E-marketing

Wspieramy naszych klientów w biznesie. Zapewniamy obsługę e-marketingową, pomagamy markom zdobywać uznanie i wyprzedzać konkurencję!

Ideo Force to firma marketingowa z długoletnim doświadczeniem. Świadczone przez nas usługi marketingowe cechuje odpowiedzialność i indywidualne podejście do realizowanego zlecenia. Skontaktuj się z nami i sprawdźmy razem jaka strategia marketingowa będzie najlepsza dla Twojego przedsiębiorstwa.

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager
  • tel. 601 742 273
Napisz do mnie

Marketing internetowy

Marketing internetowy to wszelkie działania prowadzone w internecie, które przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz pozyskiwania nowych klientów. Aby promocja osiągnęła satysfakcjonujące efekty, musi zostać odpowiednio przygotowana. Konieczne jest precyzyjne poznanie grupy docelowej oraz prawidłowy dobór kanałów dotarcia i przekazów komunikacyjnych, które będą atrakcyjne dla odbiorców. Kompleksowe kampanie reklamowe pozwalają dotrzeć do użytkowników różnorakimi ścieżkami, zwiększając świadomość marki, budując przekonanie o dużej skali promocji oraz zachęcając do podjęcia interakcji z marką.

Internet dostarcza ogromnej ilości możliwości i narzędzi promocji. Jednak nie wszystkie są odpowiednie do realizacji każdego celu. Kluczowym jest dobór takich rozwiązań, które przyniosą klientowi jak największe korzyści, a jednocześnie pozwolą optymalizować koszty.

 

Skupianie uwagi

Nie istnieją uniwersalne recepty na przeprowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i pozyskiwanie leadów. Zarówno dostępne narzędzia, technologie, jak i innowacyjne pomysły, muszą być rozsądnie wykorzystywane i adaptowane do konkretnych odbiorców oraz ich potrzeb. Każdy nasz projekt zaczynamy własne od takiego wstępnego etapu, który pozwala wyznaczać dalsze kierunki działań.

Z naszego doświadczenia wiemy jednak, że w każdym wypadku warto skupiać uwagę odbiorców na konkretnych danych i ograniczać złożoność przekazu do niezbędnego minimum.

We wszechobecnym szumie komunikacyjnym wyraźne, mocne i relatywnie proste „wiadomości” mają dużą szansę na konwersję. Dlatego bardzo często bazę kampanii reklamowych stanowią dedykowane landing page, które wyodrębniają najważniejsze informacje z całościowej oferty firmy i na niej skupiają uwagę odbiorców.

Pomożemy Ci stworzyć idealną
strategię e-marketingową.

Analizowanie i coraz lepsze efekty

Uruchomienie kampanii to dopiero początek. Reklama nie może żyć swoim życiem, wymaga ciągłej pracy i konsekwentnego ulepszania. Za reklamą muszą pójść  kolejne działania. Bazą do prowadzenia kampanii, jak również jej rozpoczęcia, jest pogłębiona analiza i dokładne badania. Co powinno być przedmiotem analizy? Możemy tutaj wyróżnić prowadzone przez na działania, mianowicie:

  • Tworzenie benchmarków, czyli zaawansowana diagnoza konkurencyjnych serwisów w danej branży.
  • Badanie ścieżki zakupowej klientów, a więc monitorowanie zachowań i doświadczeń klientów na stronie.
  • Badania użyteczności na użytkownikach, to jest zidentyfikowanie problemów z zastosowaniem eksperckich metod badawczych.

Pamiętajmy, że celem analizy i prowadzenia badań jest zawsze wniosek. W Ideo Force analizowaniem i badaniami zajmują się specjaliści, których doświadczenie i znajomość narzędzi pozwala wysuwać trafne wnioski. Jednak to nie wszystko.

Co jeszcze?

  • Optymalizacja konwersji UX oraz zwiększanie współczynnika konwersji, czyli badanie użyteczności strony, zachowań użytkowników oraz wprowadzanie zmian mających doprowadzić do zakupu.
  • Tworzenie treści i wartościowy content poprzez nasycenie strony wartościowym tekstem o  wysokiej przydatności dla użytkownika strony.

O co należy zadbać?

Dlaczego ruch na stronie jest ważny?

Ruch to potencjalni klienci. Im jest ich więcej, tym statystycznie rośnie szansa na wzrost ilości konwersji. Oczywiście, najłatwiej mierzyć efekty w przypadku e-commerce, gdzie wyniki działań przekładają się na konkretne transakcje. Ale nie jest przecież żadnym zaskoczeniem, że działania SEO/SEM na stronach firm usługowych są niezwykle ważne. Tam też dochodzi do konwersji, przy czym inaczej określane są cele. Nie mówimy o zakupie konkretnego produktu z poziomu strony - mogą to być natomiast wejścia na stronę Kontakt, wysłanie formularza zgłoszeniowego czy pobranie konkretnego pliku. Z kolei blogi czy portale informacyjne wręcz utrzymują się z wysokich współczynników ruchu. To one gwarantują im popularność oraz możliwość utrzymania się z dochodów płynących z reklamy.

