Pozycjonowanie stron internetowych Łódź

Aż 86% użytkowników lokalizuje firmę w Mapach Google.

Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych jest jedną najpopularniejszych usług wielu agencji SEO. Widoczność w wynikach wyszukiwania jest niezbędna do skutecznego prowadzenia biznesu online. Oferujemy kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych oraz obsługę firm w ramach e-marketingu i e-commerce. 

pozycjonowanie stron lodz

Mirosław Dubaj
Mirosław Dubaj
Acoount Manager w Ideo Force
  • +48 42 20 91 677
Napisz do mnie

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych jest trybem działania złożonym z SEO (Search Engine Optimization), link building i czynnika trust rank. Prace z obszaru pozycjonowania poprzedza audyt SEO, w zakres którego wchodzi analiza czynników wewnętrznych i zewnętrznych strony, w tym  m.in.: słowa kluczowe w treści i nagłówkach, poprawność kodu HTML i linkowanie. Wszystko to, co dzieje się w obrębie strony www i poza nią oddziałuje na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.

Ideo Force specjalizuje się w obsłudze Google, która jest najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce i na świecie. Jednak bez względu na typ wyszukiwarki, nasz zespół może przeprowadzić pozycjonowanie stron internetowych na wybranej przez klienta wyszukiwarce. Pozycjonowanie www oznacza, że strona internetowa poddawana jest ciągłej optymalizacji oraz  monitorowania i śledzenia bieżących efektów. Działania prowadzimy w ten sposób, aby klienci mogli liczyć na pełne wsparcie specjalistów.   

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Łodzi

Pozycjonowanie strony www to inaczej rzecz ujmując pozycjonowanie firmy w Internecie. Dzisiaj to właśnie od widoczności w wyszukiwarce zależy pozycja marki na rynku. Sprzedaż zaczyna się w Internecie, ale i świadomość konsumencka ma swój początek i rozwój w sieci. Jak wiemy sklepy internetowe różnią się od siebie asortymentem czy skalą działania (sklep lokalny, usługi w ramach międzynarodowego e-commerce, itp.). Jednak bez względu na zakres oferty, cel sklepu jest zawsze taki sam – sprzedawać. Strony internetowe, które zajmują wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania odnotowują znacznie większe zyski ze sprzedaży od tych, które nie są widoczne w Google. Sklep widoczny w Google (lub innych wyszukiwarkach internetowych) uważany jest przez użytkowników za wiarygodny i to on zbiera najwięcej kliknięć. 

Pozycjonowanie sklepów internetowych, jeśli mówimy o frazach kluczowych, może przebiegać na dwa sposoby: tradycyjny lub szeroki. Pozycjonowanie tradycyjne obejmuje jedno lub dwa słowa kluczowe i cechuje się wysoką konkurencyjnością na daną frazę, a także wysokim kosztem pozycjonowania i niskimi możliwościami dotarcia do potencjalnego konsumenta. Pozycjonowanie szerokie, nazywane również long tail lub w tłumaczeniu na język polski - na długi ogon, obejmuje frazy kluczowe złożone z więcej, niż dwóch wyrazów. W przeciwieństwie do pozycjonowania tradycyjnego, koszt tego typu pozycjonowania jest niski, podobnie rzecz ma się z konkurencyjnością (jest mniejsza), a szansa dotarcia do klienta w tym przypadku jest znacznie większa.

Pozycjonowanie szerokie doskonale sprawdza się w przypadku sklepu z rozbudowaną ofertą i dużą ilością treści na stronie. Jednak mogą z niego korzystać również mniejsze sklepy. Użytkownik przeszukujący sieć z wykorzystaniem rozbudowanych wyrażeń otrzymuje wynik odpowiadający swojej potrzebie. Naszym zadaniem jest, aby spośród wielu stron www, to właśnie Twoja strona pokazała się w wyszukiwarce Google na możliwie, jak najwyższej pozycji. Ten typ pozycjonowania nie tylko przyciąga większą liczbę internautów do sklepu, ale spowoduje, że spędzą oni na stronie więcej czasu. 

Pozycjonowanie stron w Łodzi przez naszą agencję SEO obejmuje również skuteczne pozycjonowanie serwisów e-commerce. Oto, jakie korzyści odniesie Twój sklep, jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z usługi:

  • Poprawę wyników sprzedaży.
  • Zainteresowanie potencjalnych klientów.
  • Większą rozpoznawalność na rynku.
  • Przewagę nad konkurencją.
  • Wysoką konwersję. 
  • Wiarygodność. 
  • Nowych klientów.

 

Kompleksowo zajmiemy się pozycjonowaniem Twojej witryny!

Pozycjonowanie stron internetowych Łódź

Pozycjonowanie stron internetowych może być ukierunkowane zarówno na rynek lokalny (np. Łódź i okolice), jak i ogólnopolski czy międzynarodowy. Pozycjonowanie lokalne skupia się tylko na określonym obszarze, np. jednym mieście lub jego okolicach czy regionie. Jak pokazują trendy wyszukiwań w Google, firmy docelowo obsługujące klientów z np. na terenie jednej miejscowości, dostrzegają efektywność pozycjonowania lokalnego. Przykładem tego jest popularność fraz kluczowych dotyczących SEO w wydaniu lokalnym, np. pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie Łódź, pozycjonowanie stron Łódź, Łódź pozycjonowanie, pozycjonowanie stron internetowych Łódź czy SEO Łódź.

Jakie korzyści wynikają dzięki prowadzeniu działań takich, jak pozycjonowanie lokalne

  • Szybkie dotarcie z ofertą do klientów lokalnych, dzięki widoczności strony internetowej w Google i innych usługach (np. w wizytówce Google Moja Firma). 
  • Wzrost sprzedaży produktów i usług za pośrednictwem strony internetowej lub w siedzibie firmy.
  • Zwiększenie zaangażowania klientów (kontakt telefoniczny, wizyta w salonie sprzedaży, itp.).
  • Przewaga na lokalną konkurencją i tym samym wzmocnienie pozycji na rynku lokalnym.
  • Niższy koszt pozycjonowania, niż ma to miejsce w przypadku działań SEO kierowanych na rynek ogólnopolski.

pozycjonowanie Łódź

Frazy lokalne dla Łodzi

Lokalne SEO polega na zwiększeniu widoczności w wynikach wyszukiwania dla firm obsługujących swoich klientów twarzą w twarz na ograniczonym geograficznie zasięgu - poniżej znajduje się lista przykładowych fraz lokalnych.

FrazaMiesięczna ilość zapytań
agencja seo łódź40
fryzjer łódź5 400
pizzeria łódź2 400
pozycjonowanie stron łódź480
salon fryzjerski łódź480

 

Pozycjonowanie lokalne odnosi się do procesu „optymalizacji” Twojej obecności w Internecie, aby przyciągnąć więcej klientów z odpowiednich lokalnych wyszukiwań.

Estymacje pochodzą z Google Keyword Planner (https://ads.google.com/aw/keywordplanner).

Jak pracujemy?

Marketing internetowy jest pojęciem szerokim. Pozycjonowanie stron internetowych jest jednym z wielu działań mających wpływ na rynkową pozycję firmy. Jest również sposobem na zbudowanie rozpoznawalności marki, a także wpływa na osiąganie przez firmę celów sprzedażowych. Jednak działań z obszaru e-marketingu i e-commerce, przyczyniających się do poprawienia kondycji firmy jest znacznie więcej. W zakres naszych usług wchodzi nie tylko SEO i pozycjonowanie stron www, ale m.in. prowadzenie kampanii Google Ads czy obsługa kanałów social media. 

