Pozycjonowanie stron internetowych

Warto zadbać o pozycjonowanie w wyszukiwarkach, by być na samym szczycie wyników wyszukiwania. Zwiększ widoczność swojej witryny w internecie.

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach (usługi SEO) to proces budujący widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Ma celu zapewnienie maksymalnie wysokiej pozycji na możliwie jak największą liczbę fraz kluczowych wpisywanych przez użytkowników.

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager
  • tel. 601 742 273
Napisz do mnie

Pozycjonowanie stron

Wyszukiwarki internetowe są najistotniejszym źródłem pozyskiwania potencjalnych klientów w Internecie. Wszyscy na co dzień szukamy w wyszukiwarce Google produktów i usług, informacji, opinii, przydatnych treści. Strona, której nie ma w TOP10 wyników, praktycznie nie istnieje. Kolejność stron, którą pokazują wyniki wyszukiwania związana jest z zawartością strony www i czynnikami zewnętrznymi takimi, jak chociażby linki zwrotne czy reputacja strony w sieci.

Dlaczego już dziś warto zadbać o pozycjonowanie w wyszukiwarkach? Widoczność strony w wyszukiwarce Google jest najbardziej efektywną strategią marketingu online. Pozwala wygenerować wartościowy ruch za cenę znacznie niższą od wielu innych form promocji w Internecie. Jako firma zajmująca się pozycjonowaniem od kilkunastu lat, wiemy jak umieścić Twoją stronę na czołowych pozycjach w Google.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych, czyli działania optymalizujące (Search Engine Optimization), link building i budowanie zaufania Google do witryny to szerokie spektrum działań, których zadaniem jest zaprowadzić stronę szczyt listy adresów (SERP). Wymagają one jednak ciągłości (trzeba pamiętać, że konkurencja robi dokładnie to samo), kreatywności, dostosowania się do dynamicznie zmieniającej się technologii IT i wytycznych wyszukiwarek. Zdobywanie i utrzymywanie wysokich pozycji strony w wynikach wyszukiwania to nieustanna praca. Jednak wpływ pozycjonowania na ruch w witrynie i idące za nim korzyści, pokazują, że praca ta jest warta zaangażowania. Nie jest możliwe wypracowanie zadowalających efektów po jednym tygodniu. Dopiero po miesiącach regularnych i intensywnych prac, rezultaty spełniają oczekiwania i co najważniejsze – są trwałe. 

Bywa, że porównuje się pozycjonowanie stron, a raczej efekty SEO do reklamy. Różnica między SEO a reklamą jest taka, że rezultat kampanii Google Ads jest szybki, a reklama pojawia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania tuż po uruchomieniu kampanii. Jednak będzie ona widoczna tak długo, jak płacimy. Z kolei efekty w obszarze pozycjonowania strony wymagają czasu, ale są stabilne (oczywiście przy zachowaniu ciągłości prac). 

Zapytaj o ofertę na
pozycjonowanie swojej strony!

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

  • Niski koszt pozyskania ruchu na stronie – w dłuższej perspektywie koszt pozycjonowania w przełożeniu na jednego użytkownika trafiającego na stronę internetową może wynieść nawet 9 groszy.
  • Docieranie do wartościowych użytkowników – pozycjonowanie stron www pozwoli trafić przede wszystkim do użytkowników zainteresowanych zawartością strony.
  • Idealny moment kontaktu z potencjalnym klientem – wpisanie przez użytkownika poszukiwanej frazy w Google jest jednoznaczne z intencją zakupową – to dlatego tak istotne jest, aby znaleźć się na stronie wyników wyszukiwania.
  • Długotrwały efekt – skuteczne pozycjonowanie strony internetowej pozwala zachować długotrwały efekt na stronie wyników wyszukiwania (w przeciwieństwie do płatnych form promocji, gdzie wstrzymanie działań oznacza natychmiastowy spadek liczby odwiedzających).
  • Wysoki współczynnik konwersji – ruch organiczny pochodzący z wyszukiwarek internetowych we wszystkich branżach cechuje się jednym z najwyższych współczynników konwersji.
  • Zaufanie użytkowników – częste wyświetlanie się strony na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania buduje zaufanie internautów i wpływa pozytywnie na reputację marki.
  • Zaznaczenie pozycji rynkowej – każda firma, która chce wyraźnie zaznaczyć swoją obecność w branży  i pozycjonować się w świadomości potencjalnych klientów musi być widoczna w wynikach wyszukiwania Google (lub innych wyszukiwarek). Brak widoczności strony internetowej to oddanie pola konkurencji.
  • Wpływ na decyzje zakupowe – skuteczne pozycjonowanie strony to w dużej mierze dbanie o treści. Wartościowy content oddziałuje decyzje zakupowe użytkowników.
  • Wpływ na inne źródła ruchu – działania wchodzące w skład pozycjonowania stron to publikowanie w Internecie wartościowych i wiarygodnych informacji o witrynie wraz z odnośnikami, które dodatkowo generują w niej ruch.
  • Skalowalność – pozycjonowanie stron www jest skalowalną formą promocji, dlatego mogą z niej korzystać zarówno małe firmy (z stosunkowo niewielkim budżetem), jak i wielkie korporacje (z dużym budżetem i wysokimi celami).
     