Jak zwiększyć ruch na stronie?

Ruch internautów na firmowej stronie to oczywiście ważny wskaźnik popularności marki, ponieważ pośród wszystkich odwiedzających, znajduje znacząca grupa potencjalnych klientów. Prace nad zwiększaniem ruchu są przydatne praktycznie na każdym etapie życia marki, ale szczególne znaczenie mają na początkowych etapach – budowania rozpoznawalności i świadomości marki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wiemy jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się w konkretnych branżach, dzięki temu prowadzimy skuteczne kampanie e-marketingowe dla naszych Klientów.

Dlaczego ruch należy konwertować na leady?

Leady to jedne z najcenniejszych zasobów jakie stara się zdobyć każda firma. Potencjalny klient, który jest już zainteresowany ofertą, zostawił swoje dane i zgodę na kontakt, ma sporą szanse na podjęcie decyzji zakupowej korzystnej dla marki. Z tego względu, spora część realizowanych kampanii marketingowych ma na właśnie celu zdobywanie leadów.

Jak sprzedawać więcej?

Ilość transakcji czy wartość przeciętnego koszyka zakupowego jest zależna od wielu czynników. Składają się na nią między innymi takie elementy jak popularność i znajomość marki, atrakcyjność samej oferty handlowej, jak i zapotrzebowanie rynkowe na konkretny produkt czy usługę. Z tego względu niezwykle ważnym jest realizowanie opracowanego scenariusza zwiększania sprzedaży. Kluczowym dla odniesienia sukcesu jest przede wszystkim znajomość swojego klienta, jego potrzeb, oczekiwań i możliwości. Dzięki temu możliwe jest nie tylko opracowanie atrakcyjnej oferty, ale także dobór odpowiednich narzędzi promocji i komunikacji, które zachęcą odbiorcę do zainteresowania się konkretną marką i jej produktami. A przykucie uwagi konsumenta, to już połowa drogi do konwersji.

Jakie znaczenie ma dobrze opracowane CTA

Wielokrotnie spotykaliśmy się z sytuacjami, w których firmy (a w szczególności e-commerce) nie osiągały optymalnej wielkości sprzedaży. Marki były rozpoznawalne, miały wysokie pozycje w Google, ruch na serwisach internetowych był na zadowalającym poziomie a jednak ilość konwersji była niższa niż przewidywane. Potencjalne problemy mogą znajdować się na różnych, czasem bardzo subtelnych płaszczyznach. Mogą dotyczyć użyteczności serwisu, źle kierowanych przekazów reklamowych, czy zachęty do działania (tzw. call to action). Trzeba pamiętać, że przy całej różnorodności grup docelowych u podstaw każdy konsument jest osobą wygodną, lubiącą mocno personalizowane komunikaty, a często też mocno niezdecydowaną.

 

Jeden partner to wiele korzyści

Szybko, elastycznie i wszystko od jednego partnera! Jeden partner biznesowy to wiele korzyści - na przykład:

  • Generuj więcej sprzedaży i zwiększ bazę klientów.
  • Zwiększ ruch w swoim sklepie (poprzez prowadzone przez nas kampanie).
  • Zmaksymalizuj zwrot z inwestycji w wydatki marketingowe (takie jak PPC, marketing afiliacyjny, e-mail marketing czy pozycjonowanie) dzięki naszemu wsparciu optymalizacyjnemu.
  • Popraw doświadczenie użytkowników, a co za tym idzie spraw by polecali Twój sklep.
  • Popraw użyteczność sklepu poprzez testy wielowymiarowe, które możemy przeprowadzać.
  • Skup się na tym na czym się znasz, a marketing twojego sklepu zostaw nam – specjalisto! Ty rozwijaj bazę produktową, relacje z partnerami oraz zajmij się logistykom, a resztę zostaw nam.
  • Zyskaj czas - rozpoczynając współpracę masz pewność, ze zajmiemy się wszystkim.
  • Zyskaj dostęp do konsultanta - wyróżnia nas to, że oprócz prac nad sklepem w każdej chwili służymy naszym klientom radą. Z przyjemnością odpowiadamy na pytania i pomagamy podejmować właściwe decyzje e-marketingowe.

Generujemy sprzedaż, pomagamy, doradzamy. Dajemy elastyczność i partnerskie podejście!

Marketing w Internecie
Nawet 3,5 miliarda ludzi aktywnie korzysta z sieci, a każdy z nich może stać się klientem Twojej firmy. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci dobrze zaprojektowana i wykonana strategia marketingowa oraz odpowiednio zaadresowana reklama firmy. Brzmi obiecująco? Zajmiemy się tym. Ideo Force to firma marketingowa z długoletnim doświadczeniem. Świadczone przez nas usługi marketingowe cechuje odpowiedzialność i indywidualne podejście do realizowanego zlecenia. Skontaktuj się z nami i sprawdźmy razem jaka strategia marketingowa będzie najlepsza dla Twojego przedsiębiorstwa.
Poproś o ofertę!

Klienci o nas