Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa

W 2019 r. 94% wyszukiwań miało miejsce w Google.

Marketing internetowy dostarcza narzędzi wspierających budowanie widoczności w Google. Jednym z nich jest pozycjonowanie lokalne strony www, które przy pomocy wyników wyszukiwania przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności w danym mieście lub regionie.

pozycjonowanie stron w Warszawie

Mirosław Dubaj
Mirosław Dubaj
Account Manager w Ideo Force
  • +48 42 20 91 677 (wew.: 322)
Napisz do mnie

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron to szereg działań związanych z budowaniem pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google (lub każdej innej wyszukiwarki). Jako, że najpopularniejszą w Polsce i na świecie jest Google, usługi pozycjonowania dotyczą przede wszystkim tej wyszukiwarki. Na pozycjonowanie serwisów składa się SEO, czyli optymalizacja strony (Search Engine Optimization), link building i czynniki wpływające na to, jak Google postrzega stronę (współczynnik trust rank). 

Pozycjonowanie obejmuje elementy on-site, czyli bezpośrednio związane ze stroną oraz czynniki dotyczące witryny, ale znajdujące się poza nią, znane jako off-site. Do tych pierwszych, wpływających na widoczność strony zaliczamy m.in.: strukturę i nawigację, tagi Title, Description i nagłówki, prawidłowo zoptymalizowane pliki tekstowe i graficzne,  poprawność przekierowań. Z off-site mamy do czynienia, kiedy mówimy o ilości i jakości linków prowadzących na stronę, profilu linkowania (linki nofollow vs. dofollow) czy reputacji witryny.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego ma o wiele większe znaczenie, niż jedynie budowanie pozycji w wynikach wyszukiwania. Oczywiście jest to niepodważalna istota działań SEO. Bez odpowiednio wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, nie możemy mówić o zwiększaniu sprzedaży.  Działania te możemy określić, jako pozycjonowanie firmy na rynku i w świadomości konsumentów. To właśnie w Google zaczynają się poszukiwania produktów i marek. To tutaj ma miejsce znajdowanie nowych produktów, o których wcześniej klient nie myślał. 

W e-commerce sprawdza się technika long tail, znana również jako typ pozycjonowania na długi ogon. Korzysta z fraz kluczowych złożonych z więcej, niż dwóch słów. Cechuje się niską objętością wyszukiwania, daje znacznie większe możliwości dotarcia potencjalnego klienta i jest tańsza, niż pozycjonowanie stron w sposób tradycyjny. Frazy z długiego ogona nie są tak konkurencyjne, jak ogólne (np. buty vs. buty damskie sportowe tanio), a użytkownicy posługujący się nimi mają już sprecyzowaną potrzebę.   

Pozycjonowanie strony na terenie Warszawy to korzyści dla sklepu, takie jak:

  • wzrost widoczności w Google,
  • większa sprzedaż,
  • wzrost konwersji,
  • ruch na stronie i/lub w sklepie stacjonarnym,
  • przewaga nad konkurencyjnymi sklepami,
  • zaznaczenie lub umocnienie pozycji na rynku,
  • podniesienie zaufania klientów,
  • budowanie wiarygodności wśród potencjalnych klientów,
  • stabilna pozycja strony internetowej w Google,
  • poprawa parametrów SEO.

 

Wypozycjonujemy stronę internetową z Warszawy!

Pozycjonowanie stron www Warszawa

Pozycjonowanie lokalne to nie tylko budowanie widoczności w wyszukiwarce Google. Efekty, jakie daje poprawa widoczności strony, sprawiają, że coraz więcej firm szuka tego typu wsparcia dla lokalnego biznesu. Widać to chociażby po popularności fraz związanych z rodzajem pozycjonowania (np. pozycjonowanie stron Warszawa, agencja SEO w Warszawie lub agencje SEO Warszawa, pozycjonowanie stron w Warszawie czy pozycjonowanie strony Warszawa).