Pozycjonowanie w Google

Którą wyszukiwarkę wybrać? Nikt nie ma wątpliwości, że najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce jest Google. W rankingach i to z ogromną przewagą zostawia za sobą inne (Bing, Yahoo!, DuckDuckGo itp.). Posiadamy doświadczenie w zakresie pozycjonowania stron w tej wyszukiwarce – jesteśmy specjalistami od Google. Jednak mamy świadomość tego, że rynek jest różnorodny, a potrzeby użytkowników Internetu nie zawsze wpisują się w ogólno przyjęte standardy. Naszą odpowiedzią jest pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach zagranicznych.

Zawsze i w każdej sytuacji szukamy dla naszych klientów najlepszych rozwiązań. Dlatego specjalizowanie się w obsłudze Google nie stanowi dla nas przeszkody do wykonania usługi w ramach innej wyszukiwarki (np. pozycjonowanie w Bing). Pozycjonowanie za granicą czy pozycjonowanie zagranicznych stron nie stanowi dla nas problemu, ponieważ współpracujemy partnerami zapewniającymi efekty SEO w innych krajach.

Jakie frazy wybrać?

Wybór odpowiednich fraz kluczowych zależy od specyfiki firmy, obszaru działalności i oferowanych usług lub sprzedawanych produktów. Ale to nie wszystko. Istotne jest to, do kogo marka kieruje ofertę, czyli kim jest odbiorca produktów/usług i czego oczekuje. Wymaga to dokładnego poznania potrzeb zarówno rynku, jak i potencjalnych klientów. W całym procesie potrzebne są konkretne umiejętności, dlatego to właśnie agencja zajmująca się pozycjonowaniem okazuje się najlepszym wyborem, a korzystanie z usług firm specjalizujących się w tej tematyce stało się normą. 

W Ideo Force sprawnie przeprowadzamy naszych klientów przez poszczególne etapy współpracy. Jednym z nich jest wybór fraz i słów kluczowych. Korzystamy z narzędzi wspierających pozycjonowanie strony i z ich wykorzystaniem przygotowujemy dla klienta zestawienie odpowiednich słów wraz z analizą. W tym celu wykorzystujemy przede wszystkim:

  • Google Trends – usługa dzięki której wiemy, czego użytkownicy szukają i jakie tematy w danym czasie zyskują na popularności.
  • Answer The Public – narzędzie prezentujące w wizualnej formie kombinacje najpopularniejszych fraz kluczowych i pytań używanych przez użytkowników wyszukiwarki Google.
  • Senuto – narzędzie zawierające bazę słów kluczowych oraz umożliwiające dokładną analizę widoczności strony w Google i monitoring pozycji na konkretne słowa kluczowe.
  • SEMSTORM – narzędzie, które pokazuje, na jakie słowa kluczowe pozycjonuje się dowolnie wybrana strona internetowa.

Zawsze podczas wyboru fraz kluczowych sprawdzamy aktualną kondycję strony w wynikach wyszukiwania Google. W tym celu korzystamy z Google Search Console, które umożliwia monitorowanie pozycji strony przy korzystaniu z konkretnych fraz, a także z narzędzia Google Analytics.

