Content marketing dla iParts Sp. z o. o.

Klient

iParts to wiodący na rynku sklep specjalizujący się w internetowej sprzedaży zamiennych części samochodowych. W swojej ofercie posiada ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek.

Klient

iParts to wiodący na rynku sklep specjalizujący się w internetowej sprzedaży zamiennych części samochodowych. W swojej ofercie posiada ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek.

Zadania i cele

Istotnym elementem strategii marketingowej stało się zbudowanie wizerunku prawdziwego eksperta. Idealnym narzędziem do osiągnięcia tego celu był content marketing. 

Na stronie sklepu powołaliśmy do życia Bazę Wiedzy, w której zawarliśmy treści zawierające przydatne dla użytkowników informacje. Zajęliśmy się opracowaniem artykułów eksperckich o tematyce motoryzacyjnej, a następnie ich publikacją na popularnych portalach tematycznych. Te same treści pomagały odpowiednio pozycjonować cały serwis, a ich promocja przez marketing szeptany przyciągała na stronę sklepu potencjalnych klientów.

Główne korzyści dla Klienta
  • wzrost popularności marki
  • wzrost liczby wejść na stronę
  • pozyskanie nowych klientów
  • umocnienie relacji z klientami
  • wzrost lojalności klientów

iparts strona www

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?