Główne korzyści wynikające z pozycjonowania lokalnego w wyszukiwarce Google:

  • wysoka pozycja strony internetowej w wynikach,
  • zaufanie użytkowników (wzrasta wraz z pozycją strony),
  • stabilne efekty, których nie reklama Google Ads,
  • pozyskanie nowych klientów, którzy z łatwością odnajdą firmę,
  • promocja firmy na rynku miejscowym,
  • zwiększenie sprzedaży i współczynnika konwersji,
  • rozpoznawalność wśród klientów i potencjalnych kontrahentów. 

pozycjonowanie Warszawa

Lokalne frazy

Lokalne SEO polega na zwiększeniu widoczności w wynikach wyszukiwania dla firm obsługujących swoich klientów twarzą w twarz na ograniczonym geograficznie zasięgu - poniżej znajduje się lista przykładowych fraz lokalnych.

FrazaMiesięczna ilość zapytań
agencja seo warszawa320
fryzjer warszawa12 100
pizzeria warszawa4 400
pozycjonowanie stron warszawa880
salon fryzjerski warszawa1 300

 

Pozycjonowanie lokalne odnosi się do procesu „optymalizacji” Twojej obecności w Internecie, aby przyciągnąć więcej klientów z odpowiednich lokalnych wyszukiwań.

Estymacje pochodzą z Google Keyword Planner (https://ads.google.com/aw/keywordplanner).

Pozycjonowanie stron Warszawa – jak pracujemy?

Mamy indywidualne podejście do marketingu internetowego, dzięki temu wiemy, jak przygotować najlepsze rozwiązania dla danej strony. Specjalizujemy się pozycjonowaniu stron mając jednocześnie na uwadze specyfikę danego biznesu (cechy szczególne działalności)  i potrzeby właściciela strony. 

Skuteczne pozycjonowanie stron w Ideo Force na rynku lokalnym to wypadkowa wielu działań. Poniżej część z głównych zadań, jakie wykonujemy na rzecz klientów. 

  • Optymalizujemy stronę pod wyszukiwarkę Google (SEO).
  • Tworzymy treści na potrzeby sklepów internetowych.
  • Zajmujemy się wyborem najlepszych dla witryny słów kluczowych.
  • Monitorujemy frazy i w razie konieczności modyfikujemy wstępne założenia.
  • Prowadzimy pozycjonowanie lokalne i ogólnopolskie.
  • Zakładamy i zarządzamy wizytówką firmy w Google. 
  • Przeprowadzamy audyt SEO stron internetowych.
  • Opracowujemy strategie content marketingowe i zarządzamy treścią pod kątem SEO. 
  • Przygotowujemy raporty z wdrożonych rozwiązań wraz z oceną ich efektywności.
  • Dbamy o poprawne linkowanie wewnątrz strony, jak i pozyskiwanie linków w innych serwisach.
  • Dostosowujemy stronę do urządzeń mobilnych.
  • Pracujemy z najlepszymi na rynku narzędziami, w pełni wykorzystując ich możliwości.
     
Zapytaj o rozwiązanie dedykowane dla Ciebie 

Pozycjonowanie Warszawa – cena

Cennik pozycjonowania uzależniony jest od wielu czynników. Na koszt usługi wpływa przede wszystkim:

  • typ i rozmiar strony internetowej,
  • oczekiwania związane z terminem pojawienia się pierwszych wyników,
  • założony cel, czyli zakładana pozycja strony (np. TOP10),
  • historia SEO strony, czyli dotychczasowe działania związane z pozycjonowaniem,
  • zawartość strony pod względem treści, układu i słów kluczowych,
  • rodzaj i liczba narzędzi usprawniających procesy SEO i monitorowanie pracy,
  • branża i konkurencyjność fraz, 
  • długość umowy o współpracy.
     
Porozmawiajmy o pozycjonowaniu Twojej strony internetowej!

Dlaczego Ideo Force?