W ramach usługi pozycjonowania stron Łódź zapewniamy optymalizację strony www oraz w razie konieczności dorobienie brakujących funkcjonalności. Pozycjonowanie zaczynamy od audytu SEO, którego wyniki pozwolą określić kondycję witryny w wyszukiwarce, wskazać elementy wymagające poprawy i przygotować plan naprawczy. Wraz z klientem wybieramy frazy kluczowe, następnie zajmujemy się ich wdrożeniem i w późniejszym etapie badamy potencjał słów kluczowych, wykluczając te najmniej efektywne i zamieniając lub dodając inne. Nasi specjaliści zajmują się pozyskiwaniem wartościowych linków, prawidłowym linkowaniem w obrębie strony i tworzeniem wartościowych treści pod kątem SEO. Zawartość strony jest systematycznie monitorowana. 

Działania dotyczące pozycjonowania stron dobieramy do potrzeb klienta, biorąc pod uwagę obszar działalności firmy. Przykładem jest pozycjonowanie strony lokalne, w ramach którego zakładamy i optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma.

Zapytaj o rozwiązanie dedykowane dla Ciebie 

Pozycjonowanie stron Łódź – ile kosztuje?

Pozycjonowanie stron internetowych jest usługą która nie ma jednej, stałej, z góry określonej ceny. Cennik pozycjonowania różni się nie tylko w zależności od wewnętrznych ustaleń agencji oferujących tego typu usługi, ale także od kilku innych czynników. Jakich? Z pewnością tym, co wpływa na cenę jest:

  • liczba słów kluczowych i stopień ich konkurencyjności,
  • skala działalności firmy i jej dotychczasowa pozycja w branży,
  • rodzaj pozycjonowania (pozycjonowanie szerokie/pozycjonowanie tradycyjne),
  • opłata i dostęp do licencjonowanych narzędzi,
  • kondycja witryny,
  • bieżąca optymalizacja strony, 
  • specjaliści biorący udział w projekcie,
  • typ strony internetowej,
  • przeprowadzenie audytu SEO,
  • analiza i monitorowanie działań na stronie,
  • przygotowanie sprawozdań z wykonanych prac,
  • czas umowy na pozycjonowanie strony.  

Jeśli chcesz poznać pełny zakres usługi i kosztów z nią związanych zapraszamy do kontaktu. Przedstawimy ofertę, a w niej informacje o współpracy i działaniach prowadzonych w obrębie strony i poza nią. Do wyceny podchodzimy indywidualnie, szczegółowo analizując historię strony i działalność klienta w zakresie SEO oraz branżę i konkurencję.

Pozycjonujemy strony internetowe z Łodzi!

Dlaczego Ideo Force?

  • Działamy na rynku już kilkanaście lat. Zdobyliśmy kompetencje, dzięki którym nasi klienci z powodzeniem prowadzą działalność w Internecie, umacniając tym samym swoją pozycję w branży. 
  • Przeprowadzamy klienta przez cały proces pozycjonowania, zajmując się również kwestiami technicznymi. Jedną z naszych usług jest tworzenie stron internetowych, dlatego jesteśmy w stanie szybko reagować na nieprawidłowości i w razie potrzeby stworzyć rozwiązania usprawniające cały proces. 
  • Profesjonalne pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego (również lokalnie) możliwe jest dzięki zaangażowaniu  specjalistów ds. e-commerce i e-marketingu. Prowadzimy działania uzupełniające budowanie pozycji w Google, tym kampanie reklamowe, badania użyteczności stron www, obsługę social media.
  • Wszystkie prace, w tym SEO, prowadzimy zgodnie z zasadami Google - jesteśmy agencją ze statusem Google Premium Partner.
  • Współpraca z nami przebiega sprawnie - przez czas trwania umowy klient kontaktuje się z indywidualnym opiekunem, który pełni rolę kierownika projektu i doradcy, nadzorując całe przedsięwzięcie.
  • Pozycjonowanie stron internetowych wykonujemy przy użyciu najlepszych na rynku narzędzi SEO, wśród których możemy wymienić: SEMSTORM, SurferSEO czy Ahrefs. Korzystamy również narzędzi i usług Google.
  • Naszymi klientami są zarówno liderzy w swoich branżach, jak i mniejsze firmy, dla których budujemy rynkową pozycję. Lubimy wyzwania! Pracujemy m.in. dla Wolters Kluwer, iParts, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

