Ideo Force w finale semKRK Awards

Wyróżnienia semKRK Awards to forma uznania dla działań prowadzonych przez polskie agencje lub kierowanych na rynek polski. Specjaliści w dziedzinie SEM oceniają zgłoszone kampanie w ramach trzech kategorii. Ideo Force jest jednym z pięciu finalistów kategorii "Najlepsza kampania Google Ads".

To już ostatni etap konkursu semKRK #12 BIG. Przed nami finał i ogłoszenie wyników, czyli wytypowanie najlepszej kampanii pod względem innowacyjności i nowatorskich rozwiązań. Jury bierze pod uwagę efekty, stosunek budżetu do efektów, a także atrakcyjną formę przedstawienia case study. 12. edycja krakowskiego semKRK jest doskonałą okazją do wysłuchania atrakcyjnych wystąpień na tematy związane z SEO, PPC i analityką. To aż 12 ciekawych prelekcji wygłoszonych przez specjalistów z branży. Konferencji towarzyszą również warsztaty łączące wiedzę z praktyką. Oczywiście nie może nas tam zabraknąć, nie tylko pod wględem finału, ale również w celu poszerzania swoich horyzontów intelektualnych. Uwielbiamy pełne merytoryki spotkania, którą wnoszą wiele wartości do realizowanych w ramach naszej pracy projektów. 

Nasza agencja zgłaszając się do konkursu przedstawiła kampanię zwiększającą sprzedaż dla Senso-Rex LTD. Jest to firma, której misją jest dostarczanie klientom wysokiej jakości produktów terapeutycznych do spania. Przy dynamicznie prowadzonej działalności musiała na nowo opracować strategię marketingową i przygotować się do wdrożenia płatnych kampanii reklamowych. Naszym zadaniem stało się przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO oraz analiza dotychczasowych działań w Google Ads. Wdrożenie zmian, uruchomienie kampanii w Bing Ads oraz uporządkowanie działań oraz przygotowanie profesjonalnej strategii e-marketingowej przyniosło wiele korzyści. Współpraca z nami to dla Klienta przede wszystkim optymalizacja budżetu na reklamę i obniżenie kosztów, a także pomoc przy wchodzeniu marki na rynek zagraniczny. Przeprowadzona kampania była stale monitorowana, prowadziliśmy także działania w ramach zaawansowanej analizy eksperckiej. Wyniki mówią same za siebie – obniżenie kosztów konwersji o 44% czy też wzrost współczynnika konwersji w kampaniach produktowych aż o 860%. 

Nagroda przyznawana w ramach semKRK jest jedną w Polsce nagrodą SEM. Zakwalifikowanie się do ostatniego etapu konkursu to dla nas ogromne wyróżnienie i uznanie dla efektów naszej pracy. Z niecieprliwością czekamy na wyniki konkursu. Ogromnym szczęściem będzie dla nas osiągnięcie pierwszego miejsca, aczkolwiek osiągnięcie tytułu finalisty jest już dla nas ogromnym sukcesem i radością. Sytuacje jak ta, motywują do dalszej pracy i dają wiele energii do działania.

Od wielu lat pomagamy markom odnosić sukces w sieci. Nie zatrzymujemy się w rozwoju, ale ciągle doskonalimy warsztat, co jak widać doceniają eksperci. To również dodatkowe potwierdzenie dla naszych klientów – powierzając nam prowadzenie działań marketingowych mogą mieć pewność, że będzie skuteczna, a założone cele zostaną w pełni zrealizowane.