Treści na strony www

Najszybszym i najskuteczniejszym sposobem udostępniania treści jest zamieszczanie ich na stronie internetowej. Wysokiej jakości teksty, zawierające przydane dla czytelników informacje wpływają na ich zaangażowanie.

Treści na stronie internetowej przyciągają uwagę użytkowników, zachęcają ich do przeglądania strony, a także budują przewagę nad konkurencją i pozwalają się firmie wyróżnić. Tworzenie treści na strony www oraz ich optymalizacja przekłada się na jakość witryny, co wpływa na pozycjonowanie strony w Google.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • 697 258 148
Napisz do mnie

Tworzenie treści

Strona internetowa jest najważniejszym kanałem dystrybucji content marketingu, a dla firmy stanowi miejsce, w którym mówi o swojej ofercie, zamieszcza aktualne informacje o działalności i dane kontaktowe. Strona stanowi dla użytkownika główne źródło informacji o firmie. Na stronie internetowej można udostępniać treści bez konieczności stosowania się do wymogów wydawniczych. To firma w pełni kontroluje dystrybucję i reakcje odbiorców (np. komentarze pod artykułem na blogu).

Sama wiedza na temat branży nie wystarczy, by tworzyć treści na stronę internetową. Treści powinny być przede wszystkim dopasowane do grupy docelowej i pisane językiem korzyści. Muszą być poprawne merytorycznie i stylistycznie, zawierać unikalną propozycję sprzedaży (USP) i właściwie rozmieszczone słowa kluczowe (np. w treści i nagłówkach).

Dobre treści – korzyści

Pisanie tekstów na strony internetowe obejmuje opisy produktów dla e-sklepów, artykuły (poradnikowe, eksperckie itp.), case study, opisy poszczególnych podstron. Format, na który zdecyduje się firma powinien zostać dopasowany do potrzeb odbiorców. Treść na stronie internetowej musi mieć wartość dla odbiorcy, ale i jednocześnie realizować cele przed, jakimi stoi firma. Poniżej najważniejsze zalety tworzenia wysokiej jakości tekstów na stronę internetową.  

  • Treść zoptymalizowana pod kątem SEO wzmacnia pozycjonowanie strony internetowej w Google.
  • Wysokiej jakości, unikalne treści budują wizerunek firmy, jako eksperta w branży i czynią markę wiarygodną w oczach konsumenta.
  • Teksty na stronie internetowej dostarczają użytkownikom kluczowych informacji o marce, często potrzebnych do podjęcia decyzji o zakupie. 
  • Dzięki odpowiednio przygotowanym opisom oferty czy działalności firmy wzrasta sprzedaż i zaangażowanie klientów. 
  • Treści stanowią narzędzie promocji i są głównym elementem strategii content marketingowej firmy.
  • Tekst jest czynnikiem oddziałującym na widoczność w sieci, której efektem będzie ruch w witrynie.
  • Dobry content przyciąga uwagę i skłania do reagowania, czego przykładem jest udostępnianie tekstów przez użytkowników w sieci i profilach social media.
     
Pomożemy Ci stworzyć content
na Twoją stronę www!

Jak tworzymy treści na serwisy www?

Mamy doświadczenie w tworzeniu różnorodnych treści na portale internetowe. Redagujemy treści zakładek takich, jak informacje o firmie, obszar działalności czy polityka prywatności. Korzystamy ze wszystkich narzędzi i formatów, jakie daje content marketing. Tworzymy regulaminy stron i sklepów internetowych, charakterystyki usług, opisy produktów na podstawie materiałów od producentów, dbamy o wzrost widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych poprzez dodawanie opinii, komentujemy w serwisach i sklepach internetowych. 

Case study

Stworzenie i prowadzenie bloga skierowanego do osób zainteresowanych trendami meblarskimi oraz aranżacją wnętrz.

Sprawdź! 

Punktem wyjściowym naszej pracy jest analiza stron internetowych konkurencji,  wyznaczenie grupy docelowej, analiza użyteczności serwisu, sprawdzenie strony pod względem pozycjonowania i dopasowanie słów kluczowych.

Pisanie tekstów przez naszych copywriterów uwzględnia potrzeby użytkowników. Poprzedzone jest analizą tematu i potrzeb firmy, z którą współpracujemy. Styl pisania dopasowujemy do czytelnika. To właśnie z myślą o nim powstają teksty na stronę www, tak by szybko odnalazł potrzebne informacje podane w przystępnej formie.

Jeżeli nie posiadasz zasobów do publikacji treści, zajmiemy się wypełnieniem serwisu treścią. Przygotujemy teksty na stronę internetową, a następnie po akceptacji dodamy je na Twoją stronę www. Jeśli masz je już gotowe treści, możemy zająć się wyłącznie ich publikacją w Twoim CMSie. W zależności od typu treści, zaplanujemy czas i miejsce publikacji.

Content marketing - komponenty

Artykuły eksperckie to jeden z najważniejszych elementów content marketingu. Tekst specjalistyczny stanowi doskonałą promocję firmy, która docierając do użytkowników występuje jako autorytet w danej dziedzinie.
Konsumenci ufają tylko tej marce, z którą zbudowali trwałe relacje. Dlatego trzeba im dostarczać treści wyjątkowe, które przełożą się na wzrost zaufania. W tym miejscu najlepiej sprawdzi się blog firmowy.
Dobrze prowadzony marketing szeptany powinien zacząć się od określenia grupy docelowej i wyznaczeniu kanałów wykorzystywanych do komunikacji. Właśnie tam należy wywołać dyskusję na lub wziąć udział w już istniejącej.
Dobry produkt to nie wszystko. Trzeba jeszcze umieć go sprzedać. Rozwiązaniem jest odpowiednie opakowanie go cechami, zachęcającymi do zakupu tej rzeczy spośród szeregu konkurencyjnych ofert.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych oraz własnych klienta.
Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów i przywiązaniu do siebie dotychczasowych, pozwól nam przygotować profesjonalne video dla Twojej marki. Filmy reklamowe pozwalają kontaktować się marce z odbiorcami na zupełnie nowej, dynamicznej płaszczyźnie.
Treści przygotowywane w formie ebooków, poradników, czy case study zawierają unikalne i bogate pod względem merytorycznym informacje. Stają się coraz bardziej cenione nie tylko przez czytelników, ale także przez wydawców.
Wysokiej jakości treści na stronie i regularnie ich aktualizowane odgrywają ważną rolę. Przyciągają uwagę użytkowników, zachęcają do odwiedzania witryny, ale też pomagają w pozycjonowaniu.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb i wdrożymy marketing treści, bez względu na to, czy działasz na stronie internetowej, w mediach społecznościowych czy innych kanałach komunikacji z klientami.

Dostosowujemy się do modelu i stylu komunikacji klienta (np. ticketowanie w Redminie, Asana).

Zdając sobie sprawę z różnic pomiędzy klientami prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji i potrzeb konsumenckich.

Jeśli nasi klienci zarządzają projektami poprzez aplikacje, jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.

Korzystamy z narzędzi wspierających skuteczną komunikację (np. SentiOne, Sotrender, SEMSTORM).

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

Posiadamy rozbudowane kompetencje marketingowe, które wykorzystujemy w działaniach reklamowych.

Wśród naszych klientów są liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie.