Kampania sprzedażowa Ads dla Uniformix

Klient

Uniformix to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości odzież medyczną. Zaopatrują się w niej pracownicy placówek medycznych zarówno w Polsce jak i całej Europie. Ofertę sklepu stanowi odzież oraz szereg akcesoriów - takich jak sprzęt stosowany przez lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych, a także przez osoby prywatne. Jej głównymi odbiorcami są głównie pracownicy służby zdrowia, nie tylko w Polsce ale i całej Europie. Implikuje to pewnego rodzaju ograniczenia w popycie i grupie docelowej.

Klient

Uniformix to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości odzież medyczną. Zaopatrują się w niej pracownicy placówek medycznych zarówno w Polsce jak i całej Europie. Ofertę sklepu stanowi odzież oraz szereg akcesoriów - takich jak sprzęt stosowany przez lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych, a także przez osoby prywatne. Jej głównymi odbiorcami są głównie pracownicy służby zdrowia, nie tylko w Polsce ale i całej Europie. Implikuje to pewnego rodzaju ograniczenia w popycie i grupie docelowej.

Zadania i cele

Oferta Uniformix kierowana jest do ściśle określonej grupy, którą stanowią pracownicy placówek medycznych. Aby do nich dotrzeć, wdrożyliśmy zoptymalizowaną kampanię sprzedażową AdWords, która objęła dwa serwisy: uniformix.pl oraz uniformix.de (na rynek niemiecki). 

W ramach opracowanej strategii prowadziliśmy działania z zakresu Google Merchant Center, remarketingu oraz reklamy w Google, które na bieżąco monitorowaliśmy i korygowaliśmy.

Główne korzyści dla Klienta
  • Znaczny wzrost sprzedaży w porównaniu do momentu  podjęcia współpracy.
  • Bardzo niski współczynnik odrzuceń.
  • Pozyskiwanie zaangażowanych użytkowników, czego efektem jest duża ilość podstron przeglądanych w czasie jednej sesji.
  • Obniżenie kosztów za kliknięcie.
Efekty w liczbach

W działaniach sprzedażowych wykorzystujemy możliwości jakie daje Google Merchant Center. Reklamy produktowe w stosunku do zeszłego roku (okres styczeń – październik) przyniosły wzrost:

  • sesji +25%,
  • konwersji e-commerce +33%,
  • zrealizowanych transakcji +67%,
  • przychodów +42%.

Udało się nam także obniżyć średnie CPC o blisko 13%.

Nieustannie optymalizujemy prowadzone przez nas kampanie reklamowe. Jeśli przyglądniemy się całości zrealizowanych przez nas działań AdWords w stosunku do 2016 roku, reklamy wygenerowały:

  • 84% wzrost ilości sesji,
  • 67% wzrost współczynnika konwersji e-commerce,
  • 208% wzrost ilości transakcji,
  • 195% wzrost przychodów.

przy jednoczesnym obniżeniu kosztów CPC o 33%.

 

uniformix strona www

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?