Pozycjonowanie stron internetowych

Niespełna 30 milionów Polaków ma stały dostęp do sieci. 95% z nich używa Google. Warto zadbać o pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce (SEO) to działania mające na celu zapewnienie maksymalnie wysoką pozycję na możliwie największą liczbę fraz kluczowych wpisywanych przez użytkowników.

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager
  • tel. 601 742 273
Napisz do mnie

Pozycjonowanie stron

W przypadku każdej branży i każdej strony www wyszukiwarki internetowe są najistotniejszym źródłem pozyskiwania potencjalnych klientów. Pozycjonowanie w wyszukiwarce to działania prowadzące do tego, aby strona internetowa pojawiała się na jak najwięcej fraz kluczowych na najwyższych pozycjach w zwracanych wynikach. Wszyscy korzystamy na co dzień z pomocy Google - szukając produktów, usług, informacji czy opinii. Strona, której nie ma w Top 10 wyników, praktycznie nie istnieje!

Kolejność stron w wynikach wyszukiwarek oparta jest przede wszystkim na treści strony oraz jej reputacji w sieci. Wiemy jak umieścić Twoją stronę na czołowych pozycjach! Zabierzemy Twoją firmę do pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

  • Niski koszt pozyskania ruchu - w dłuższej perspektywie koszt pozycjonowania w przełożeniu za jednego użytkownika trafiającego na Twoją stronę internetową wyniesie nawet 9 groszy.
  • Docieranie do wartościowych użytkowników - pozycjonowanie pozwala trafić tylko do użytkowników zainteresowanych treścią Twojej strony.
  • Idealny moment kontaktu z potencjalnym klientem - wpisanie przez użytkownika poszukiwanej frazy w wyszukiwarkę oznacza jednoznacznie intencję zakupową dlatego tak ważne jest, aby znaleźć się na liście stron wyników wyszukiwania.
  • Długotrwały efekt - skuteczne pozycjonowanie strony internetowej pozwala zachować długotrwały efekt w postaci wysokich pozycji (w przeciwieństwie do płatnych form promocji gdzie wstrzymanie działań oznacza natychmiastowy spadek liczby odwiedzających).
  • Wysoki współczynnik konwersji - ruch organiczny pochodzący z wyszukiwarek internetowych we wszystkich branżach cechuje się jednym z najwyższych współczynników konwersji,
  • Częste wyświetlanie się witryny na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania buduje zaufanie użytkowników i wpływa pozytywnie na reputację marki.
  • Zaznaczenie pozycji rynkowej - każda firma, która w swojej branży chce wyraźnie zaznaczyć swoją obecność i pozycjonować się w świadomości potencjalnych klientów jako poważny gracz, musi być widoczna w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek. Brak tej widoczności to oddanie pola konkurencji.
  • Wpływ na decyzje zakupowe - pozycjonowanie strony to w dużej mierze dbanie o content strony. Wartościowa treść wpływa znacząco na poprawę liczby decyzji zakupowych użytkowników.
  • Wpływ na inne źródła ruchu - działania wchodzące w skład pozycjonowania to publikowanie w Internecie wartościowych i wiarygodnych informacji o Twojej witrynie wraz z odnośnikami, które dodatkowo generują w niej ruch.
  • Skalowalność - pozycjonowanie jest skalowalną formą promocji, dlatego mogą ją wykorzystywać zarówno małe firmy (z stosunkowo niewielkim budżetem), jak i wielkie korporacje (z dużym budżetem i wysokimi celami).
     
Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie swojej strony.

Jak wygląda proces pozycjonowania?

Pozycjonowanie strony to szerokie spektrum działań, które mają zaprowadzić Twoją stronę na sam szczyt. Wymagają jednak ciągłości (trzeba pamiętać, że konkurencja robi dokładnie to samo), kreatywności oraz dbania o dostosowywanie się do bardzo dynamicznie zmieniającej się technologii IT oraz wytycznych wyszukiwarek. Zatem zdobywanie i utrzymywanie wysokich wyników to nieustanna walka.

