Intensywny październik w Ideo Force!

Byliśmy na Mobile Trends for Experts

Trend apifikacji rewolucjonizuje sposób, w jaki korzystamy z sieci. Rola aplikacji mobilnych rośnie, a wielu specjalistów sądzi, że już w najbliższym czasie mogą one zastąpić klasyczne witryny internetowe. Część organizacji jest tego świadoma, dlatego chętnie inwestuje w tego typu rozwiązania technologiczne.

Skuteczne wprowadzenie na rynek nowego produktu, jak i jego utrzymanie wymaga jednak działań digital marketingowych i to na każdym z etapów cyklu życia aplikacji. W Ideo Force prowadzimy marketing aplikacji mobilnych, będąc na bieżąco z najnowszymi trendami.

W dniach 19 i 20 października Wiceprezeska Zarządu Ideo Force – Joanna Tymowicz oraz Creative & Content Manager - Paweł Szczyrek uczestniczyli w Mobile Trends for Experts. W trakcie wydarzenia nie zabrakło m.in. okazji do licznych rozmów o tym, jak skutecznie promować aplikacje mobilne.

Zajmujemy się promocją cyfrowych produktów mobilnych od lat, skupiając się nie tylko na prowadzeniu działań reklamowych w różnych kanałach, ale także specjalizując się we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań analitycznych. I to właśnie analityki dotyczyło jedno z branżowych wydarzeń, które przygotowaliśmy w październiku.

Zorganizowaliśmy webinar pt. „Weryfikacja poprawności wdrożenia GA4”

Po gorącym okresie wdrożeń Google Analytics 4 nadszedł czas na wnioski. W wyniku przejścia na nową wersję narzędzia, wiele firm spotkało się z błędami w konfiguracji, takimi jak np. przekazywanie danych z wersji testowej i/lub developerskiej do głównej usługi GA4, dedykowanej wersji produkcyjnej.

Błędów mogło być jednak znacznie więcej, dlatego postanowiliśmy zorganizować webinar, w trakcie którego nasz Digital Analyst – Piotr Krzyśko przekazał uczestnikom wiedzę, ułatwiającą weryfikację nieprawidłowości, do których mogło dojść przy wdrożeniu.

Wydarzenie odbyło się 24 października pod hasłem: „Weryfikacja poprawności wdrożenia GA4”.

Webinar zgromadził ponad 150. uczestników, którzy mieli okazję nauczyć się m.in. jak rozpoznać najczęstsze błędy w konfiguracji GA4 i upewnić się, czy nie dotyczą ich strony. Prowadzący opowiedział im także, jak działać, by szybko i skutecznie rozwiązać potencjalne problemy z narzędziem oraz, jak sprawdzić, czy poszczególne zdarzenia (np. wysłanie formularza) w GA4 zostały opomiarowane poprawnie.

Moda na dane

Podczas gdy w Ideo Force trwał wspomniany już webinar, Dyrektor Zarządzający agencji – Wojciech Szymański, Wiceprezeska Zarządu – Joanna Tymowicz oraz Team Leader działu UX & Analytics – Mateusz Bober uczestniczyli w Fashion Business Congress: E-commerce w modzie.

Ideo Force było partnerem strategicznym tego wyjątkowego wydarzenia, podczas którego Mateusz wygłosił prelekcję pt. „Moda na dane, czyli jak przekształcić dane w przydatne informacje”. W trakcie wystąpienia nasz ekspert wskazał m.in. jak analizować statystyki w GA4, aby uzyskać informacje, przydatne do optymalizacji efektywności działań w ekosystemie digital. Prezentację Mateusza można pobrać tutaj.

24. Targi eHandlu już za nami!

Ostatnim wydarzeniem, w którym nasz zespół wziął udział w październiku były 24. Targi eHandlu. To największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej, w którym uczestniczyliśmy już po raz kolejny. W trakcie Targów nasze stoisko przyciągnęło wielu gości, zarówno z Polski, jak i zza granicy, stąd też mieliśmy przyjemność odbyć wiele merytorycznych, inspirujących rozmów.

W Targach uczestniczyliśmy w składzie: Wojciech Szymański, Joanna Tymowicz, Barbara Kossak, Paweł Szczyrek, Jakub Zygmunt, Martyna Miłek oraz Szymon Kozak. Nasi eksperci  odpowiedzieli na liczne pytania ze strony uczestników i udzielili wielu rekomendacji, dotyczących digital marketingu i e-commerce.

Uczestnictwo w wydarzeniach, takich jak Targi to świetna okazja do spotkań z partnerami biznesowymi, obecnymi klientami oraz osobami, szukającymi skutecznych rozwiązań dla swojego biznesu. Atmosfera, w trakcie takich imprez sprzyja networkingowi i ułatwia nawiązywanie nowych relacji biznesowych. Już teraz czekamy na kolejne branżowe wydarzenia, w których będziemy mieli przyjemność uczestniczyć.