Analityka internetowa

Dowiedz się więcej na temat analityki internetowej.

Analityka internetowa
Wpisy blogowe
Infografiki
Instrukcje

Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.

Codziennie sprawdzasz, co dzieje się na Twojej stronie, przeklikując raporty w Google Analytics? Jednak te standardowe nie spełniają Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak możesz dostosować Google Analytics do swoich wymagań i ułatwić sobie analizę.

Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.

Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.

Każda strona internetowa ma inne zadanie do spełnienia, jednak niezmienne pozostają potrzeby użytkowników. Sprostanie wymaganiom odwiedzających witrynę, jest możliwe dzięki narzędziom. Z Google Optimize poznamy problemy strony, które obniżają konwersję.

Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprawiają, że w wynikach wyszukiwania pojawiają się strony z Twojej witryny? Połącz konto Search Console z Google Analytics. Przeprowadzimy Cię przez ten proces. Przygotowaliśmy instrukcję, z którą szybko zintegrujesz usługi.

Optymalizacja strony pod kątem UX pozwala budować witrynę przyjazną. Web Vitals od Google nie tylko pomaga poznać poziom wrażeń użytkowników podczas korzystania ze strony, ale również sposoby na usprawnienie obszarów obejmujących ich doświadczenie.

Chcesz wiedzieć, z jakich kanałów uzyskujesz najbardziej wartościowy ruch? Dzięki tagowaniu linków z użyciem Campaign URL Builder dowiesz się, skąd użytkownik dotarł na stronę. Dane kampanii, pozwolą Ci zaprojektować skuteczne rozwiązania sprzedażowe.

Masz stronę na CMS Wordpress albo prowadzisz sklep internetowy w oparciu o WooCommerce? Nie musisz edytować kodu strony, by móc kontrolować tagi. Dzięki Google Tag Manager możesz analizować konwersję i wiele innych. Poniżej szczegółowa instrukcja.

SurferSEO to polski startup, który od kilku lat zyskuje popularność zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jest narzędziem służącym do wspomagania pozycjonowania stron poprzez optymalizację treści i odpowiedni dobór słów kluczowych.