Ideo Force wyróżnione w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing

Z ogromną radością informujemy, że zostaliśmy wyróżnieni w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards w kategorii specjalnej Hub Contentowy!
18 października 2021

Konkurs Power of Content Marketing Awards jest jednym z najbardziej prestiżowych i znaczących w branży, jednocześnie sprawdzający jakość i poziom wartości przekazywanej przez publikowane treści.

Wydarzenie organizowane jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, w tym roku odbyła się jego trzynasta edycja. W konkursie nagradzane są firmy, agencje i organizacje, które publikują content na wysokim poziomie, wyróżniają się swoimi treściami na tle konkurencji.

W skład jury wchodzą specjaliści z zakresu content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa. Nie ma zatem taryfy ulgowej, a treści konkursowe oceniane są pod kątem wielu kryteriów. 

Jesteśmy niezwykle dumni, że Ideo Force otrzymało wyróżnienie w tak wymagającym konkursie w kategorii specjalnej Hub Contentowy.

Jesteśmy nie tylko agencją e-marketingu i e-commerce, ale także edukatorem w tych branżach. Staramy się zawsze dzielić zdobytym doświadczeniem oraz wiedzą. Świadczą o tym przede wszystkim liczne wydarzenia i akcje, zarówno te organizowane przez nas, jak i te, w których uczestniczymy. 

Pośród nich na pewno warto wymienić cykliczną, branżową Konferencję Lunch z e-commerce, https://www.ideoforce.pl/lunch-z-e-commerce/, która ma na celu dostarczanie wiedzy o nowościach i nadchodzących trendach w e-commerce.

Edukujemy także w mediach społecznościowych, prowadząc na Facebooku grupę tematyczną E-commerce Academy by Ideo Force, gdzie dzielimy się ciekawymi i przydatnymi informacjami z branży.

W ramach Akademii Ideo Force, poza grupą na Facebooku, publikujemy merytoryczne treści także na stronie internetowej https://www.ideoforce.pl/akademia/. Ponadto, nasi eksperci są bardzo często prelegentami na różnego rodzaju konferencjach i wydarzeniach z branży e-marketingu oraz e-commerce. W skrócie, edukujemy gdzie tylko możemy, najlepiej jak to tylko możliwe.

Wiedza jest najbardziej wartościowym towarem na świecie. Każde nowe odkrycie czyni nas bogatszymi. ~ Kurt Vonnegut

Wierzymy, że wiedza i doświadczenie to najbardziej wartościowy dar jakim możemy się podzielić. Chcemy to robić nadal. Zdobycie wyróżnienia w konkursie, który oceniał nas jako edukatorów rynku jest dla nas niezwykłym osiągnięciem i dowodem na to, że obraliśmy właściwy kierunek. Nie osiadając na laurach, motywujemy się do dalszej pracy, która przynosi realne efekty.