Pozycjonowanie dla Bratex Sp. z o.o.

Klient

Firma Bratex to spółka, która powstała w 1991 roku. Od początku swojego istnienia ukierunkowała swój profil na dostarczanie wysokiej jakości pokryć dachowych oraz systemów orynnowania. Od tamtej pory marka nieustannie się rozwija, realizując sukcesywnie strategię, która zapewnia jej silną i stabilną pozycje w kraju i za granicą.

Klient

Firma Bratex to spółka, która powstała w 1991 roku. Od początku swojego istnienia ukierunkowała swój profil na dostarczanie wysokiej jakości pokryć dachowych oraz systemów orynnowania. Od tamtej pory marka nieustannie się rozwija, realizując sukcesywnie strategię, która zapewnia jej silną i stabilną pozycje w kraju i za granicą.

Zadania i cele

Klient powierzył nam zadanie odświeżenia wizerunku marki Bratex, a w szczególności swojej strony internetowej oraz późniejszą jej promocję.

Najważniejszym celem było dostosowanie serwisu zarówno pod względem technologicznym i graficznym do współczesnych trendów. Więcej o nowym serwisie, który został wyposażony w szereg dedykowanych funkcjonalności możecie przeczytać tutaj.

Naszym najważniejszym zadaniem stało się zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki w sieci. Internet stanowi w dzisiejszych czasach nieocenione źródło pozyskiwania klientów - zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych. Aby osiągnąć postawione cele opracowaliśmy strategię promocji internetowej, w ramach której przeprowadziliśmy przede wszystkim boksową kampanię reklamową i działania pozycjonerskie.

Dzięki nim zdecydowanie wzrosła zauważalność marki, która doprowadziła do zwiększenia się ruchu na stronie internetowej oraz wzrostu wskaźników konwersji.

Główne korzyści dla Klienta
Organic
  • Ilość sesji wzrosła o 121,72%
  • Współczynnik odrzuceń spadł o 9,26%
  • Współczynnik konwersji dla założonych celów (pobranie cennika, wejście do zakładki kontakt) wzrósł o 41,12%
  • Realizacja celu wzrosła o 212,9%
Facebook:
  • Ilość sesji wzrosła o 140,54%
  • Współczynnik odrzuceń spadł o 53,23%
  • Średni czas trwania sesji wzrósł o 78,24% (z 1:38 do 2:54)
  • Współczynnik konwersji dla założonych celów (Pobranie cennika, wejście do zakładki kontakt) wzrósł o 27,32%
  • Realizacja celu wzrosła o 206,25%
AdWords:
  • Ilość sesji wzrosła o 140%
  • Współczynnik odrzuceń spadł o 22,56%
  • Współczynnik konwersji dla założonych celów (Pobranie cennika, wejście do zakładki kontakt) wzrósł o 23,96%
  • Realizacja celu wzrosła o 185,21%

bratex strona www

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?