Pozycjonowanie strony internetowej jest jak trening sportowca. Nie jest możliwe wypracowanie zadowalających efektów po jednym tygodniu, ale po miesiącach regularnych i intensywnych ćwiczeń efekty zaczynają zaskakiwać i są trwałe! Widoczność strony internetowej na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania jest najbardziej efektywną strategią marketingu online. Pozwala wygenerować wartościowy ruch za cenę znacznie niższą od każdej innej formy promocji w Internecie.

Współpraca przy pozycjonowaniu rozpoczyna się od poznania biznesu i potrzeb klienta. Na tej podstawie wspólnie ustalamy konkretne cele w jasno określonym horyzoncie czasowym.

Kolejny krok to audyt obecnej sytuacji poprzedzony wykorzystaniem niezbędnych narzędzi służących do oceny kondycji SEO strony. Podczas analizy bierzemy pod uwagę nie tylko stronę internetową, która będzie pozycjonowana ale również całe jej otoczenie, zatem audyt SEO zawiera analizę strony internetowej, innych stron należących do klienta, witryn partnerów. Ocenie poddajemy odnośniki prowadzące do pozycjonowanej witryny. Wszystkie dane są oceniane w kontekście witryn konkurencyjnych wskazanych przez klienta lub wybranych przez nas.

Na podstawie zebranych danych przygotowujemy plan działania dotyczący samej strony internetowej (optymalizacja SEO), a także poprawienia jej reputacji przez pozyskanie wartościowych linków do niej prowadzących.

Podczas realizacji założeń planu pozycjonowania monitorujemy kondycję strony, parametry SEO, postrzeganie jej przez wyszukiwarki internetowe oraz pozycje witryny na wybrane frazy.

pozycjonowanie

Na każdym etapie pracy, ale i przed jej rozpoczęciem analizujemy konkurencję. To bardzo ważne ustalić, kim jest nasz rywal w sieci i co powinniśmy zrobić, by zyskać nad nim przewagę. Warto poważnie traktować swoją konkurencję, ale także… uczyć się od niej. Podobnie, jak podczas analizy słów kluczowych, korzystamy z dedykowanych do tego narzędzi, czyli:

  • Senuto, umożliwiającego analizę widoczności witryny,
  • SEMSTORM, pozwalającego na dokładną analizę konkurentów i sprawdzenie ich kondycji na rynku (poznanie mocnych i słabych stron),
  • MAJESTIC, dostarczającego całościowych danych związanych z działaniem strony i jej pozycjonowaniem,
  • SurferSEO, które analizuje i porównuje naszą stronę z innymi.

Cały czas jesteśmy w stałym kontakcie z klientem informując go o postępach i wykonanych pracach.

Którą wyszukiwarkę wybrać?

Nikt nie ma wątpliwości, że najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest Google. W rankingach (i to z ogromną przewagą!) zostawia za sobą inne. Posiadamy ogromne doświadczenie w pozycjonowaniu w tej wyszukiwace – jesteśmy specjalistami od Google. Jednak mamy świadomość tego, że rynek jest różnorodny, a potrzeby użytkowników Internetu nie zawsze wpisują się w ogólno przyjęte standardy. Naszą odpowiedzią na to jest pozycjonowanie stron w różnych wyszukiwarkach i w całej Europie. Łączmy działania, współpracując z wieloma partnerami dedykowanymi poszczególnym krajom.

Zawsze i w każdej sytuacji szukamy rozwiązań opartych na wiedzy i doświadczeniu. Dlatego też, specjalizowanie się w obsłudze Google nie stanowi dla nas przeszkody do wykonania usługi w ramach innej wyszukiwarki. W tym celu korzystamy z możliwości współpracy z naszymi partnerami.

Jakie frazy wybrać?