Warto mieć świadomość, że coraz więcej użytkowników “wyszukuje” interesujących ich produktów i  usług za pomocą konkretnych pytań, niekiedy bardzo precyzyjnych (wraz ze szczegółowym opisem danego produktu). Z tego też względu, poza skupieniem się na pojedynczych słowach, warto zastanowić się nad pozycjonowaniem przy pomocy long tail, czyli tzw. długiego ogona – jest to pozycjonowanie szerokie, czyli takie, które wymaga użycia złożonych fraz. W długim ogonie występuje główne słowo kluczowe oraz słowa, które je opisują. Frazy z długiego ogona są rzadziej wykorzystywane przez użytkowników, ale dają większe korzyści, niż te powszechnie wpisywane. Posługują się nimi osoby, które dokładnie wiedzą czego szukają. Oznacza to, że szansa dotarcia do potencjalnego klienta jest znacznie wyższa, niż w przypadku pozycjonowania strony internetowej w sposób tradycyjny. Zwiększa się tym samym prawdopodobieństwo skorzystania z oferty.

Pozycjonowanie stron na długi ogon jest szczególnie zalecane sklepom internetowym oraz portalom z dużą ilością treści, ale także mniejszym sklepom (również tym, które zaczynają swoją “przygodę” z Google). Pozycjonowanie sklepów w Google pozwala z czasem uzyskać coraz wyższy poziomu ruchu organicznego, co w przypadku dużej konkurencji jest zasadniczą kwestią budowania rozpoznawalności w sieci.

Czas oczekiwania na wyniki

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google jest czasochłonne. Efekty pozycjonowania stron w wynikach wyszukiwania Google wraz z terminem zależą od kilku czynników. Bywa, że właściciele stron współpracujący z nami mają za sobą określone działania SEO prowadzone pod kątem wyszukiwarki Google. Dlatego inaczej będzie wyglądało pozycjonowanie na stronie nowej (takiej, która nie prowadziła dotąd prac pozycjonerskich), a inaczej w przypadku strony korzystającej już z takich rozwiązań (klient korzystał z usług SEO innych firm).

 

Co jeszcze wpływa na wyniki pozycjonowania? Istotne jest to, w jakiej branży działa strona i czy klient jest gotowy na wdrożenie naszych sugestii związanych z optymalizacją (np. treści SEO na stronie, pozyskiwanie linków prowadzących do strony itp.). Oczywiście nie możemy zapominać o wielkości budżetu. W tym przypadku warto przeanalizować poczynania konkurencji. Na ogół pierwsze efekty pozycjonowania pojawiają się po około dwóch miesiącach. Niekiedy czas ten może się wydłużyć, co wynika ze złożoności stosowanych przez nas rozwiązań. Nie bez znaczenia są również dotychczasowe działania SEO na stronie.

Jak pozycjonujemy?

Proces pozycjonowania strony rozpoczynamy od poznania biznesu i potrzeb klienta. Na tej podstawie wspólnie ustalamy konkretne cele w jasno określonym horyzoncie czasowym. Kolejny krok to audyt obecnej sytuacji poprzedzony wykorzystaniem niezbędnych narzędzi służących do oceny kondycji strony pod kątem SEO. Podczas analizy bierzemy pod uwagę nie tylko stronę internetową, ale całe jej otoczenie. Audyt SEO poprzedzający pozycjonowanie strony zawiera więc analizę witryny, innych stron należących do klienta, witryn partnerów. Ocenie poddajemy odnośniki prowadzące do pozycjonowanej witryny. Wszystkie dane są oceniane w kontekście witryn konkurencyjnych wskazanych przez klienta lub wybranych przez nas.

Na podstawie zebranych danych przygotowujemy plan działania dotyczący samej strony internetowej (optymalizacja SEO) i poprawienia jej reputacji przez pozyskanie wartościowych linków przychodzących. Podczas realizacji założeń planu pozycjonowania monitorujemy kondycję strony, parametry SEO, treści, postrzeganie witryny przez wyszukiwarki internetowe i pozycje strony na wybrane słowa kluczowe. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, informujemy o postępach, wykonanych pracach i efektach pozycjonowania strony. 

pozycjonowanie

Na każdym etapie pracy, ale również przed jej rozpoczęciem analizujemy konkurencję. To bardzo ważne ustalić, kim jest nasz rywal w sieci i co powinniśmy zrobić, by zyskać nad nim przewagę. Warto poważnie traktować swoją konkurencję, ale także… uczyć się od niej. Podobnie, jak podczas analizy słów kluczowych, korzystamy z przeznaczonych do tego narzędzi, czyli (wybrane funkcje):

  • Senuto, umożliwiającego analizę widoczności witryny i stron konkurencyjnych na podstawie słów kluczowych oraz monitorowanie pozycji.
  • SEMSTORM, narzędzia pozwalającego na dokładną analizę konkurentów i sprawdzenie ich kondycji na rynku (mocnych i słabych stron).
  • MAJESTIC, narzędzia które dostarcza całościowych danych związanych linkami dzięki zaawansowanym opcjom (np. wyszukiwanie, śledzenie, filtrowanie).  
  • Surfer, narzędzia które analizuje i porównuje naszą stronę z konkurencyjnymi oraz pozwala na poznanie gęstości słów kluczowych i dopasowanie fraz.

