Tomasz Kwiatkowski
Key Account Manager i E-commerce Manager w Ideo Force
Z e-marketingiem oraz e-commerce zawodowo związany od 2014 roku. Od tego czasu realizował projekty zwiększające współczynnik konwersji niezależnie od branży, kanałów sprzedażowych, ilości użytkowników oraz ich doświadczeń zakupowych. Na co dzień zajmuje się m.in. planowaniem i wdrażaniem kompleksowych strategii e-marketingowych. Prowadzi rozbudowę baz newsletterowych i realizuje działania mające na celu nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami poprzez e-mail. Nadzoruje współpracę z influencerami oraz odpowiada za przygotowanie cyklów dedykowanych filmów instruktażowo-promocyjnych dla dużych klientów w branży automotive.
Specjalizuje się w rozwoju sklepów internetowych oraz ich optymalizacji pod kątem UX. Planuje działania dla modeli CPS i CPL, tworzy i egzekwuje kampanie promocyjne, rabatowe i voucherowe na podstawie analizy danych. Prowadzi wykłady na uczelniach wyższych z obszaru e-marketingu oraz e-commerce.

- Audyt SXO
- Pozycjonowanie Presta Shop
- Pozycjonowanie Drupal
- Pozycjonowanie Shoper
- Pozycjonowanie WooCommerce
- Pinterest Ads
- Seznam Ads
- E-mail marketing
- Pozycjonowanie w Google
- SEO Copywriting
- Pozycjonowanie Shopify
- Audyt SEO
- Pozycjonowanie Magento
- Performance marketing
- E-mail marketing
- Tworzenie newslettera
- Pozycjonowanie sklepów
- Promocja aplikacji mobilnych
- Wysyłanie newslettera
- Pozycjonowanie w Bing
- Microsoft Advertising (Bing Ads)
- Google ADS
- E-commerce Manager Support