Wybór odpowiednich fraz kluczowych zależy od specyfiki firmy, jej działalności i oferowanych usług. Ale to nie wszystko. Istotne, jest to do kogo kierujemy ofertę, czyli kim nasz odbiorca jest i czego od nas oczekuje. Wymaga to dokładnego poznania potrzeb zarówno rynku, jak i potencjalnych klientów. W całym procesie potrzebne są konkretne umiejętności, dlatego korzystanie z usług firm specjalizujących się w tej tematyce stało się normą. W Ideo Force sprawnie przeprowadzamy naszych klientów przez poszczególne etapy współpracy. Jednym z nich jest wybranie fraz kluczowych. Korzystając z narzędzi pomocnych przy pozycjonowaniu strony, przygotowujemy dla klienta zestawienie odpowiednich słów wraz z ich analizą.

W tym celu wykorzystujemy przede wszystkim:

  • Google Trends, dzięki któremu wiemy, czego użytkownicy na całym świecie szukają i jakie tematy w danym czasie zyskują na popularności,
  • Answer The Public, które w wizualnej formie zaprezentuje nam kombinacje najpopularniejszych fraz kluczowych i pytań używanych przez użytkowników wyszukiwarki Google,
  • Senuto, zawierające bazę słów kluczowych i umożliwiającego dokładną analizę widoczności strony w Google oraz monitoring pozycji,
  • SEMSTORM, pokazujące, na jakie frazy pozycjonuje się dowolnie wybrana witryna.

Dodatkowo: zawsze, podczas wyboru fraz kluczowych, sprawdzamy aktualną kondycję witryny w wynikach wyszukiwania. W tym celu korzystamy z Google Search Console, które umożliwia monitorowanie pozycji strony przy korzystaniu z konkretnych fraz oraz Google Analytics.

Warto mieć świadomość, że coraz więcej użytkowników “wyszukuje” interesujących ich produktów czy usług za pomocą konkretnych pytań, niekiedy bardzo precyzyjnych (wraz ze szczegółami opisu danego produktu). Z tego też względu, poza skupieniem się na pojedynczych słowach, warto zastanowić się nad pozycjonowaniem przy pomocy long tail, czyli długiego ogona. Jest to pozycjonowanie szerokie, czyli takie, które wymaga użycia złożonych fraz. Są one mniej używane przez użytkowników, jednak tworzą znacznie większe korzyści, niż te powszechnie wpisywane. Posługują się nimi osoby, które dokładnie wiedzą czego szukają. Oznacza to, że prawdopodobieństwo skorzystania z oferty jest bardzo duże. W długim ogonie występuje główne słowo kluczowe oraz słowa, które je opisują.

Długi ogon jest szczególnie dedykowany sklepom internetowym oraz portalom z dużą ilością treści i co warto zaznaczyć - sklepom małym (również tym, które zaczynają swoją “przygodę” z Google). Zaletą takiego pozycjonowania jest uzyskanie z czasem coraz wyższego poziomu ruchu organicznego, co w przypadku dużej konkurencji jest zasadniczą kwestią rozpoznawalności w sieci.

Czas oczekiwania na wyniki

Czas, w którym zobaczymy wyniki pozycjonowania zależy od kilku czynników. Każdy klient współpracujący z nami ma za sobą określone działania, jakie przeprowadzał na swojej stronie. Inaczej będzie wyglądało pozycjonowanie na stronie nowej (takiej, która nie prowadziła dotąd prac pozycjonerskich), a inaczej w przypadku strony korzystającej już z takich rozwiązań. W tym drugim przypadku, przychodzący do nas klient korzystał z usług innych firm. Istotne jest także to, w jakiej branży działa strona i czy klient jest gotowy na wdrażanie naszych sugestii.

Oczywiście nie można zapominać o wielkości budżetu. W tym przypadku warto przeanalizować poczynania konkurencji. Na ogół pierwsze efekty pozycjonowania pojawiają się po dwóch miesiącach. Niekiedy czas ten może się wydłużyć, co wynika ze złożoności zastosowanych przez nas rozwiązań i tych prowadzonych w przeszłości przez naszych klientów.