 

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

  • Długotrwały efekt
  • Niski koszt pozyskania ruchu
  • Docieranie do wartościowych użytkowników
  • Wysoki współczynnik konwersji
  • Zaznaczenie pozycji rynkowej
  • Skalowalność
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social media marketingu oraz poprawie użyteczności. Kompleksowo obsługujemy e-commerce. Dobieramy najlepsze rozwiązania oraz nieustannie służymy naszą radą, wiedzą i doświadczeniem.

Pozycjonowanie - komponenty

Audyt SEO, to profesjonalna analiza strony internetowej. Przeprowadzamy go w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Badamy wszystkie parametry, wpływające na pozycjonowanie strony. Jednocześnie sprawdzamy, jak wygląda sytuacja w branży, w której działasz Ty i Twoja konkurencja. Dzięki temu zdobywamy szersze spojrzenie na problem.
Pozycjonowanie szerokie jest szczególnie efektywne w przypadku sklepów online czy serwisów z bardzo dużą ilością podstron i regularnie uaktualnianymi treściami. Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy listę schematów i kombinacji fraz kluczowych, które są wyszukiwane przez użytkowników i na które serwis będzie pozycjonowany.
W celu precyzyjnego trafienia do wybranej grupy klientów i zainteresowania ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. Sklepy internetowe, które często sprzedają te same produkty co inne ecommercy, często borykają się z problemem przebicia się nad konkurencję. W zależności od sklepu stosujemy kilka różnych technik pozwalających na osiągnięcie sukcesu.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych (w ramach pozyskiwania linków pod pozycjonowanie), przygotowanie treści na stronę www lub ich przeredagowanie z uwzględnieniem czynników SEO (np. artykułów na bloga).
Wzrost liczby użytkowników smartfonów sprawił, że Google wprowadził algorytm Mobile First-Index. Oznacza to, że właściciele stron internetowych chcąc wyświetlać się wyżej muszą również zadbać o wersję na telefony komórkowe i tablety. Kompleksowo dbamy o optymalizację witryny dla użytkowników tych urządzeń, przygotowujemy pełny audyt, tworzymy odpowiedni content, wybieramy celne frazy kluczowe i na nie pozycjonujemy witrynę.
Celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie stron internetowych, które przedstawiają produkty lub świadczą usługi w okolicy, w której użytkownik obecnie się znajduje. W pierwszej kolejności naszej pracy poznajemy cele i wymagania klienta, a następnie przeprowadzamy audyt SEO, który daje nam wskazówki do dalszych działań. Następnie tworzymy strategię pozyskania wartościowych odnośników lokalnych, którą kolejno skrupulatnie realizujemy i raportujemy.
Celem audytu SXO jest doprowadzenie do zwiększenia liczby konwersji. SXO jest taktyką e-marketingową mającą na celu przyciągnięciu klientów na stronę internetową poprzez pozycjonowanie, a następnie utrzymanie ich na stronie internetowej dzięki UX.
Pozycjonowanie filmów na YouTube ma na celu pokazanie się materiału, na jak najwyższej pozycji w YouTube (jako odpowiedź na słowo kluczowe lub frazy). Wyszukiwanie na YouTube działa na podobnej zasadzie, jak w Google. Opiera się na algorytmach, w których brane są pod uwagę zarówno frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników, jak i ich zaangażowanie.
Pozycje obrazków w Google Grafika wpłyną na ruch w witrynie. Użytkownicy, którzy zaczynają wyszukiwanie od znalezienia odpowiedniego obrazka, przejdą do strony po więcej informacji. Jednak zdjęcie musi ich zainteresować, a na to już wpływa jego jakość i treści znajdujące się tuż pod obrazem.
Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.