Kampania leadowa dla Signia Hearing

Klient

Sivantos Sp. z o.o. należy do Sivantos Group, jednego z czołowych producentów aparatów słuchowych, działającego na globalnym rynku. Cała grupa zatrudnia 5000 osób na całym świecie, oferując w ponad 95 krajach produkty marek Signia/Siemens i Audio Service.

Klient

Sivantos Sp. z o.o. należy do Sivantos Group, jednego z czołowych producentów aparatów słuchowych, działającego na globalnym rynku. Cała grupa zatrudnia 5000 osób na całym świecie, oferując w ponad 95 krajach produkty marek Signia/Siemens i Audio Service.

Zadania i cele

Na co dzień opiekujemy się marką Signia Hearing prowadząc dla niej działania e-marketingowe. Na potrzeby Klienta przygotowaliśmy dedykowaną kampanię promocyjną akcji „Wielki Test Signia Nx”. Jej celem było zainteresowanie potencjalnych odbiorców nowoczesnymi aparatami słuchowymi i zachęcenie ich do wzięcia udziału w teście.

W akcji wzięło udział ponad 90 gabinetów protetycznych z całej Polski, do których kierowane były zgłoszenia użytkowników i obowiązek podjęcia z nimi dalszego kontaktu. Wyzwanie przed którym stanęliśmy było całkiem spore. Musieliśmy zaprojektować kampanię tak, aby efektywnie łączyła klika celów – promocję brandu, samego wydarzenia oraz każdego z kilkudziesięciu partnerów uwzględniając geotargetowanie.

W trakcie ponad 2-miesięcznej promocji skupiliśmy się przede wszystkim na działaniach Google Ads  (reklama tekstowa, banerowa, elastyczna) i Facebook Ads (reklama na polubienia, reklama przekierowująca na stronę, przygotowanie i promocja postów, remarketing, a także reklama w Messengerze).

Całość uzupełniliśmy działaniami SEO realizującymi ustaloną wcześniej strategię oraz dedykowaną kampanią w onet.pl. Aby maksymalnie dopasować komunikację do odbiorców i wzbudzić zainteresowanie przygotowaliśmy kilkanaście kreacji graficznych oraz dedykowane copy. Dodatkową zmienną, którą wprowadziliśmy było podzielenie promocji na dwie części – dedykowane urządzeniom mobile oraz desktop.

Główne korzyści dla Klienta
  • Dedykowana kampania promocyjna.
  • Koordynacja i optymalizacja działań marketingowych przez zespół ekspertów.
  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników na fanpage’u marki.
  • Osiągnięcie prawie 3-krotnie wyższego wskaźnika CTR w Google Ads niż zakładany.
  • Ponad 1 mln wyświetleń reklamy przekierowującej na landing page z Facebooka.
  • Wzrost przekierowań z reklamy na Facebooku o 60% (w trakcie trwania kampanii, marzec -  maj 2018).

Signia Aparaty Słuchowe

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?