Pozycjonujemy strony z całej Polski

Zdajemy sobie sprawę, z ważności pozycjonowania lokalnego i z chęcią je wdrażamy naszym Klientom. Nasze działania pozycjonerskie obejmują swoim zakresem całą Polskę. Nie zamykamy się na jeden region. Wychodzimy z założenia, że takie rozwiązanie może nie wydobyć z biznesu całego potencjału. Nasze działania mają na celu zwiększenie sprzedaży i sprawienie, aby Klient cieszył się wysokimi pozycjami w wyszukiwarce.

Zobacz, jak działamy w konkretnych miastach:

Najczęstsze pytania

Dlaczego warto powierzyć pozycjonowanie stron agencji SEO?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej wymaga czasu, wiedzy i doświadczenia. To niejednorazowe działanie, a nieustanny proces, który by przynosić efekty w postaci wysokiej pozycji w wynikach organicznych potrzebuje stałej uwagi i konsekwencji w działaniu. Coraz to doskonalsze algorytmy Google stawiają właścicielom e-sklepów i stron www nowe wymagania. Wszystko po to, żeby dawać użytkownikom odpowiedzi, które najlepiej pasują do ich zapytania. Czy jako zapracowany przedsiębiorca masz czas na śledzenie zmian w algorytmach wyszukiwarek, optymalizację strony lub linków? Z pewnością nie. Dlatego warto powierzyć pozycjonowanie stron agencji SEO.

Profesjonalna agencja SEO dostarczy Ci także kompleksowych rozwiązań oraz narzędzi, dzięki którym pozycja Twojej strony firmowej będzie piąć się w górę. Specjaliści, będąc na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w wyszukiwarkach, zagwarantują szybką reakcję na pojawiające się zmiany, wzrost pozycji oraz jej utrzymanie.

Od czego zacząć pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej powinieneś zacząć od audytu SEO swojej witryny. Dzięki temu dowiesz się, które obszary wymagają poprawy, które należy bezwzględnie usunąć i jak rozkłada się ruch organiczny na każdej z podstron. Błędne przekierowania, podstrony zwracające błąd 404, brak atrybutów alt w grafikach, to tylko niektóre elementy wpływające na pozycję Twojego e-sklepu czy strony firmowej.

Uwagę musisz skierować również na domenę. Tu ważny jest jej wiek oraz profil linków odsyłających. Domeny „z dobrą historią”, regularnie aktualizowane, z wartościową i unikalną zawartością zawsze będą lepiej oceniane niż świeżo zrobione strony. Z kolei backlinki informują wyszukiwarkę o popularności Twojej witryny – im jest ich więcej (pochodzących ze stron o wysokim autorytecie), tym lepiej wypadniesz w rankingu Google. Szczegółowy audyt SEO pozwoli Ci odnaleźć wszystkie błędy i ułatwi optymalizację witryny, która jest pierwszym krokiem na drodze do budowania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Mówiąc najprościej, pozycjonowanie prowadzi do większych zysków. Chociaż jest to długotrwały proces, którego wyniki nie przychodzą od razu, po czasie zwraca się z nawiązką. Celem działań pozycjonujących stronę www jest umieszczenie strony na najwyższej możliwej pozycji w rankingu wyszukiwania zapytań.

Co to daje? Będąc na pierwszej stronie w wyszukiwarce, zwiększasz szansę na dotarcie do nowych odbiorców (ponad 80% użytkowników sieci NIGDY nie zagląda na drugą i kolejne strony wyszukiwania, a wielu z nich omija linki sponsorowane, przechodząc od razu do wyników organicznych). Im więcej z nich będzie miało okazję odwiedzić Twoją witrynę, tym większa szansa na to, że staną się Twoimi klientami.

Co więcej, pozycjonowanie wpłynie na większą popularność Twojej strony: gdy będzie często odwiedzana, wzrośnie jej wartość w oczach algorytmów wyszukiwarki, a także zaufanie internautów. Pozycja strony będzie rosła, a wraz z nią zyski. Nie zapominaj o swojej konkurencji – oni też pozycjonują swoje strony. Nie daj się wyprzedzić.

Jakie są koszty pozycjonowania?