  • Działamy na rynku już kilkanaście lat, mamy za sobą ponad 1500 udanych projektów e-marketingowych, w tym dla branży e-commerce.  
  • Budujemy widoczność stron w Google korzystając z technik zgodnych z wytycznymi wyszukiwarki.
  • Wiemy, jak pozycjonować firmy na rynku lokalnym w Warszawie i każdym innym mieście (Wrocław, Toruń, Rzeszów, Łódź itp.).
  • Prowadzimy pozycjonowanie na długi ogon i  frazy ogólne. To klient decyduje o wyborze najkorzystniej możliwości. 
  • W zakres naszych usług wchodzi m.in.: tworzenie stron, dystrybucja contentu, badanie użyteczności serwisów, pozycjonowanie sklepów internetowych, obsługa porównywarek cenowych, reklama stron w Google Ads.
  • Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który jest kierownikiem projektu. Koordynator prac na bieżąco przekazuje informacje związane z wdrożonymi rozwiązaniami.
  • Pracujemy na sprawdzonych i skutecznych narzędziach do pozycjonowania (m.in.: MajesticSEO, SurferSEO, Google Search Console, Ahrefs).
  • Naszymi klientami są marki cenione w Polsce i Europie. Wśród nich możemy wymienić: Wolters Kluwer, iParts, NC Investment, Wapteka, Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

  • Długotrwały efekt
  • Niski koszt pozyskania ruchu
  • Docieranie do wartościowych użytkowników
  • Wysoki współczynnik konwersji
  • Zaznaczenie pozycji rynkowej
  • Skalowalność

Pozycjonowanie - komponenty

Audyt SEO, to profesjonalna analiza strony internetowej. Przeprowadzamy go w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie i przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Badamy wszystkie parametry, wpływające na pozycjonowanie strony. Jednocześnie sprawdzamy, jak wygląda sytuacja w branży, w której działasz.
Pozycjonowanie szerokie jest szczególnie efektywne w przypadku sklepów online czy serwisów z bardzo dużą ilością podstron i regularnie uaktualnianymi treściami. Przed rozpoczęciem działań przygotowujemy listę schematów fraz kluczowych, które są wyszukiwane przez użytkowników i na które serwis będzie pozycjonowany.
W celu precyzyjnego trafienia do wybranej grupy klientów i zainteresowania ich ofertą, konieczne jest efektywne pozycjonowanie serwisu i zdobycie wysokich miejsc w wyszukiwarkach internetowych. Sklepy internetowe, które często sprzedają te same produkty co inne ecommerce, często borykają się z problemem przebicia się nad konkurencję.
Bez unikalnej i wartościowej dla użytkowników treści skuteczne pozycjonowanie jest niemożliwe. W ramach usługi copywritingu SEO oferujemy tworzenie treści przeznaczonych do publikacji w serwisach zewnętrznych, przygotowanie treści na stronę www lub ich przeredagowanie z uwzględnieniem czynników SEO.
Właściciele stron internetowych chcąc wyświetlać się wyżej muszą również zadbać o wersję na telefony komórkowe i tablety. Kompleksowo dbamy o optymalizację witryny dla użytkowników tych urządzeń, przygotowujemy pełny audyt, tworzymy odpowiedni content, wybieramy celne frazy kluczowe i na nie pozycjonujemy witrynę.
Celem pozycjonowania lokalnego jest wypromowanie stron, które przedstawiają produkty lub świadczą usługi w okolicy, w której użytkownik obecnie się znajduje. W pierwszej kolejności naszej pracy poznajemy cele i wymagania klienta, a następnie przeprowadzamy audyt SEO, który daje nam wskazówki do dalszych działań.
Celem audytu SXO jest doprowadzenie do zwiększenia liczby konwersji. SXO jest taktyką e-marketingową mającą na celu przyciągnięciu klientów na stronę internetową poprzez pozycjonowanie, a następnie utrzymanie ich na stronie internetowej dzięki UX.
Pozycjonowanie filmów na YouTube ma na celu pokazanie się materiału, na jak najwyższej pozycji w YouTube. Wyszukiwanie na YouTube działa na podobnej zasadzie, jak w Google. Opiera się na algorytmach, w których brane są pod uwagę zarówno frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników, jak i ich zaangażowanie.
Skontaktuj się z nami
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.