Krzysztof Wójcik

Specjalista ds. e-commerce

Od wielu lat związany z marketingiem internetowym, a odkąd w Polsce zaczął rozwijać się sektor e-commerce – poświęcił się zgłębianiu jego sekretów. Powtarza, że branża jest handlu internetowego jest przyszłością rynku i błędem byłoby nie wykorzystać jej pełnego potencjału. Obserwując nieustannie zachodzące zmiany, jest zawsze krok do przodu – prognozuje trendy i opracowuje strategie sprzedażowe dla firm i sklepów internetowych.

Zajmuje się rozbudowaną analityką e-sklepów i optymalizacją procesów konsumenckich zachodzących w e-commerce. Dla swoich klientów projektuje działania zwiększające obroty sklepów internetowych oraz efektywne kampanie sprzedażowe. W swojej pracy nie pomija kluczowej roli konsumentów, dążąc do poprawy ich doświadczeń.

Krzysztof Wójcik
Krzysztof Wójcik
Wszystkie wpisy autora

Autor

Krzysztof Wójcik
Krzysztof Wójcik