Cena pozycjonowania strony zwykle ustalana jest indywidualnie. Wiele zależy od tego, jak dużo pracy należy wykonać przy stronie oraz od domeny, na której się znajduje. Pozycjonowanie bardziej złożonych witryn, jak sklepy internetowe czy rozbudowane serwisy zwykle kosztuje więcej, niż działania SEO na prostych stronach. Najpopularniejszą metodą rozliczania za pozycjonowanie jest abonament, czyli co miesięczna opłata w stałej wysokości, dzięki której agencja SEO może kontynuować ustalone działania, bez przerw związanych z brakiem budżetu. Każda taka przerwa skutkuje bowiem spadkiem wypracowanej już pozycji, a co za tym idzie – wydłuża czas potrzebny na osiągnięcie celu.

Na koszt pozycjonowania składają się takie działania, jak:

  • audyt i optymalizacja strony,
  • wyszukanie i wybór kluczowych fraz dla strony - keywording,
  • tworzenie i optymalizacja treści,
  • pozyskiwanie linków, tzw. link building,
  • analiza wyników i raporty.

W zależności od potrzeb te podstawowe działania są wspierane dodatkowymi, które pomagają w budowaniu wizerunku oraz w zwiększeniu sprzedaży produktów i usług.

Dlaczego dwie agencje nie powinny jednocześnie pozycjonować jednej strony?

Nie zawsze więcej znaczy lepiej i tak dokładnie jest w tym przypadku. Pozycjonowanie jednej strony www przez dwie różne agencje w tym samym czasie wprowadzi jedynie chaos.

Bez względu na to, czy specjaliści z obu agencji działają w podobny, czy zupełnie różny sposób, swoją pracą mogą doprowadzić do nałożenia kar przez roboty wyszukiwarek. Nagły wzrost linków prowadzących do Twojej witryny – a przez dwie agencje będzie ich dwa razy więcej – może wzbudzić ich podejrzenia i doprowadzić do zablokowania strony.

Poza tym dwóch pozycjonerów pracujących równocześnie na tej samej stronie, może wzajemnie wykluczać swoje działania. Chociaż obie strategie mogą być właściwe i z czasem przynieść oczekiwane rezultaty, to podczas optymalizacji tych samych zasobów przez dwie osoby, może dojść do usuwania/zmieniana już zoptymalizowanych elementów.

W takiej sytuacji ciężko jest także ocenić, które działania przyniosły efekty i komu można przypisać zasługi, a to oznacza, że nie będziesz w stanie ocenić pracy agencji.

 

Efekty naszych prac

Pracujemy zarówno dla dużych firm z rozbudowanymi serwisami internetowymi, jak i małych przedsiębiorstw z niewielkimi witrynami. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów związanych z osiąganiem wysokich pozycji w Google - zarówno dla konkretnych fraz kluczowych jak i dlugiego ogona.

Oto przykłady niektórych z nich:

Poniżej znajduje się screen z SEMSTORM prezentujący efekty naszego wsparcia merytorycznego z zakresu SEO oraz rekomendacji SEO przy uruchamianiu nowego portalu internetowego - prawo.pl:

semstorm-screen

Warto zapoznać się z opisem naszych innych realizacji:

  • Pozycjonowanie dla iParts Sp. z o. o. - zajęliśmy się optymalizacją serwisu, doborem słów kluczowych, pozycjonowaniem oraz budową link popularity. Dzięki temu rosła świadomość marki i funkcjonalność samego serwisu. Zaprojektowaliśmy także szereg działań performance marketing, które miały aktywizować użytkowników serwisu, a docelowo zwiększać wskaźniki sprzedaży.
  • Pozycjonowanie i Ads dla Melvit - naszym zadaniem jest kreowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy, jako lidera w branży zdrowej żywności. Prowadzimy przede wszystkim działania z zakresu pozycjonowania szerokiego oraz AdWords. Odpowiadamy za cześć kreacji graficznych, a także stały konsulting w ramach prowadzonego na stronie bloga eksperckiego.
  • Pozycjonowanie i optymalizacja strony www dla Instal-Projekt - aby zwiększyć docelową efektywność strony, przeanalizowaliśmy i zoptymalizowaliśmy go pod kątem SEO już na etapie projektu funkcjonalnego, a potem cały czas kontunuowaliśmy pozycjonowanie co pozwoliło na osiągnięciewyskoooich pozycji w Google oraz wysokich wskaźników behawioralnych dla ruchu organicznego (wysoki CTR na liście wyników, niski współczynnik odrzuceń).

