Jubileuszowa 5. edycja Konferencji Lunch z e-commerce już za nami!

Piątek 13 maja 2022 wcale nie okazał się być dla nas pechowy. W tym dniu o godzinie 10:00 aula Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie wypełniła się prelegentami i uczestnikami jubileuszowej 5. edycji Konferencji Lunch z e-commerce.
16 maja 2022

Lunch z e-commerce to konferencja tworzona przez Ideo Force, a jej głównym celem jest zdobywanie wartościowej wiedzy o e-commerce i zawieranie nowych znajomości przy smacznym lunchu. Na naszych gości zawsze czeka potężna dawka merytorycznej wiedzy oraz jednocześnie swobodna przestrzeń do networkingu z entuzjastami branży e-commerce. Nieodłącznym elementem wydarzenia są również warsztaty prowadzone przez doświadczonych ekspertów. Każdy z uczestników zdobywa na nich praktyczne wskazówki i rozwiązania, które następnie może wdrożyć w swojej działalności. 

W tym roku zorganizowaliśmy już 5. edycję tego wydarzenia, którą możemy oficjalnie uznać za udaną!

Hasło przewodnie konferencji, która odbyła się 13 maja 2022 roku to: Ja Ciebie też VUCA! Czyli rozwój e-biznesu na przekór niepewnym czasom. Partnerem głównym jubileuszowej edycji była Uczelnia Techniczno - Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie, w której również i tym razem zorganizowaliśmy nasze wydarzenie.

Temat przewodni tegorocznej edycji Konferencji Lunch z e-commerce to odpowiedź na burzliwą rzeczywistość, w której zmuszeni jesteśmy funkcjonować. Świat VUCA to otoczenie zmienne, niepewne, złożone i niejednoznaczne. W ciągu ostatnich kilku lat sklepy internetowe mierzą się z coraz większą liczbą różnorodnych czynników mających wpływ na skuteczność i strategię ich działania. Chcąc zgłębić ten temat oraz jednocześnie poznać sposoby na radzenie sobie z tak dynamicznie zmieniającym się światem zaprosiliśmy specjalistów i praktyków e-commerce, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami świata VUCA.

Kilka słów o prelekcjach

5. edycja konferencji Lunch z e-commerce zgromadziła ponad 100 uczestników chcących wysłuchać prelekcji zaproszonych przez nas specjalistów i praktyków. Na naszych gości czekało aż 8 prelekcji, w tym 7 wykładów specjalistycznych i 1 wykład inspiracyjny. Zakończeniem wydarzenia były 2 praktyczne warsztaty.

Aby stworzyć luźną atmosferę wśród naszych gości, wydarzenie rozpoczęliśmy humorystycznym wprowadzeniem do świata VUCA. Swoimi przemyśleniami podzieliła się z nami Natalia Rykała, ujmując temat w krzywym zwierciadle, co wywołało uśmiechy na twarzach uczestników. Po krótkim wstępie konferencję oficjalnie rozpoczęła Joanna Tymowicz i Wojciech Szymański z Ideo Force. Po kilku słowach przywitania i wstępu mogliśmy wysłuchać pierwszej prelekcji.

Jako pierwsi, na scenie pojawili się Krzysztof Czyżewski i Katarzyna Jedynak-Gierada z kancelarii Czyżewscy. Tematem ich prelekcji była kampania reklamowa online przeanalizowana okiem prawnika. Przydatna wiedza przedstawiona w przystępny sposób rozbudziła ciekawość uczestników. Dzięki temu mogliśmy poznać prawniczą checklistę aspektów, na które należy zwrócić uwagę, tworząc reklamy w sieci.

 

Kolejnym prelegentem był Dawid Dziadkowiec, Senior Account Executive w edrone. Podczas jego wystąpienia dowiedzieliśmy się m.in. jak duże znaczenie, ma poznanie naszych klientów w osiąganiu większej sprzedaży oraz co zrobić, aby tę wiedzę skutecznie i dobrze wykorzystać. Zaprezentowane dane i statystyki z pewnością przyciągnęły uwagę uczestników konferencji. 

 

Następnie na scenie pojawił się przedstawiciel Ideo Force, Daniel Kazanecki — Content Manager, analityk i projektant strategii e-marketingowych. W prelekcji „Na skraju jutra. Rola analityki marketingowej w byciu przygotowanym na nieznane” podzielił się swoją wiedzą o podejściu do analizowania i planowania w zmiennym otoczeniu biznesowym.

 

Czwartą prelekcję zaprezentował Sebastian Skórski, ekspert ds. marketingu. Podczas wystąpienia wysłuchaliśmy jego odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób wykorzystać wideo marketing w zwiększaniu sprzedaży. Swoją wiedzę przedstawił nam w dostosowaniu do funkcjonowania biznesu w zmiennym świecie VUCA.

 

Po krótkiej przerwie na lunch, wystartowaliśmy z drugą częścią prelekcji. Na scenie pojawiła się Kamila Gębik, właścicielka agencji konsultingowej dla e-commerce fashion & beauty KAMMEDIA. W swoim wystąpieniu poruszyła temat największych trendów i sprawdzonych technik sprzedażowych, które okazały się szczególnie interesujące dla uczestników zainteresowanych branżą fashion & beauty.

 

Kolejnym wystąpieniem była prelekcja pod tytułem: Elastyczny Software (house) wspiera zarządzanie niepewnością. Marcin Lipiec, Manager ds. Kluczowych klientów w Ideo przygotował dla nas garść specjalistycznych informacji dotyczących zarządzania i tworzenia oprogramowania dla e-commerce.

 

Główny blok konferencji zakończył wykład Piotra Cieszewskiego, trenera przywództwa i profesjonalnego mówcy. Jego niezwykle inspirujące wystąpienie mówiące o tym, jak zostać liderem w świecie VUCA skłoniło nas do przemyśleń oraz pozostawiło w nas pozytywną energię – nie tylko na resztę dnia.

 

Zakończeniem konferencji były dwa praktyczne warsztaty prowadzone przez Monikę KołodziejczykCEO agencji ThinkDigital.pl oraz Andrzeja Kochanka — Dyrektora Generalnego 4VALUE Business Consulting.

Przerwa na lunch i networking

Jak przystało na Lunch z e-commerce, w przerwach pomiędzy poszczególnymi blokami konferencji przewidzieliśmy czas na pyszny lunch i networking. Zarówno uczestnicy, jak i prelegenci mieli okazję do swobodnych rozmów oraz nawiązania nowych kontaktów.

Uczestnicy w szczególności zainteresowani branżą fashion & beauty mieli możliwość zakupu książki „Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?” autorstwa jednej z naszych prelegentek – Kamili Gębik.

W trakcie wydarzenia mieliśmy również czas na poznanie opinii naszych gości, którzy zechcieli wziąć udział w krótkich wywiadach. 

Zapraszamy na 6. edycję Konferencji Lunch z e-commerce!

Konferencja Lunch z e-commerce to przestrzeń do wymiany wiedzy, myśli i obserwacji na temat biznesu w Internecie. W jednym miejscu spotykają się zarówno dyrektorzy, managerowie czy wieloletni przedsiębiorcy, jak i specjaliści ds. marketingu. Wszystko po to, aby nawzajem podzielić się swoimi doświadczeniami i nawiązać nowe znajomości z branży, dzięki którym możemy lepiej funkcjonować i zarządzać e-commercem

Już teraz zapraszamy na kolejną, jesienną edycję konferencji. O szczegółach będziemy informować wkrótce.