Strategia dla marki

"Twoją marką jest to, co ludzie mówią o tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju". Jeff Bezos

Im szybciej rozwija się internet, tym dynamiczniej działa marketing sieciowy. Mnogość narzędzi i sposobów dotarcia do klientów wymaga odpowiedniego planowania działań, a przede wszystkim konsekwentnej polityki promocji i budowania wizerunku. Właśnie temu służą strategie e-marketingowe.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • 697 258 148
Napisz do mnie

Zdobywaj i wykorzystuj wiedzę

Każda strategia biznesowa, musi zostać osadzona w określonym kontekście. Dlatego tak ważne są analizy marketingowe, które dostarczają niezbędnych informacji oraz prace koncepcyjne, przekładające wnioski na konkretne rozwiązania. Bez względu czy mówimy o firmach działających na rynku od lat czy dopiero zamierzających na niego wejść.

Obserwacja konkurencji i klientów, analizy wewnętrzne marki, badanie globalnych trendów – to tylko niektóre ze sfer, które należy wziąć pod uwagę. Gromadzone informacje pozwalają nakreślić kierunki działań. Dzięki temu można wystrzegać się błędów i dojść do sukcesu.

Przekuwaj wiedzę w strategię

Złożoność dzisiejszego rynku i procesów marketingowych oraz silna aktywność konkurencji, wymuszają działanie zgodnie z określonym planem. Realizującym cele przy użyciu określonych środków, nie pozostawiając miejsca przypadkowi.

Niezwykle ważne jest budowanie spójnego, wyrazistego wizerunku marki, który z łatwością utrwali się w świadomości klientów. Skuteczność takich działań podnosi strategia e-marketingowa. Dokument obejmujący całość koncepcji – od określenia sposobów dotarcia do klientów, poprzez zasady budowania komunikacji aż po konkretne koncepcje działań.

Zgromadzenie zasad w jednym miejscu pozwala realizować spójną promocję marki z różnymi wykonawcami. Brak takich regulacji oznacza czasochłonne kontrolowanie przygotowywanych kreacji reklamowych oraz chaos komunikacyjny, który odbija się negatywnie na wiarygodności marki.

Stworzymy strategię dla Twojej marki!

Pozostań czujny

Przy całej pracy wkładanej w analitykę i opracowanie strategii, nie powinny być to czynności jednorazowe. Dzisiejszy rynek cały czas się zmienia, ewoluują trendy oraz oczekiwania klientów. Warto zatem monitorować otoczenie biznesowe na bieżąco, a w konsekwencji ewaluować podejmowane działania i adaptować je do aktualnej sytuacji.

Świat coraz bardziej zdominowany jest przez technologię, która z dnia na dzień jeszcze śmielej wkracza w naszą codzienność, nie pomijając także biznesu. Umiejętne wykorzystanie narzędzi IT może przyczynić się nie tylko do rozwoju marki, ale i przynieść wymierne oszczędności. Planując strategię biznesową warto uwzględnić także aspekt technologiczny przedsiębiorstwa. Poznaj ofertę Ideo Sotware House i sprawdź jak nowoczesna technologia może wpłynąć na Twój biznes.

Jak tworzymy strategie?

Analizujemy rynek i konkurencję

Wiemy, jak zbudować strategię social media, która konwertuje. Opracowujemy kompleksową koncepcję komunikacji, która uwzględnia indywidualne wartości i potrzeby marki. 

Prace nad każdą strategią rozpoczynamy od wnikliwego poznania klienta, jego branży i organizacji firmy. Dokładnie badamy działanie konkurencji, nie tylko pod kątem mediów społecznościowych. Pozyskujemy jak najwięcej informacji o klientach marki, tak aby zaprojektować komunikację na podstawie wyznaczonej grupy docelowej. Przeprowadzamy audyt dotychczasowych działań, aby na podstawie zgromadzonych danych razem z klientem zbudować nową narrację marki w mediach społecznościowych. Na podstawie uzyskanych informacji ustalamy budżet kampanii reklamowych i harmonogram ich realizacji. Wskazujemy najprostsze i zarazem najskuteczniejsze ścieżki dotarcia do obecnych i przyszłych klientów.

Wskazujemy rozwiązania

Wiemy, jakich słów używać, aby dotrzeć do Twoich klientów. Bazując na opracowanych personach, dobieramy najbardziej trafny język dialogu i dokładnie określamy jego składnię, zabarwienie emocjonalne oraz wartości, jakie niesie.

Samo słowo często jednak nie wystarcza. Potrzeba interakcji, która zbuduje pozytywne relacje i zaangażuje fanów marki do działania, co wpłynie na zwiększenie ich lojalności. W tej roli świetnie sprawdzają się różnego rodzaju konkursy, promocje i odwołania do doświadczeń konsumentów. Proponujemy konkretne rozwiązania w tym względzie. Starania przykładamy również do wizualnej strony komunikacji w mediach społecznościowych. Sugerowane kreacje nie są wyłącznie estetycznym dodatkiem, ale kolejnym elementem budującym sprawne i efektywne porozumiewanie się firmy z klientem. 

Wyznaczamy cele

Projektując działania w social media kierujemy się wcześniej przygotowanym planem. Oznacza to, że ściśle określamy cel komunikacji w social media i projektujemy konkretne działania zmierzające do jego realizacji. Już w opracowywanej strategii definiujemy współczynniki KPI, umożliwiające monitoring efektywności podejmowanych kroków i ewentualną ich optymalizację.

Podejmujemy się wyboru odpowiedniego kanału komunikacji, a więc takiego, który będzie odpowiadał wizerunkowi marki i pasował do potrzeb jej klientów. 

strategia w social media

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.