Dlaczego my?

  • Już 18 lat pomagamy naszym klientom pozycjonować się w wyszukiwarkach (krajowych i zagranicznych).
  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Wypozycjonowaliśmy już setki stron internetowych.
  • Wykorzystujemy tylko przyjazne techniki pozycjonowania (white hat SEO).
  • Posiadamy wysokie kwalifikacje techniczne - oprócz wiedzy i kompetencji w zakresie pozycjonowania w naszym zespole posiadamy również programistów i webdeweloperów (HTML, PHP, SMARTY, React, JavaScript, ASP .NET, Python), grafików oraz administratorów serwerowych.
  • Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych dlatego w razie potrzeby jesteśmy w stanie samodzielnie przeprogramowywać witrynę lub dorobić do niej brakujące funkcjonalności w celu udoskonalenia procesu pozycjonowania.
  • Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy role kierownika projektów oraz doradcy marketingowego i doradcy biznesowego. Opiekun jest odpowiedzialny za koordynację wszystkich prac (SEO, link building, analityka, PPC, UX, programistyka, itd.) - dzięki temu kontakt jest zawsze z jedną osobą oraz panuje porzadek w komunikacji. Co więcej jeśli w firmie są wykorzystywane aplikacje od zarządzania projektami jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.
  • W naszej pracy wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających pozycjonowanie - m.in: SemStorm, MajesticSEO, Searchmetrics, Google Search Console, Narzędzia dla Webmastera Bing, Ahrefs, Sentione i wiele innych.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie - np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Zapytaj o ofertę
 

Pozycjonowanie - komponenty

Audyt SEO, to profesjonalna analiza strony internetowej. Przeprowadzamy go w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Badamy wszystkie parametry, wpływające na pozycjonowanie strony. Jednocześnie sprawdzamy, jak wygląda sytuacja w branży, w której działasz Ty i Twoja konkurencja. Dzięki temu zdobywamy szersze spojrzenie na problem.
Pozycjonowanie szerokie jest szczególnie efektywne w przypadku sklepów online czy serwisów z bardzo dużą ilością podstron i regularnie uaktualnianymi treściami. Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy listę schematów i kombinacji fraz kluczowych, które są wyszukiwane przez użytkowników i na które serwis będzie pozycjonowany.
W celu precyzyjnego trafienia do wybranej grupy klientów i zainteresowania ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. Sklepy internetowe, które często sprzedają te same produkty co inne ecommercy, często borykają się z problemem przebicia się nad konkurencję. W zależności od sklepu stosujemy kilka różnych technik pozwalających na osiągnięcie sukcesu.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych (w ramach pozyskiwania linków pod pozycjonowanie), przygotowanie treści na stronę www lub ich przeredagowanie z uwzględnieniem czynników SEO (np. artykułów na bloga).
Wzrost liczby użytkowników smartfonów sprawił, że Google wprowadził algorytm Mobile First-Index. Oznacza to, że właściciele stron internetowych chcąc wyświetlać się wyżej muszą również zadbać o wersję na telefony komórkowe i tablety. Kompleksowo dbamy o optymalizację witryny dla użytkowników tych urządzeń, przygotowujemy pełny audyt, tworzymy odpowiedni content, wybieramy celne frazy kluczowe i na nie pozycjonujemy witrynę.
Celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie stron internetowych, które przedstawiają produkty lub świadczą usługi w okolicy, w której użytkownik obecnie się znajduje. W pierwszej kolejności naszej pracy poznajemy cele i wymagania klienta, a następnie przeprowadzamy audyt SEO, który daje nam wskazówki do dalszych działań. Następnie tworzymy strategię pozyskania wartościowych odnośników lokalnych, którą kolejno skrupulatnie realizujemy i raportujemy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.