Kolejny sukces klientki Ideo Force!

Marzena Pawłowska, która niedawno została finalistką w konkursie „Kobieta e-commerce”, tym razem walczyła o tytuł najlepszego dyrektora w handlu elektronicznym.
3 czerwca 2022

Kapituła prestiżowego konkursu „Dyrektor E-commerce Roku 2022” przyznała naszej klientce wyróżnienie. Gala wręczenia nagród odbyła się 2 czerwca w Sound Garden Hotel w Warszawie.

To już kolejny sukces Pani Marzeny Pawłowskiej, która na co dzień zajmuje się prowadzeniem własnej firmy, znanej pod marką Zyzio&Zuzia. Brand jest rozpoznawalny zwłaszcza w segmencie odzieży niemowlęcej, wokół której skupia się jego działalność.

Konkurs „Dyrektor E-commerce Roku 2022 ” jest przeznaczony dla osób, które za sprawą wysokich kompetencji liderskich, wdrażają w swoich e-biznesach innowacyjne rozwiązania. Łącząc pasję do mody dziecięcej z doświadczeniem w e-handlu oraz inwestycją w efektywny e-marketing, nasza klientka osiąga liczne sukcesy, współpracując z nami od początku prowadzenia działalności.

Pani Marzena stale rozwija swój sklep internetowy, inwestując w różnego rodzaju projekty związane m.in. z pozycjonowaniem. To bardzo istotny proces w funkcjonowaniu każdego e-biznesu, służący do budowania widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie może pomóc w osiągnięciu wielu celów firmy, takich jak np.:

  • Zdobycie zaufania klientów –  im częściej strona jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania, tym wzbudza większe zaufanie wśród użytkowników Internetu.
  • Skuteczne dotarcie do określonej grupy docelowej – efektywne pozycjonowanie sprawia, że strona trafia do osób zainteresowanych jej ofertą.
  • Zaznaczenie pozycji na rynku – pozycjonowanie zapewnia widoczność na rynku.

Na te oraz pokrewne cele,  pracujemy wspólnie już od 2020 roku. To właśnie wtedy Ideo Force zaczęło prowadzić działania na rzecz promocji marki Zyzio&Zuzia. Wyróżnienie Pani Marzeny, w tak prestiżowym plebiscycie jest docenieniem wspólnego wysiłku włożonego w pracę nad osiągnięciem wyznaczonych celów biznesowych. W tegorocznej edycji konkursu jury rozpatrywało aż 54 zgłoszenia liderów oraz ich zespołów, stąd też konkurencja była naprawdę duża.

Kapituła konkursu brała pod uwagę różne aspekty związane z prowadzeniem własnego biznesu w Internecie. Jednym z nich była umiejętność łączenia wiedzy z zakresu różnych dziedzin. Dyrektorzy e-commerce to osoby, które muszą działać interdyscyplinarnie. Właśnie tego wymaga od nich branża, w której liczy się  nie tylko zdolność strategicznego, ale też kreatywnego myślenia. Pani Marzena jest wzorowym przykładem osoby działającej właśnie w ten sposób. Twórczyni marki Zyzio&Zuzia doskonale zna potrzeby grupy docelowej swojego sklepu, stąd też od samego początku inwestuje w skuteczne sposoby dotarcia do klientów.

Zgłaszając Panią Marzenę do konkursu „Dyrektor E-commerce Roku 2022” wiedzieliśmy, że ma ogromne szanse na docenienie w plebiscycie.  Jesteśmy pewni, że nie jest to ostatnia nagroda dla naszej klientki, która stale dąży do rozwoju własnego biznesu.

 Sukcesy naszych klientów, są także naszymi sukcesami!