Ideo Force wśród partnerów IBM

Współpraca z marką globalnych możliwości – IBM, oznacza dostęp do najnowszych technologii i wsparcie w zakresie ich implementacji, dzięki któremu możliwe jest zbudowanie efektywnych doświadczeń klientów.

Każdy konsument jest inny i posiada inne preferencje zakupowe, dlatego  tak ważne jest indywidualne podejście do jego obsługi. W erze dynamicznego różnicowania się potrzeb poprawne rozpoznanie preferencji nie należy jednak do łatwych zadań. Co więc zrobić, aby w jak największym stopniu spełnić jego oczekiwania? Przede wszystkim nie wolno zapominać, że nabywca to nie kolejna statystyka w Excelu, ale realna osoba, którą trzeba poznać. Z pomocą przychodzą nowe technologie od IBM.

Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań Watson Marketing, pomagających budować pogłębione doświadczenia w kontakcie z marką, mamy możliwość dotarcia do tego, co jest ważne dla poszczególnych konsumentów. Ponadto zyskujemy możliwość wnikliwej analizy danych z różnych kampanii, a wszystko to, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku.

Sposobność skorzystania z rozwiązań takich jak kognitywne technologie przetwarzania i analizy danych to także zupełnie nowe możliwości zarządzania tworzonym contentem. Wśród nich znajdują się interaktywne treści trafiające w gusta indywidualnych użytkowników i spójna kampania we wszystkich kanałach dotarcia – sieci, mobile, dedykowanych aplikacjach.

Ponadto Watson Marketing pozwalała łączyć dane pochodzące z różnych działań promocyjnych i dostarcza informacji o potencjalnych problemach, które użytkownicy napotykają na swojej ścieżce zakupowej. Wykorzystanie wszystkich tych możliwości zapewnia możliwość budowy indywidualnej interakcji w każdym miejscu styku klienta z marką i pozytywnie wpływa na jego lojalność.

Współpraca jest dla nas bodźcem, dzięki któremu nasze zadania będziemy realizować jeszcze efektywniej, a wszystko to dla maksymalnych korzyści naszych klientów.