Premiera e-booka "E-marketing i e-commerce-kierunki zmian" Wojtka Szymańskiego

Nowe czasy wymagają nowych rozwiązań, nowych planów, nowego podejścia. Należy myśleć nieszablonowo i wizjonersko. E-book "E-marketing i e-commerce - kierunki zmian" to idealna pozycja dla każdego, kto chce dostosować swój e-biznes do nadchodzących trendów
28 października 2021

Premiera e-booka „E-marketing i e-commerce kierunki zmian” Wojciecha Szymańskiego już 9 listopada 2021 roku! Każdy, kto planuje zająć się e-marketingiem lub branżą e-commerce, a także osoby, które po prostu chcą poszerzać swoją wiedzę w tym zakresie, powinny sięgnąć po tę pozycję.
 

E-book to zbiór najważniejszych trendów z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian w sprzedaży i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być fatalne w skutkach. Mając to na uwadze, Wojciech Szymański z Ideo Force postanowił zebrać wszystkie najświeższe trendy w jednym miejscu i w ten sposób powstał e-book „E-marketing i e-commerce - kierunki zmian”.

Czy warto sięgnąć po e-booka autorstwa Wojtka? Oczywiście, że tak! Opiniami na jego temat, przedpremierowo, podzielili się również inni eksperci branży.


Opracowanie przygotowane przez Wojciecha Szymańskiego z Ideo Force naprawdę pomoże odnaleźć się w nowej rzeczywistości transformacji cyfrowej. Autor zwięźle i przystępnie opisuje najważniejsze trendy kształtujące obecnie e-commerce, wraz z konkretnymi przykładami z polskiego rynku. Polecam zarówno osobom początkującym, jak i takim, które chcą szerokiego podsumowania, żeby potem samodzielnie pogłębić wybrane tematy. Dla wielu firm przemiany modeli biznesowych to prawdziwe trzęsienie ziemi. Trudno go uniknąć, ale można się przynajmniej przygotować.

  dr Jan Zając, założyciel Sotrendera


W ostatnim czasie rynek sklepów internetowych rozpędził się do prędkości światła, ale to jeszcze nie jest koniec. Przy tym tempie rozwoju firmy powinny nie tylko śledzić aktualne trendy, ale także inwestować i poznawać nowe technologie. Polecam genialny raport dotyczący rynku e-commerce, który został przygotowany przez świetnego specjalistę z Ideo Force. Warto zapoznać się z nim od deski do deski, ponieważ znajdziecie tam nie tylko świetne podsumowanie obecnej sytuacji, ale przede wszystkim kierunek, w którym będzie szła sprzedaż online.

Łukasz Hardek, Customer Success Coordinator Thulium


E-book „E-marketing i e-commerce kierunki zmian” autorstwa Wojtka Szymańskiego jest pozycją obowiązkową dla tych, którzy pracują w e-commerce lub planują rozpocząć swoje działania w sprzedaży internetowej. Wskazuje to, czego wielu zdaje się nie dostrzegać. Przede wszystkim, że „przyszłość już nadeszła” i wiele procesów, które jeszcze do niedawna wydawały się nierealnymi lub dostępnymi tylko dla nielicznych, stały się codziennością. Jeśli chcesz zrozumieć, dlaczego tak ważny jest i będzie trend zakupów online opartych o zwiększanie doświadczeń klienta, to czas zapoznać się z tym e-bookiem.

Marek Oczkowski, Partnership Manager w SMSAPI


Truizmem jest, że świat digital marketingu i e-commerce zmienia się w niesamowitym tempie. Jednak pomimo oczywistości tego stwierdzenia, nam – marketerom – wciąż brakuje narzędzi, które pozwolą nadążać nad wzrastającymi trendami i modami.

Właśnie dlatego takie opracowania, jak e-book „E-marketing i e-commerce – kierunki zmian" to miód na serce każdego digitalowca. Dzięki e-bookowi Wojtka Szymańskiego możemy nie tylko wyłowić najistotniejsze obszary zmian (z ogromnego oceanu prognoz, które możemy znaleźć w sieci), ale także dowiedzieć się, jak powinniśmy na nie reagować. To wartościowe opracowanie, które podejmuje zarówno tematykę megatrendów w postaci sztucznej inteligencji czy same day delivery, jak i stosunkowo nowych zmian, z którymi wielu marketerów może zetknąć się po raz pierwszy – np. low code integration. E-book „E-marketing i e-commerce – kierunki zmian" powinien zatem zagościć na dysku twardym zarówno specjalisty ds. e-commerce, jak i doświadczonego managera, który poszukuje inspiracji do kolejnych rynkowych działań. Obaj będą czerpać z lektury dużą satysfakcję – podobnie, jak ja!

Michał Moneta, Content Manager questus


Pobierz e-booka tutaj!