Ideo Force w finale semKRK Awards

Prowadzona przez nas kampania Google Ads została doceniona. Zakwalifikowaliśmy się do finału semKRK Awards 2019. Specjalne wyróżnienia dla najlepszych kampanii zostaną wręczone już 19 czerwca!
17 czerwca 2019

Wyróżnienia semKRK Awards to forma uznania dla działań prowadzonych przez polskie agencje lub kierowanych na rynek polski. Specjaliści w dziedzinie SEM oceniają zgłoszone kampanie w ramach trzech kategorii. Ideo Force jest jednym z pięciu finalistów kategorii "Najlepsza kampania Google Ads".

To już ostatni etap konkursu semKRK #12 BIG. Przed nami finał i ogłoszenie wyników, czyli wytypowanie najlepszej kampanii pod względem innowacyjności i nowatorskich rozwiązań. Jury bierze pod uwagę efekty, stosunek budżetu do efektów, a także atrakcyjną formę przedstawienia case study. 12. edycja krakowskiego semKRK jest doskonałą okazją do wysłuchania atrakcyjnych wystąpień na tematy związane z SEO, PPC i analityką. To aż 12 ciekawych prelekcji wygłoszonych przez specjalistów z branży. Konferencji towarzyszą również warsztaty łączące wiedzę z praktyką. Oczywiście nie może nas tam zabraknąć, nie tylko pod wględem finału, ale również w celu poszerzania swoich horyzontów intelektualnych. Uwielbiamy pełne merytoryki spotkania, którą wnoszą wiele wartości do realizowanych w ramach naszej pracy projektów. 

Nasza agencja zgłaszając się do konkursu przedstawiła kampanię zwiększającą sprzedaż dla Senso-Rex LTD. Jest to firma, której misją jest dostarczanie klientom wysokiej jakości produktów terapeutycznych do spania. Przy dynamicznie prowadzonej działalności musiała na nowo opracować strategię marketingową i przygotować się do wdrożenia płatnych kampanii reklamowych. Naszym zadaniem stało się przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO oraz analiza dotychczasowych działań w Google Ads. Wdrożenie zmian, uruchomienie kampanii w Bing Ads oraz uporządkowanie działań oraz przygotowanie profesjonalnej strategii e-marketingowej przyniosło wiele korzyści. Współpraca z nami to dla Klienta przede wszystkim optymalizacja budżetu na reklamę i obniżenie kosztów, a także pomoc przy wchodzeniu marki na rynek zagraniczny. Przeprowadzona kampania była stale monitorowana, prowadziliśmy także działania w ramach zaawansowanej analizy eksperckiej. Wyniki mówią same za siebie – obniżenie kosztów konwersji o 44% czy też wzrost współczynnika konwersji w kampaniach produktowych aż o 860%. 

Nagroda przyznawana w ramach semKRK jest jedną w Polsce nagrodą SEM. Zakwalifikowanie się do ostatniego etapu konkursu to dla nas ogromne wyróżnienie i uznanie dla efektów naszej pracy. Z niecieprliwością czekamy na wyniki konkursu. Ogromnym szczęściem będzie dla nas osiągnięcie pierwszego miejsca, aczkolwiek osiągnięcie tytułu finalisty jest już dla nas ogromnym sukcesem i radością. Sytuacje jak ta, motywują do dalszej pracy i dają wiele energii do działania.

Od wielu lat pomagamy markom odnosić sukces w sieci. Nie zatrzymujemy się w rozwoju, ale ciągle doskonalimy warsztat, co jak widać doceniają eksperci. To również dodatkowe potwierdzenie dla naszych klientów – powierzając nam prowadzenie działań marketingowych mogą mieć pewność, że będzie skuteczna, a założone cele zostaną w pełni zrealizowane.