Joanna Tymowicz na CRASH Mondays. O budowaniu marki osobistej na LinkedIn

W poniedziałek, 14 kwietnia 2025 r., wiceprezeska naszej agencji, Joanna Tymowicz, była jedną z prelegentek kolejnego spotkania z cyklu CRASH Mondays, odbywającego się w Podkarpackim Centrum Innowacji.

Wydarzenie, skupiające liderów branży marketingowej i komunikacyjnej, poświęcone było strategiom budowania marki osobistej w środowisku profesjonalnym. Joanna Tymowicz zaprezentowała prelekcję pt. „Lustro zamiast maski. Jak zbudować autentyczną markę osobistą na LinkedIn”, w której podzieliła się swoim doświadczeniem w zakresie strategicznego budowania wizerunku na platformach biznesowych.

„LinkedIn to przede wszystkim autentyczność – dlatego zamiast maski znacznie lepiej sprawdza się tu lustro. Kiedy dzielimy się naszą wiedzą, pomagamy innym rosnąć, jednocześnie wzmacniając własną pozycję ekspercką” – podkreśliła Joanna Tymowicz podsumowując swoje wystąpienie.

Prelekcja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem uczestników, wśród których znaleźli się przedstawiciele czołowych firm z regionu oraz specjaliści z branży komunikacji marketingowej. Obok naszej wiceprezes, podczas wydarzenia wystąpiły również uznane ekspertki: Anna Ledwoń-Blacha, specjalistka ds. budowania marki osobistej, oraz Kinga Grelowska, doświadczona konsultantka wizerunku.

Dziękujemy organizatorkom CRASH Mondays - Anicie Gac, Karolinie Kruk-Ryś i Julii Rachwał - za możliwość uczestnictwa w tym wartościowym wydarzeniu.