Klaudia Żyłka

Marketing Specialist w Sotrender

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Europeistyka oraz Kryminologia. Z marketingiem związana od ponad 6 lat, z czego ponad 4 lata głównie z digitalem. Zdobywała doświadczenie w różnych branżach, m.in. edukacyjnej oraz IT. W Sotrenderze zajmuje się głównie content marketingiem oraz e-mail marketingiem. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ. Aktywnie działa na Quorze oraz współpracuje z magazynami Social Media Manager i Online Marketing Magazine. Miłośniczka Instagrama, podróży i dobrego jedzenia.

Sotrender to narzędzie oparte na sztucznej inteligencji służące do analizowania i raportowania. Usprawnia komunikację z klientami na Facebooku i pozwala na monitorowanie działań konkurencji. Sotrender umożliwia firmom poznanie jej odbiorców i dostarcza informacje o tym, jak marki są widziane w intrenecie.

Klaudia Żyłka
Klaudia Żyłka
Wszystkie wpisy autora