Artykuły eksperckie

Marketing ekspercki wykorzystuje artykuły wysokiej jakości, czyli artykuły eksperckie do budowania i umacniania pozycji rynkowej firmy. Jeśli chcesz kreować wizerunek specjalisty, zadbaj o treści, które są wartościowe dla czytelników.

Użytkownicy chętnie poszukują porad autorytetów i równie często z nich korzystają. Darzą zaufaniem osoby wykwalifikowane w konkretnej dziedzinie. Masz wiedzę, ale nie umiesz przelać jej na papier? Jeśli zlecisz nam tworzenie treści, otrzymasz wysokiej jakości tekst, dzięki któremu dotrzesz osób zainteresowanych tym, co masz przekazania.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • 697 258 148
Napisz do mnie

Artykuły eksperckie

Co to jest artykuł ekspercki? Za artykuły eksperckie uważa się teksty o wysokiej wartości merytorycznej, zawierające specjalistyczną wiedzę. Zagadnienie opisywane w takim artykule jest przedstawione w sposób oryginalny, ciekawy i wyczerpujący. Artykuły eksperckie to jeden z ważniejszych formatów content marketingu. Kreują wizerunek specjalisty, budują zaufanie, potwierdzają kompetencje, bo użytkownicy poszukują przede wszystkim wartościowych tekstów i publikacji ze sprawdzonymi informacjami.

Tekst poświęcony specjalistycznemu zagadnieniu stanowi doskonałą promocję firmy, która występuje w roli znawcy tematu. Artykuł może dotyczyć usługi lub jej komponentów, omawiać temat z szerokiej, historycznej perspektywy czy szczegółowo wyjaśniać zjawiska zachodzące w branży.

Wizerunek eksperta w Internecie

Tworzymy artykuły eksperckie, które wzbudzają zainteresowanie użytkowników. Wplatamy w nie opinie (wypowiedzi) ekspertów zawierające konkretne przykłady i przemyślenia. Dostarczamy odpowiedzi i rozwiązania problemów. Aby podkreślić wartość artykułu kierowanego do osób z zaawansowaną wiedzą, wykorzystujemy fachowe słownictwo. Oczywiście z umiarem, ponieważ mamy świadomość, że artykuł tematyczny ekspercki  może być czytany przez laików. Staramy się przedstawić w kreatywny sposób dane zagadnienie, wzbogacając je o elementy graficzne.

Content marketing w naszym wydaniu to połączenie merytoryki, kreatywności, walorów językowych i elementów marketingowych. Za pomocą profesjonalnych tekstów zbudujemy wizerunek Twojej marki, przedstawiając ją jako eksperta w branży, zwiększając wiarygodność firmy i zaufanie do niej. Artykuły publikowane w sieci pozostają w niej na zawsze, zapewniając stałe wsparcie dla pozycjonowania strony internetowej i będąc źródłem wiedzy dla internautów.

Jaki jest koszt artykułu eksperckiego? Zależy to od kilku czynników, dlatego ceny naszych artykułów eksperckich mogą znacznie różnić się. Z pewnością dobry tekst kosztuje. Na cenę wpływa głównie miejsce publikacji (czasami wymaga opłaty), długość tekstu, czas realizacji, optymalizacja treści pod SEO, tematyka, doświadczenie osoby przygotowującej artykuł. Jak przygotowujemy artykuł ekspercki? Przede wszystkim skupiamy się na cechach dobrego artykułu eksperckiego, którymi są:

  • duża wartość merytoryczna,
  • ciekawe ujęcie informacji z danej dziedziny wiedzy,
  • wypowiedzi profesjonalistów (np. specjalistów marki),
  • interpretacja pojęć bez naukowego przytaczania definicji, 
  • atrakcyjna forma, czyli elementy graficzne (np. wykresy),
  • przykłady, badania i analizy, wnioski.   
     
Stworzymy dla Ciebie eksperckie treści!

Dlaczego warto?

Eksperckie artykuły mogą być elementem kampanii wizerunkowej lub sprzedażowej. Za pomocą specjalistycznych tekstów na temat zgodny z potrzebami grupy docelowej, firma wzmacnia swój wizerunek, stając się dla odbiorców autorytetem. Często też w ten sposób dostarcza im informacji potrzebnych do podjęcia decyzji zakupowej.

Korzyści, jakie dają artykuły eksperckie:

  • kreowanie marki na eksperta w danej dziedzinie,
  • utrwalenie wizerunku profesjonalnej marki w świadomości odbiorców,
  • odziaływanie na ścieżkę zakupową klientów,
  • wpływanie na podjęcie decyzji zakupowej,
  • wzrost zaufania klientów do marki,
  • budowanie długoterminowych relacji z klientami.
     

Artykuły eksperckie a pozycjonowanie 

Artykuły eksperckie doskonale sprawdzają się również w pozycjonowaniu, gdyż w wyniku zmian wprowadzanych do algorytmu Google, wciąż rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości teksty i linki. Specjalistyczne artykuły SEO najczęściej są publikowane w wartościowych serwisach branżowych, a umieszczony w treści link może znacząco przyczynić się do poprawy pozycji strony docelowej w wynikach wyszukiwania.

Tworzenie artykułów eksperckich

Treści pisane przez ekspertów to na przykład artykuły sponsorowane, znane również jako artykuły na portale branżowewypowiedzi eksperckie lub artykuły specjalistyczne. Artykuł sponsorowany to profesjonalny tekst informacyjny nawiązujący do branży. Teksty tego typu nie są bezpośrednią reklamą. Napisane prostym językiem w ciekawy sposób wyjaśniają temat. Mogą zawierać linki odsyłające do produktu lub usługi, ponadto dotyczą tematów aktualnych i odpowiadają na potrzeby odbiorców.

Tworzymy unikalne, angażujące teksty eksperckie o charakterze naukowym, popularnonaukowym, poradnikowym i publicystycznym, zawsze dopasowując je do oczekiwań rynku i specyfiki grup docelowych. Wiemy, czego potrzebują odbiorcy i dokładamy wszelkich starań, aby spełnić ich oczekiwania. Podczas pracy nad tekstami eksperckimi zawsze konsultujemy się z klientem, a także (bardzo często) pracujemy na materiałach przez niego dostarczonych.

Odbiorcą artykułu eksperckiego może być zarówno specjalista, jak i osoba potrzebująca w danej chwili informacji na określony temat. W związku z tym, tekst nie może mieć charakteru rozprawy naukowo-badawczej, przepełnionej fachową terminologią. Znamy zasady pisania artykułów eksperckich. Dlatego artykuły pisane przez specjalistów w naszej firmie w umiejętny sposób łączą fachowe słownictwo ze stosunkowo swobodnym stylem wypowiedzi i wiedzę teoretyczną z praktycznymi przykładami.

Zapytaj o ofertę
 

 

Dlaczego my?

  • Od kilkunastu lat pomagamy naszym klientom pozycjonować strony internetowe  wyszukiwarkach z wykorzystaniem formatów content marketingu, takich jak artykuły eksperckie.   
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1500 projektów e-marketingowych, w których treści odegrały istotną rolę. 
  • Wiemy, gdzie publikować artykuły eksperckie. Zapewniamy miejsca do publikacji artykułów, współpracujemy z platformami contentowymi służącymi do dystrybucji treści.
  • Dbamy, aby nasi pracownicy mieli możliwość regularnego szkolenia się, czego efektem jest chociażby udział w Digital Champions Program.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy rolę kierownika projektu, doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun jest odpowiedzialny za koordynację wszystkich prac, klient ma kontakt tylko z jedną osobą.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas