Ideo Force wesprze laureatów 3. edycji konkursu Cyfrowe Rewolucje mBanku!

13 września poznaliśmy laureatów 3. edycji wydarzenia, wśród których znaleźli się zwycięzcy nagrody głównej – firmy Mroomy oraz Planteon. Gala ogłoszenia laureatów odbyła się w Renaissance Warsaw Airport Hotel, w którym mBank zorganizował Cyfrowe Rewolucje ecommerce summit, będący zwieńczeniem konkursu.

Cyfrowe Rewolucje – Ideo Force wesprze laureatów konkursu

Cyfrowe Rewolucje to konkurs, którego celem jest pomoc firmom w prowadzeniu efektywnej sprzedaży w sieci. Ideo Force ufundowało dla laureatów wydarzenia nagrody, w ramach których wesprze ich we wdrożeniu istotnych rozwiązań e-marketingowych do swojego biznesu. W tym roku nasza agencja przygotowała wsparcie takie, jak m.in. stworzenie skutecznej strategii marketingowej, audyt UX sklepu internetowego oraz 3-miesięczna opieka nad sklepem sprawowana przez doświadczonego E-commerce Managera. Ufundowaliśmy także specjalne nagrody pocieszenia, które otrzymali wszyscy uczestnicy konkursu. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli wspomóc laureatów Cyfrowych Rewolucji w efektywnym prowadzeniu handlu online.

E-commerce Summit mBanku – poznaliśmy Laureatów Cyfrowych Rewolucji 

Zwieńczeniem konkursu, w trakcie którego doszło do ogłoszenia laureatów był jednodniowy summit mBanku. Wydarzenie obfitowało w merytoryczne prelekcje, których celem było wskazanie zebranym osobom praktyk i rozwiązań, dzięki którym można efektywnie sprzedawać w sieci. W trakcie spotkania Ideo Force było reprezentowane przez Dyrektora Zarządzającego – Wojciecha Szymańskiego, Wiceprezes Joannę Tymowicz oraz Marketing Managera – Barbarę Kossak, którzy mieli okazję poznać laureatów konkursu i osobiście zaprosić ich do współpracy, a także wysłuchać wartościowych wystąpień licznych prelegentów.

W summicie mBanku uczestniczyli eksperci z branży e-commerce, którzy w swoich prelekcjach skupili się m.in. na aktualnych trendach w handlu online, nie pomijając też kwestii wyzwań, które w przyszłości mogą pojawić się przed właścicielami e-biznesu.

Mroomy i Planteon zwycięzcami głównych nagród w konkursie 

Atmosfera w trakcie wydarzenia sprzyjała networkingowi i wymianie doświadczeń, jednak punktem kulminacyjnym było ogłoszenie wyników 3 edycji konkursu Cyfrowe Rewolucje. W kategorii firmy o obrotach do 10 mln zł zwyciężyła firma Mroomy zajmująca się projektowaniem pokoi dla dzieci, zaś w kategorii firm o obrotach od 10 do 50 mln zł zwycięzcą została marka Planteon, zajmująca się produkcją oraz importem i eksportem ziół i przypraw.

Nagrody drugiego stopnia w kategorii firm o obrotach do 10 mln zł otrzymały marki, takie jak Fabryka Rozsady, ha! ha! For Kids i Waste24 Sp. z o.o. Organizator wyłonił także zwycięzców tego typu nagród, w kategorii firm o obrotach od 10 do 50 mln zł. W tej kategorii laureatami zostały marki: ARPOL Narzędzia Profesjonalne Sp. z o.o.  oraz JURGA.

Jeszcze raz serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom konkursu.

Jesteśmy dumni, że możemy być częścią Cyfrowych Rewolucji. Już niebawem pokażemy zwycięzcom konkursu, jak skutecznie wykorzystać potencjał e-marketingu do budowy wizerunku firmy, podniesienia świadomości marki wśród klientów, zwiększenia sprzedaży oraz   realizacji pozostałych celów biznesowych.