 

Pozycjonujemy strony z całej Polski

Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest lokalne pozycjonowanie serwisów w Google i zawsze chętnie wdrażamy je naszym Klientom. Nasza oferta pozycjonowania stron obejmuje całą Polskę. Nie zamykamy się na jeden region, bo wychodzimy z założenia, że takie rozwiązanie może nie wydobyć z biznesu całego potencjału. Nasze działania mają na celu widoczność strony klienta w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Zobacz, jak działamy w konkretnych miastach. Oto nasza oferta na pozycjonowanie stron lokalne:

Najczęstsze pytania

Dlaczego warto powierzyć pozycjonowanie stron agencji SEO?

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej wymaga czasu, wiedzy i doświadczenia. To niejednorazowe działanie, a nieustanny proces, który by przynosić efekty w postaci wysokiej pozycji w wynikach organicznych potrzebuje stałej uwagi i konsekwencji w działaniu. Coraz to doskonalsze algorytmy Google stawiają właścicielom e-sklepów i stron www nowe wymagania. Wszystko po to, żeby dawać użytkownikom odpowiedzi, które najlepiej pasują do ich zapytania. Czy jako zapracowany przedsiębiorca masz czas na śledzenie zmian w algorytmach wyszukiwarek, optymalizację strony lub linków? Z pewnością nie. Dlatego warto powierzyć pozycjonowanie stron agencji SEO.

Profesjonalna agencja SEO dostarczy Ci także kompleksowych rozwiązań oraz narzędzi, dzięki którym pozycja Twojej strony firmowej będzie piąć się w górę. Specjaliści, będąc na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w wyszukiwarkach, zagwarantują szybką reakcję na pojawiające się zmiany, wzrost pozycji oraz jej utrzymanie.

Od czego zacząć pozycjonowanie strony internetowej?

Pozycjonowanie strony internetowej powinieneś zacząć od audytu SEO swojej witryny. Dzięki temu dowiesz się, które obszary wymagają poprawy, które należy bezwzględnie usunąć i jak rozkłada się ruch organiczny na każdej z podstron. Błędne przekierowania, podstrony zwracające błąd 404, brak atrybutów alt w grafikach, to tylko niektóre elementy wpływające na pozycję Twojego e-sklepu czy strony firmowej.

Uwagę musisz skierować również na domenę. Tu ważny jest jej wiek oraz profil linków odsyłających. Domeny „z dobrą historią”, regularnie aktualizowane, z wartościową i unikalną zawartością zawsze będą lepiej oceniane niż świeżo zrobione strony. Z kolei backlinki informują wyszukiwarkę o popularności Twojej witryny – im jest ich więcej (pochodzących ze stron o wysokim autorytecie), tym lepiej wypadniesz w rankingu Google. Szczegółowy audyt SEO pozwoli Ci odnaleźć wszystkie błędy i ułatwi optymalizację witryny, która jest pierwszym krokiem na drodze do budowania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Mówiąc najprościej, pozycjonowanie prowadzi do większych zysków. Chociaż jest to długotrwały proces, którego wyniki nie przychodzą od razu, po czasie zwraca się z nawiązką. Celem działań pozycjonujących stronę www jest umieszczenie strony na najwyższej możliwej pozycji w rankingu wyszukiwania zapytań.

Co to daje? Będąc na pierwszej stronie w wyszukiwarce, zwiększasz szansę na dotarcie do nowych odbiorców (ponad 80% użytkowników sieci NIGDY nie zagląda na drugą i kolejne strony wyszukiwania, a wielu z nich omija linki sponsorowane, przechodząc od razu do wyników organicznych). Im więcej z nich będzie miało okazję odwiedzić Twoją witrynę, tym większa szansa na to, że staną się Twoimi klientami.

