Z wizytą na Wojnie Światów

Teoria bez praktyki jest niewiele warta. Jeśli ktoś miał wątpliwości w tej kwestii, rozwiać je mógł w Krakowie podczas wydarzenia Wojna światów – zderzenie teorii z praktyka, podczas którego swoją wiedzą podzielił się Wojciech Szymański.
9 listopada 2018

Wojna światów – zderzenie teorii z praktyką to wydarzenie poświęcone osobom, które odważnie patrzą w przyszłość, świadomie kreując swoją ścieżkę zawodową. Spotkanie, które odbyło się 7 listopada na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, stało się okazją do konfrontacji teoretycznego i praktycznego spojrzenia na biznes oraz umożliwiło wymianę doświadczeń pomiędzy specjalistami oraz licznie zgromadzonymi słuchaczami – przede wszystkim studentami poszukującymi pomysłów na własny rozwój i osobami pragnącymi zintensyfikować swój sukces zawodowy. Ponadto spotkanie było okazją do zapoznania się ze specyfiką pracy w branży kreatywnej i ułatwiło nawiązanie wielu cennych kontaktów, zarówno tych prywatnych, jak i zawodowych.

Wśród licznych i znakomitych prelegentów znalazł się również Wojciech Szymański, managing director agencji interaktywnej Ideo Force, który ze zgromadzonymi uczestnikami podzielił się swoją wiedzą i zaprezentował, w jaki sposób efektywnie łączyć teorię z praktyką, aby zaistnieć na rynku oraz stać się źródłem pomysłów, które zmieniają branżę.

Wojciech opowiadał o najdotkliwszych marketingowych błędach, które popełniają startupy i bazując na swoim bogatym doświadczeniu, udzielił wskazówek, w jaki sposób postępować, aby sukces nie okazał się jedynie mrzonką.

Dziękujemy wszystkim za obecność. Jesteśmy pewni, że spotkanie i wyniesiona z niego wiedza zaowocuje w przyszłości wieloma wymiernymi sukcesami zawodowymi oraz prywatnymi. Życzymy tego wszystkim uczestnikom eventu.