Lunch z e-commerce

Wiedza smakuje lepiej, gdy można się z nią dzielić, a jeszcze lepiej, gdy jej zdobywanie staje się okazją do pomagania. Tak było podczas Lunchu z e-commerce. 25 zł z każdego biletu przekazaliśmy na rzecz Fundacji Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci.
30 listopada 2018

29 listopada 2018 roku w Hotelu Falcon odbyła się pierwsza edycja Lunchu z e-commerce. Wydarzenie było świetną okazją do integracji środowiska i pogłębienia wiedzy na temat dobrych praktyk i funkcjonowania sklepów internetowych. Tych, jak się okazało, jest sporo. Spotkanie rozpoczął Wojciech Szymański, managing director interaktywnej Ideo Force. Wojtek podzielił się praktyczną wiedzą o błędach sklepów internetowych, których uniknięcie pozwoli wyprzedać magazyny i osiągnąć sukces biznesowy.

Kolejnym prelegentem był Tomasz Kwiatkowski, który mówił o dobrych praktykach, pozwalających przebić e-commercowy sufit i skazujących nasz sklep na sukces. Jego wystąpienie zakończyło pierwszą część spotkania i stało się pretekstem do wielu ciekawych spostrzeżeń podczas przerwy obiadowej.

W kolejnej części spotkania jako pierwszy swoją wiedzę zaprezentował Łukasz Szymański, Head of Marketing and PR w Ideo. Tematem jego prelekcji były trendy, które skupią uwagę wszystkich e-commerców w 2019 roku. Łukasz podkreślił, że szczególnie obiecująco wygląda rozwój sztucznej inteligencji, która z pewnością przyczyni się do automatyzacji wielu procesów zakupowych i zwiększy komfort klientów. Poprzedził on prelekcję Pawła Szczyrka, pozostającego w tematyce nowych technologii i poruszającego zagadnienie wykorzystania chatbotów w sprzedaży online.

Spotkanie zakończyły warsztaty, podczas których uczestnicy mieli okazję stworzyć swojego chatbota dedykowanego branży e-commerce. Dziękujemy wszystkim obecnym za poświęcony czas. Mamy nadzieję, że wspólny Lunch dostarczył Wam wielu inspiracji. Do zobaczenia podczas kolejnych edycji wydarzenia.