Co więcej, pozycjonowanie wpłynie na większą popularność Twojej strony: gdy będzie często odwiedzana, wzrośnie jej wartość w oczach algorytmów wyszukiwarki, a także zaufanie internautów. Pozycja strony będzie rosła, a wraz z nią zyski. Nie zapominaj o swojej konkurencji – oni też pozycjonują swoje strony. Nie daj się wyprzedzić.

Jakie są koszty pozycjonowania?

Cena pozycjonowania strony zwykle ustalana jest indywidualnie. Wiele zależy od tego, jak dużo pracy należy wykonać przy stronie oraz od domeny, na której się znajduje. Pozycjonowanie bardziej złożonych witryn, jak sklepy internetowe czy rozbudowane serwisy zwykle kosztuje więcej, niż działania SEO na prostych stronach. Najpopularniejszą metodą rozliczania za pozycjonowanie jest abonament, czyli co miesięczna opłata w stałej wysokości, dzięki której agencja SEO może kontynuować ustalone działania, bez przerw związanych z brakiem budżetu. Każda taka przerwa skutkuje bowiem spadkiem wypracowanej już pozycji, a co za tym idzie – wydłuża czas potrzebny na osiągnięcie celu.

Na koszt pozycjonowania składają się takie działania, jak:

  • audyt i optymalizacja strony,
  • wyszukanie i wybór kluczowych fraz dla strony - keywording,
  • tworzenie i optymalizacja treści,
  • pozyskiwanie linków, tzw. link building,
  • analiza wyników i raporty.

W zależności od potrzeb te podstawowe działania są wspierane dodatkowymi, które pomagają w budowaniu wizerunku oraz w zwiększeniu sprzedaży produktów i usług.

Dlaczego dwie agencje nie powinny jednocześnie pozycjonować jednej strony?

Nie zawsze więcej znaczy lepiej i tak dokładnie jest w tym przypadku. Pozycjonowanie jednej strony www przez dwie różne agencje w tym samym czasie wprowadzi jedynie chaos.

Bez względu na to, czy specjaliści z obu agencji działają w podobny, czy zupełnie różny sposób, swoją pracą mogą doprowadzić do nałożenia kar przez roboty wyszukiwarek. Nagły wzrost linków prowadzących do Twojej witryny – a przez dwie agencje będzie ich dwa razy więcej – może wzbudzić ich podejrzenia i doprowadzić do zablokowania strony.

Poza tym dwóch pozycjonerów pracujących równocześnie na tej samej stronie, może wzajemnie wykluczać swoje działania. Chociaż obie strategie mogą być właściwe i z czasem przynieść oczekiwane rezultaty, to podczas optymalizacji tych samych zasobów przez dwie osoby, może dojść do usuwania/zmieniana już zoptymalizowanych elementów.

W takiej sytuacji ciężko jest także ocenić, które działania przyniosły efekty i komu można przypisać zasługi, a to oznacza, że nie będziesz w stanie ocenić pracy agencji.

 

Efekty naszych prac

Pracujemy zarówno dla dużych firm z rozbudowanymi serwisami internetowymi, jak i małych przedsiębiorstw z niewielkimi witrynami. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów związanych z osiąganiem wysokich pozycji w Google - zarówno dla konkretnych fraz kluczowych jak i dlugiego ogona.

Oto przykłady niektórych z nich:

Poniżej znajduje się screen z SEMSTORM prezentujący efekty naszego wsparcia merytorycznego z zakresu SEO oraz rekomendacji SEO przy uruchamianiu nowego portalu internetowego - prawo.pl:

semstorm-screen

Warto zapoznać się z opisem naszych innych realizacji:

  • Pozycjonowanie dla iParts Sp. z o. o. - zajęliśmy się optymalizacją serwisu, doborem słów kluczowych, pozycjonowaniem oraz budową link popularity. Dzięki temu rosła świadomość marki i funkcjonalność samego serwisu. Zaprojektowaliśmy także szereg działań performance marketing, które miały aktywizować użytkowników serwisu, a docelowo zwiększać wskaźniki sprzedaży.
  • Pozycjonowanie i Ads dla Melvit - naszym zadaniem jest kreowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy, jako lidera w branży zdrowej żywności. Prowadzimy przede wszystkim działania z zakresu pozycjonowania szerokiego oraz AdWords. Odpowiadamy za cześć kreacji graficznych, a także stały konsulting w ramach prowadzonego na stronie bloga eksperckiego.
  • Pozycjonowanie i optymalizacja strony www dla Instal-Projekt - aby zwiększyć docelową efektywność strony, przeanalizowaliśmy i zoptymalizowaliśmy go pod kątem SEO już na etapie projektu funkcjonalnego, a potem cały czas kontunuowaliśmy pozycjonowanie co pozwoliło na osiągnięciewyskoooich pozycji w Google oraz wysokich wskaźników behawioralnych dla ruchu organicznego (wysoki CTR na liście wyników, niski współczynnik odrzuceń).

