której znajdziecie regularnie publikowane artykuły eksperckie, webinary (pierwszy odbędzie się w lipcu) i raporty. Nasi specjaliści w sekcji "artykuły" udzieli już głosu. Tomasz Kwiatkowski przygotował tekst Promocja sklepu internetowego. Jak dotrzeć do potencjalnych klientów?, a Wojciech Szymański jest autorem publikacji Content dla sklepu internetowego. Jakie treści tworzyć? W zakładce bohaterowie e-transformacji przeczytacie o doświadczeniu marek, które z powodzeniem weszły na drogę biznesu online. W czasie kiedy sprzedaż internetowa dla wielu firm staje się koniecznością, czerpanie z historii innych może pomóc płynnie przejść w inny wymiar biznesu. Na sierpień mBank zapowiada nowy format, czyli „szybką randkę” z ekspertami. Zachęcamy do śledzenia strony akcji na bieżąco.

Jednym z obszarów działalności Ideo Force jest aktywne promowanie rozwiązań dla e-commerce. Owocem naszych wieloletnich starań w tej sferze jest Konferencja Lunch z e-commerce. Wydarzenie gromadzi przedstawicieli biznesu, którzy chcą wiedzieć więcej o prowadzeniu firmy w sieci i jednocześnie poszerzać bazę kontaktów zawodowych. Już 17 września zapraszamy do Warszawy na 4. edycję Konferencji, której tematem przewodnim będzie Sprzedaż na ostrzu noża. Jak zwiększyć sprzedaż i wypromować e-commerce?  Ponadto, uczestniczmy w konferencjach propagujących wiedzę z zakresu marketingu i handlu internetowego. Przykładem jest niedawne wydarzenie Online Marketing Day, podczas którego Wojciech Szymański zaprezentował znaczenie ceny w e-handlu. 

 

Jesteś przedsiębiorcą i myślisz o przeniesieniu firmy do Internetu? A może od dawna działasz na tym polu, ale potrzebujesz pomocy w dalszym rozwoju? Jeśli odpowiedź na jedno z tych pytań jest twierdząca, zachęcamy do udziału w Cyfrowych rewolucjach. Mamy nadzieję, że spotkamy się po ogłoszeniu wyników.

Więcej informacji o konkursie znajdziesz pod adresem: https://www.mbank.pl/cyfrowerewolucje/o-cyfrowych-rewolucjach/