Treści na strony www

Strona internetowa to najszybszy i najskuteczniejszy sposób udostępniania treści.

Content strony internetowej przyciąga uwagę użytkowników, zachęca do odwiedzania strony www, pomaga w pozycjonowaniu i buduje przewagę nad konkurencją. Tworzenie treści na serwisy internetowe i regularna aktualizacja tekstów przekłada się na jakość witryny, którą z pewnością doceni Google.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • 697 258 148
Napisz do mnie

Tworzenie treści

Strona internetowa jest najważniejszym kanałem dystrybucji content marketingu. Pozwala firmie udostępniać treści bez konieczności stosowania się do wymogów wydawniczych. Firma może w pełni kontrolować dystrybucję i reakcje odbiorców (np. komentarze pod artykułem na blogu). Strona www stanowi dla użytkownika główne źródło informacji o firmie, dlatego tak ważne jest dbanie o jej zawartość, która w dużej mierze dotyczy treści.  

Sama wiedza na temat branży nie wystarczy, by tworzyć treści na stronę internetową, ani też przekazywać je w odpowiedni sposób. Dobre treści na strony internetowe powinny być przede wszystkim dopasowane do grupy docelowej, pisane językiem korzyści, muszą zawierać unikalną propozycję sprzedaży (USP) i  słowa kluczowe, a także być poprawne merytorycznie i stylistycznie.

Dobre treści – korzyści

Pisanie tekstów na strony internetowe obejmuje opisy produktów dla e-sklepów, artykuły (poradnikowe, eksperckie itp.), case study, opisy poszczególnych podstron. Format, na który zdecyduje się firma powinien zostać dopasowany do potrzeb odbiorców. Treść na stronie internetowej musi mieć wartość dla odbiorcy, ale i jednocześnie realizować cele przed, jakimi stoi firma. Poniżej najważniejsze zalety tworzenia wysokiej jakości tekstów na stronę internetową.  

  • Treść zoptymalizowana pod kątem SEO wzmacnia pozycjonowanie strony internetowej w Google.
  • Wysokiej jakości, unikalne treści budują wizerunek firmy, jako eksperta w branży i czynią markę wiarygodną w oczach konsumenta.
  • Teksty na stronie internetowej dostarczają użytkownikom kluczowych informacji o marce, często potrzebnych do podjęcia decyzji o zakupie. 
  • Dzięki odpowiednio przygotowanym opisom oferty czy działalności firmy wzrasta sprzedaż i zaangażowanie klientów. 
  • Treści stanowią narzędzie promocji i są głównym elementem strategii content marketingowej firmy.
  • Tekst jest czynnikiem oddziałującym na widoczność w sieci, której efektem będzie ruch w witrynie.
  • Dobry content przyciąga uwagę i skłania do reagowania, czego przykładem jest udostępnianie tekstów przez użytkowników w sieci i profilach social media.
     
Pomożemy Ci stworzyć content
na Twoją stronę www!

Jak tworzymy treści na serwisy www?

Mamy doświadczenie w tworzeniu różnorodnych treści na portale internetowe. Redagujemy treści zakładek takich, jak informacje o firmie, obszar działalności czy polityka prywatności. Korzystamy ze wszystkich narzędzi i formatów, jakie daje content marketing. Tworzymy regulaminy stron i sklepów internetowych, charakterystyki usług, opisy produktów na podstawie materiałów od producentów, dbamy o wzrost widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych poprzez dodawanie opinii, komentujemy w serwisach i sklepach internetowych. 

Punktem wyjściowym naszej pracy jest analiza stron internetowych konkurencji,  wyznaczenie grupy docelowej, analiza użyteczności serwisu, sprawdzenie strony pod względem pozycjonowania i dopasowanie słów kluczowych. Pisanie tekstów przez naszych copywriterów uwzględnia potrzeby użytkowników. Poprzedzone jest analizą tematu i potrzeb firmy, z którą współpracujemy. Styl pisania dopasowujemy do czytelnika. To właśnie z myślą o nim powstają teksty na stronę www, tak by szybko odnalazł potrzebne informacje podane w przystępnej formie.

Jeżeli nie posiadasz zasobów do publikacji treści, zajmiemy się wypełnieniem serwisu treścią. Przygotujemy teksty na stronę internetową, a następnie po akceptacji dodamy je na Twoją stronę www. Jeśli masz je już gotowe treści, możemy zająć się wyłącznie ich publikacją w Twoim CMSie. W zależności od typu treści, zaplanujemy czas i miejsce publikacji.

Dlaczego my?

  • Już kilkanaście lat pomagamy naszym klientom osiągać cele wizerunkowe, sprzedażowe, PR-owe. Wiemy, jak tworzyć treści na strony www, tak by spełniały oczekiwania odbiorców  i firmy, z którą współpracujemy.  
  • Zrealizowaliśmy ponad 1500 projektów e-marketingowych, tworząc rozwiązania dla serwisów internetowych i e-sklepów.  
  • Nasza oferta obejmuje usługi marketingu internetowego, którymi są między innymi pozycjonowanie strony www, kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych, działania w mediach społecznościowych (obsługa profili, promocja, chatboty), wdrożenia w e-commerce, rozwój sklepów internetowych. 
  • Posiadamy status Google Premier Partner, jesteśmy Google Marketing Platform, posiadamy akredytację Bing Ads Accredited Professional. Robimy wszystko, by nasi specjaliści mieli możliwość ciągłego doskonalenia kompetencji.
  • Współpracę z nami wyróżnia stały kontakt z indywidualnym opiekunem, który pełni rolę kierownika projektu i doradza w sprawach e-marketingu. Kierownik projektu odpowiada za sprawny przebieg wszystkich prac (pozycjonowanie, analityka, badania użyteczności, przygotowanie tekstu).
  • Wśród naszych klientów są firmy, których działalność została doceniona na rynku w Polsce i Europie, np.: Wolters Kluwer, iParts, Paradise Baby, Cobi, MiniCredit Sp. z o.o. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas