Nie wiesz od czego zacząć stworzenie sklepu internetowego i przeniesienie sprzedaży do Internetu? Możesz powierzyć cały ten proces nam. Dzięki automatyzacji procesów, korzystaniu z gotowych rozwiązań typu Shoper czy WooCommerce oraz dużej wydajności jesteśmy w stanie przeprowadzić każdą firmę przez ten złożony proces szybko i bezproblemowo.

- tel. 782 387 793
Ideo Force - Agencja e-commerce
Nasze wieloletnie, stale rozwijane doświadczenie, nabyta wiedza i chęć poznawania świata sprawia, że podejmujemy się zadań z pozoru niemożliwych do wykonania. Zawsze stawiamy sobie wysokie cele. Naszym Klientom dostarczamy najwyższej jakości usługi, kompleksową obsługę e-marketingową oraz pomagamy osiągnąć sukces.
Jesteśmy partnerem strategicznym. Obsługujemy sklepy internetowe w 360 stopniach działań e-marketingowych. Prowadzimy kompleksowe działania e-marketingowe dla e-commerce: od wdrożenia przez działania promocyjne, po stałą analizę i optymalizację. Z troską opiekujemy się powierzanymi nam sklepami internetowymi dążąc do ich ciągłego rozwoju.
Regularnie organizujemy konferencje biznesowe gromadzące osoby z branży e-commerce. Cykliczne wydarzenia pod nazwą Konferencja Lunch z e-commerce służą poszerzeniu wiedzy z zakresu e-commerce oraz networkingowi.
Zakładanie sklepu internetowego - krok po kroku
Cały proces od momentu podjęcia decyzji o uruchomieniu sprzedaży online do radości z ciągle zwiększającej się sprzedaży wygląda następująco:
-
Wdrożenie (sprawienie, aby sklep zadziałał)
- uruchomienie oprogramowania
- stworzenie logo (jeśli jest taka potrzeba)
- sprawna konfiguracja, dzięki której sklep będzie poprawnie działał pod wybraną domeną
- wdrożenie niezbędnych integracji z systemami magazynowymi i księgowymi
- wdrożenie płatności online (integracja)
- przeszkolenie obsługi po stronie klienta z zakresu zatowarowywania i obsługi zamówień
- integracja z firmami kurierskimi
-
konfiguracja powiadomomień e-mail
-
Uruchomienie działań marketingowych oraz promocji sprzedaży
- integracja z porównywarkami cenowymi i rozpoczęcie promocji w nich
- integracja z Google Merchant Center
- integracja z naszą własną porównywarką cenową
- rozpoczęcie kampanii w Google Ads
- rozpoczęcie kampanii w Facebook Ads
-
rozpoczęcie pozycjonowania
-
Optymalizacja
- analiza powdrożeniowa
- optymalizacja pod kątem UX
- optymalizacja pod kątem SEO
- optymalizacja prowadzonych kampanii marketingowych
- optymalizacja współczynnika konwersji
Przez cały czas nasz ekspert kieruje procesem powstawania, optymalizowania i promocji nowego e-commerce.
Zakładanie sklepu internetowego
Pomagamy w wyborze narzędzia CMS do e-commerce. Zakładamy, że sklep ma zostać uruchomiony szybko, dlatego doradzamy wybór jednego z gotowych rozwiązań udostępnianych w modelu subskrypcyjnym – np. Shoper lub opensource – np. WooComerce. Mają wiele szablonów i łatwą do zintegrowania platformę e-commerce, która nie wymaga wsparcia programistycznego.
Pomagamy wybrać motyw, który pasuje do konkretnej grupy docelowej - oto przykład jednego z szablonów graficznych dostsowanych do oprogramowania WooCommerce:
Jesteśmy w stanie wdrożyć dowolny szablon przeznaczony do wybranego systemu e-commerce.
Szybkie wdrożenie sklepu internetowego to może stać początkiem drogi w branży e-commerce - w takim przypadku posiadamy również dedykowane rozwiązanie e-commerce - Edito, które posiada jeszcze więcej funkcjonalności, a przede wszystkim pozwala na dowolne integracje. Edito e-commerce to bardzo elastyczna aplikacja, która z powodzeniem wykorzystywana jest zarówno w sektorze B2C (w tym D2C) jak i B2B.
Pomagamy przeanalizować konkurencję
Rozpoczęcie działalności e-commerce od zera nie jest łatwą sprawą, dlatego sprawdzenie, co zrobili inni, aby osiągnąć sukces, jest świetnym początkiem. Oto kilka rzeczy, na które należy zwrócić uwagę podczas badania konkurentów – współpracując z nami dostarczymy Ci następujące dane o Twojej konkurencji:
- Jaki jest ich model biznesowy
- Czy sprzedają wiele produktów, czy tylko jeden produkt
- Z jakich kanałów mediów społecznościowych korzystają
- Kto jest ich rynkiem docelowym
- Jak zwiększają sprzedaż (np. płatne serwisy społecznościowe, PPC, SEO, e-mail itp.)
- Jak zaangażowani i lojalni są ich odbiorcy
Firmy zajmujące się handlem zauważyły ogromną szansę w online lecz także producenci, którzy do tej pory handel prowadzili wyłącznie poprzez pośredników (np. hurtowanie) zauważyli szansę dla siebie. Znaczna ich część zdecydowała się na wdrożenie modelu D2C (tj. Direct To Consumer).
Nasiliła się również konkurencja wśród internetowych sprzedawców. Na internetowej płaszczyźnie na jednym ringu stają duzi gracze wraz z niewielkimi podmiotami.
Rozwijamy sprzedaż w e-commerce
Wiemy jak promować sklepy internetowe, podnosić ich rozpoznawalność, a przede wszystkim zwiększać ich sprzedaż. Nasze doświadczenie z e-commerce pozwoliło już wielu sklepom zwiększyć ruch i zyski. Na podstawie zdobytej wiedzy i osiągniętych kompetencji opracowaliśmy własną metodologię pracy ze sklepami internetowymi i generowania dla nich optymalnych wyników sprzedażowych.
Jesteśmy powiązani z Ideo – znanym i cenionym dostawcą rozwiązań informatycznych oraz internetowych. Posiadamy szereg autorskich produktów oraz narzędzi z obszarów e-marketingu, e-biznesu oraz e-gov. Ideo to Agencja Interaktywna jak i Software House, która tworzy serwisy internetowe, sklepy online oraz dedykowane oprogramowanie tj. intranety, ekstranety, systemy elektronicznego obiegu dokumentów i informacji, platformy B2B dla małych i dużych firm, a także instytucji publicznych i wiele innych.
Zespół doświadczonych specjalistów
Do Twojej dyspozycji oddajemy naszych doświadczonych specjalistów. Osoby, które z pasją realizują kolejne projekty, dobierają najlepsze rozwiązania, a przede wszystkim znają się na tym co robią. Nieustannie śledzą i analizują zmieniające się oczekiwania rynku, panujące trendy oraz eksperymentują z nowymi możliwościami promocji. Dbają także o swój własny rozwój i zwiększanie kompetencji.
Wierzymy, że doskonaląc siebie, możemy świadczyć usługi najwyższej jakości i zaprowadzić Twoją markę na sam szczyt!
Koszty założenia sklepu internetowego
Na pytanie dotyczące dokładnej ceny założenia sklepu internetowego nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Począwszy od pracy doradców e-commerce, aż po wdrożenie i obsługę narzędzi – ceny będą się wahać. Na koszty składają się również czynniki związane z rozmiarem sklepu – bardziej rozbudowany wymaga większych nakładów pracy. Na cenę uruchomienia sklepu wpływa m.in.:
- rodzaj platformy e-commerce,
- wdrożenie certyfikatu SSL,
- opłata za hosting i domenę,
- projekt graficzny witryny,
- przygotowanie i wprowadzenie treści (opisów i zdjęć produktów, nagłówków),
- dodanie produktów na stronę,
- obowiązki specjalistów zaangażowanych w usługę (np. programiści),
- opracowanie regulaminu zgodnego z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych,
- konfiguracja sklepu z serwisami i usługami typu Facebook czy porównywarki cenowe,
- wprowadzenie systemu płatności.
Bardzo ważną kwestią jest dopasowanie projektu do potrzeb biznesowych sklepu. Jest to wysoce indywidualna kategoria działań. Słuchamy naszych klientów, badamy ich dotychczasową aktywność (być może będzie to uruchomienie sprzedaży od postaw), monitorujemy branżę i oceniamy stopień konkurencyjności. Dodatkowym kosztem mogą być opłaty związane z SEO czy prowadzeniem kampanii reklamowych. Jeśli chcesz uzyskać dokładną wycenę, zapraszamy do kontaktu – przeanalizujemy Twoją sytuację i przedstawimy rozwiązania zgodne z zamierzeniami.
Obsługa e-commerce - realizacje
Wśród naszych zrealizowanych projektów jest wiele z branży e-commerce. Omówimy tylko kilka z nich.
iParts - sklep internetowy, który w swoim asortymencie posiada części do samochodów. Do naszych obowiązków należała optymalizacja serwisu, dobór słów kluczowych, pozycjonowanie oraz budow link popularity. Zaprojektowaliśmy także szereg działań reklamowych, które przyciągneły Klientów na stronę i zwiększyły konwersję. Dzięki naszym działaniom znacznie rosła świadomość marki i funkcjonalność samego serwisu.
Zwiększyliśmy również wyniki sprzedażowe dla Cobi - producenta i sprzedawcę zabawek dla dzieci. Opracowaliśmy strategię wizerunkową i komunikacyjną marki, zajmowaliśmy się profilem social media, tworzyliśmy angażujące treści, eksperckie artykuły i cenne porady. Całość zwieńczyliśmy pozycjonowaniem na długi ogon fraz kluczowych.
Wśród naszych Klientów wyróżniamy również e-commerce PSB Mrówka, dla którego zwiększyliśmy skuteczność platformy e-commerce. Mówiąc dokładniej zoptymalizowaliśmy ścieżkę zakupową klienta, zadbaliśmy o funkcjonalny koszyk, co w konsekwencji podniosło współczynnik konwersji i realizacji celów.
Jeden partner to wiele korzyści
Szybko, elastycznie i wszystko od jednego partnera! Jeden partner biznesowy to wiele korzyści - na przykład:
- Generuj więcej sprzedaży i zwiększ bazę klientów.
- Zwiększ ruch w swoim sklepie (poprzez prowadzone przez nas kampanie).
- Zmaksymalizuj zwrot z inwestycji w wydatki marketingowe (takie jak PPC, marketing afiliacyjny, e-mail marketing czy pozycjonowanie) dzięki naszemu wsparciu optymalizacyjnemu.
- Popraw doświadczenie użytkowników, a co za tym idzie spraw by polecali Twój sklep.
- Popraw użyteczność sklepu poprzez testy wielowymiarowe, które możemy przeprowadzać.
- Skup się na tym na czym się znasz, a marketing twojego sklepu zostaw nam – specjalisto! Ty rozwijaj bazę produktową, relacje z partnerami oraz zajmij się logistykom, a resztę zostaw nam.
- Zyskaj czas - rozpoczynając współpracę masz pewność, ze zajmiemy się wszystkim.
- Zyskaj dostęp do konsultanta - wyróżnia nas to, że oprócz prac nad sklepem w każdej chwili służymy naszym klientom radą. Z przyjemnością odpowiadamy na pytania i pomagamy podejmować właściwe decyzje e-marketingowe.
Jako agencja e-commerce generejemy sprzedaż w e-commerce, pomagamy, doradzamy. Dajemy elastyczność i partnerskie podejście! Zakładanie sklepu internetowego wymaga ogromnej wiedzy i doświadczenia. Nasza agencja zapewni Ci pomoc na każdym etapie - począwszy od biznesplanu, a kończąc na opracowaniu skutecznej strategii marketingowej dla Twojego sklepu.