LinkedIn Local Rzeszów #B

III edycja LinkedIn Local Rzeszów odbyła się 15 stycznia 2019 r. pod hashtagiem #B. Nie bez przyczyny – poprzez zmianę miejsca wydarzenia na Centrum Wystawienniczo-Kongresowym G2A Arena, spotkanie nabrało bardziej biznesowego charakteru.

#B, czyli: #Big, #Business, #Best.

Nauczeni doświadczeniem z poprzednich edycji (o których pisaliśmy tu https://www.ideoforce.pl/o-firmie/aktualnosci/linkedin-local-w-rzeszowie,211.html i https://www.ideoforce.pl/o-firmie/aktualnosci/ii-edycja-linkedin-local-w-rzeszowie-juz-za-nami,216.html) dobraliśmy zróżnicowane tematy, aby każdy uczestnik był zadowolony z przedstawianych wartości i wyszedł w pełni zainspirowany do działania, co mamy nadzieję się udało.

Szereg prelekcji rozpoczął Łukasz Szymański – z wykształcenia informatyk, z doświadczenia marketingowiec w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o., który opowiedział o komunikacji wewnętrznej w oparciu o intranet. Wskazał informacje, które są spopularyzowane i często mylnie przypisane do omawianego zagadnienia oraz przedstawił zalety korzystania z tego typu komunikacji w firmie. Uczestnicy po wystąpieniu Łukasza z pewnością zastanowią się jak wygląda komunikowanie się miedzy pracownikami w ich firmach i nad sensem wdrożenia intranetu, jako narzędzia optymalizującego ich pracę.

Kolejny temat, jaki został poruszony to: Główne problemy współczesnej komunikacji językowej. Rozwinął go prof. dr hab. Kazimierz Ożóg - od lat związany z naukami humanistycznymi. Pasjonat języka polskiego. Zahipnotyzował publiczność swoją wiedzą i ciekawostkami z zakresu językoznawstwa. Opowiedział jak nasz ojczysty język zmieniał się na przestrzeni lat i z jakimi problemami w jego zakresie mamy obecnie do czynienia. Przeinformowanie, gry słowne, brak czasu na rozmowę twarzą w twarz to najbardziej zauważalne z nich, ale nie jedyne. Jest ich znacznie więcej.  

Trzecią i ostatnią wypowiedź zapewnił nam Paweł Szczyrek – Creative and Content Manager. Rozwijając temat: W gabinecie luster, czyli jak budować efektywny wizerunek na LinkedIn’ie, opowiedział nam jak skutecznie prowadzić swój profil, aby przyniósł założone efekty. Przedstawił algorytm działania serwisu i wskazał na czym skupić największą uwagę działając aktywnie w danym kanale społecznościowym. Jak zoptymalizować swój profil i jak pozyskiwać wartościowe kontakty – jak się okazało to najciekawsze zagadnienie poruszone przez Pawła. Mamy nadzieję, że od teraz profile uczestników będą obfite w niezbędny content, który pozwoli na sprawniejsze wyszukiwanie i wyższe pozycje w jego wynikach.

Podczas wydarzenia wybrani uczestnicy otrzymali książkę o Intranecie wydaną przez pracowników agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz mapę kanałów opisującą działania e-marketingowe.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za przybycie i aktywność! Wierzymy, że zawiązane nowe znajomości będą owocować, a zdobyta wiedza wdroży wiele nowego w wasze życie zawodowe.