Zadania i cele
Klient powierzył nam zadanie odświeżenia wizerunku marki Bratex, a w szczególności swojej strony internetowej oraz późniejszą jej promocję.
Najważniejszym celem było dostosowanie serwisu zarówno pod względem technologicznym i graficznym do współczesnych trendów. Więcej o nowym serwisie, który został wyposażony w szereg dedykowanych funkcjonalności możecie przeczytać tutaj.
Naszym najważniejszym zadaniem stało się zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki w sieci. Internet stanowi w dzisiejszych czasach nieocenione źródło pozyskiwania klientów - zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych. Aby osiągnąć postawione cele opracowaliśmy strategię promocji internetowej, w ramach której przeprowadziliśmy przede wszystkim boksową kampanię reklamową i działania pozycjonerskie.
Dzięki nim zdecydowanie wzrosła zauważalność marki, która doprowadziła do zwiększenia się ruchu na stronie internetowej oraz wzrostu wskaźników konwersji.
Główne korzyści dla Klienta
Organic
- Ilość sesji wzrosła o 121,72%.
- Współczynnik odrzuceń spadł o 9,26%.
- Współczynnik konwersji dla założonych celów (pobranie cennika, wejście do zakładki kontakt) wzrósł o 41,12%.
- Realizacja celu wzrosła o 212,9%.
Facebook:
- Ilość sesji wzrosła o 140,54%.
- Współczynnik odrzuceń spadł o 53,23%.
- Średni czas trwania sesji wzrósł o 78,24% (z 1:38 do 2:54).
- Współczynnik konwersji dla założonych celów (Pobranie cennika, wejście do zakładki kontakt) wzrósł o 27,32%.
- Realizacja celu wzrosła o 206,25%.
AdWords:
- Ilość sesji wzrosła o 140%.
- Współczynnik odrzuceń spadł o 22,56%.
- Współczynnik konwersji dla założonych celów (Pobranie cennika, wejście do zakładki kontakt) wzrósł o 23,96%.
- Realizacja celu wzrosła o 185,21%.