Studiuj e-marketing pod okiem praktyków. Nowy kierunek pod patronatem Ideo Force

Wiedza, która nie ma potwierdzenia w praktyce, jest bezużyteczna. Wiemy o tym, dlatego jesteśmy gotowi dzielić się naszym doświadczeniem ze wszystkimi, którzy mają ambicję zostać specjalistami od promocji w sieci.
21 maja 2018

Tym razem objęliśmy patronat nad nowym kierunkiem studiów podyplomowych na UTH.

Z Internetu na całym świecie korzysta już ponad 3 mld ludzi. E-marketing to interdyscyplinarna dziedzina wiedzy, która pozwala dotrzeć do nich i zaproponować określone działania.

Teraz jest to tym łatwiejsze, że odpowiednie narzędzie znajdują się na wyciągnięcie ręki. Nowe studia podyplomowe E-marketing na UTH to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, który poszukuje specjalistów z zakresu promocji i zarządzania wizerunkiem w sieci.

Studia kierowane są do wszystkich, którzy pracują na stanowiskach związanych z marketingiem internetowym, aspirują do takiej funkcji lub są właścicielami przedsiębiorstw i chcą poszerzyć swoją wiedzę, wprowadzić swoje firmy do sieci i wykorzystać drzemiący tam potencjał.

Kierunek to szczególna propozycja edukacyjna, która łączy wiedzę teoretyczną z doświadczeniem wieloletnich praktyków. Najwyższej jakości specjaliści, także ci, którzy na co dzień kreują działania w Ideo Force – Wojciech Szymański oraz Joanna Tymowicz – dają gwarancję zadowalających efektów edukacyjnych.

Zainteresowani po przystąpieniu do odpowiednich egzaminów otrzymają Certyfikat Google Analytics Individual Qualification, Certyfikat Google AdWords oraz Certyfikat potwierdzający nabycie umiejętności e-marketingowych. Ponadto każdy absolwent ma zapewnione profesjonalne wsparcie merytoryczne trwające do 5 miesięcy od daty zakończenia studiów. Profesjonalna pomoc może być nieoceniona w przypadku trudności napotykanych podczas swojego startu zawodowego.