Pozyskiwanie leadów

"Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje". Benjamin Franklin

Lead to potoczna nazwa użytkownika, który pozostawił firmie swoje dane kontaktowe lub z którym firma skontaktowała się w jakikolwiek inny sposób.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • 17 860 21 86 (wew.: 159)
Napisz do mnie

Znaczenie leadów w biznesie

Leady to jedne z najcenniejszych zasobów jakie stara się zdobyć każda firma. Potencjalny klient, który jest już zainteresowany ofertą, zostawił swoje dane i zgodę na kontakt, ma sporą szanse na podjęcie decyzji zakupowej korzystnej dla marki.

Z tego względu, spora część realizowanych kampanii marketingowych ma na właśnie celu zdobywanie leadów. Aby jednak promocja osiągnęła satysfakcjonujące efekty, musi zostać odpowiednio przygotowana. Konieczne jest precyzyjne poznanie grupy docelowej oraz prawidłowy dobór kanałów dotarcia i przekazów komunikacyjnych, które będą atrakcyjne dla odbiorców.

Kompleksowe kampanie reklamowe pozwalają dotrzeć do użytkowników różnorakimi ścieżkami, zwiększając świadomość marki, budując przekonanie o dużej skali promocji oraz zachęcając do podjęcia interakcji z marką.

Rozwiązania

Internet dostarcza ogromnej ilości możliwości i narzędzi promocji. Jednak nie wszystkie są odpowiednie do realizacji każdego celu. Kluczowym jest dobór takich rozwiązań, które przyniosą klientowi jak największe korzyści, a jednocześnie pozwolą optymalizować koszty.

Skupianie uwagi

Nie istnieją uniwersalne recepty na przeprowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i pozyskiwanie leadów. Zarówno dostępne narzędzia, technologie, jak i innowacyjne pomysły, muszą być rozsądnie wykorzystywane i adaptowane do konkretnych odbiorców oraz ich potrzeb. Każdy nasz projekt zaczynamy własne od takiego wstępnego etapu, który pozwala wyznaczać dalsze kierunki działań.

Z naszego doświadczenia wiemy jednak, że w każdym wypadku warto skupiać uwagę odbiorców na konkretnych danych i ograniczać złożoność przekazu do niezbędnego minimum.

We wszechobecnym szumie komunikacyjnym wyraźne, mocne i relatywnie proste „wiadomości” mają dużą szansę na konwersję. Dlatego bardzo często bazę kampanii reklamowych stanowią dedykowane landing page, które wyodrębniają najważniejsze informacje z całościowej oferty firmy i na niej skupiają uwagę odbiorców.

Zapytaj o ofertę