Dlaczego Ideo Force?

  • Kilkanaście lat pomagamy naszym klientom pozycjonować się w wyszukiwarkach (krajowych i zagranicznych).
  • Mamy na koncie ponad 1500 projektów e-marketingowych, również dotyczących pozycjonowania stron.
  • Posiadamy wiedzę na temat projektowania stron internetowych, dlatego w celu udoskonalenia procesu pozycjonowania jesteśmy w stanie przeprogramowywać strony internetowe lub dorobić do nich brakujące funkcjonalności. W naszym zespole pracują programiści, webdeweloperzy (HTML, PHP, SMARTY, React, JavaScript, ASP .NET, Python), administratorzy serwerowi.
  • Każdy nasz klient jest w stałym kontakcie z  indywidualnym opiekunem, który łączy role kierownika projektu, doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun odpowiada za koordynację wszystkich prac (np. SEO, link building, analityka, tworzenie treści), dzięki czemu klient ma kontakt z jedną osobą, a w komunikacji projektowej panuje porządek.
  • Jeśli firma naszego klienta wykorzystuje aplikacje do zarządzania projektami, to  jesteśmy w stanie na nich pracować.
  • Podczas pozycjonowania wykorzystujemy szereg narzędzi wspierających proces: SEMSTORM, MajesticSEO, Searchmetrics, Google Search Console, Narzędzia dla Webmastera Bing, Ahrefs, Sentione i wiele innych.
  • Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie, np.: Wolters Kluwer, iParts, BPH TFI, GlaxoSmithKline, Melvit, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →
Zapytaj o ofertę
 

 

Pozycjonowanie - komponenty

Audyt SEO, to profesjonalna analiza strony internetowej. Przeprowadzamy go w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Badamy wszystkie parametry, wpływające na pozycjonowanie strony. Jednocześnie sprawdzamy, jak wygląda sytuacja w branży, w której działasz Ty i Twoja konkurencja. Dzięki temu zdobywamy szersze spojrzenie na problem.
Pozycjonowanie szerokie jest szczególnie efektywne w przypadku sklepów online czy serwisów z bardzo dużą ilością podstron i regularnie uaktualnianymi treściami. Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy listę schematów i kombinacji fraz kluczowych, które są wyszukiwane przez użytkowników i na które serwis będzie pozycjonowany.
W celu precyzyjnego trafienia do wybranej grupy klientów i zainteresowania ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. Sklepy internetowe, które często sprzedają te same produkty co inne ecommercy, często borykają się z problemem przebicia się nad konkurencję. W zależności od sklepu stosujemy kilka różnych technik pozwalających na osiągnięcie sukcesu.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych (w ramach pozyskiwania linków pod pozycjonowanie), przygotowanie treści na stronę www lub ich przeredagowanie z uwzględnieniem czynników SEO (np. artykułów na bloga).
Wzrost liczby użytkowników smartfonów sprawił, że Google wprowadził algorytm Mobile First-Index. Oznacza to, że właściciele stron internetowych chcąc wyświetlać się wyżej muszą również zadbać o wersję na telefony komórkowe i tablety. Kompleksowo dbamy o optymalizację witryny dla użytkowników tych urządzeń, przygotowujemy pełny audyt, tworzymy odpowiedni content, wybieramy celne frazy kluczowe i na nie pozycjonujemy witrynę.
Celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie stron internetowych, które przedstawiają produkty lub świadczą usługi w okolicy, w której użytkownik obecnie się znajduje. W pierwszej kolejności naszej pracy poznajemy cele i wymagania klienta, a następnie przeprowadzamy audyt SEO, który daje nam wskazówki do dalszych działań. Następnie tworzymy strategię pozyskania wartościowych odnośników lokalnych, którą kolejno skrupulatnie realizujemy i raportujemy.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas