Zadania i cele
iParts jest jednym z największych sklepów motoryzacyjnych. Integracja CMS Edito z platformą katalogową TecDoc Webservice, umożliwiła zbudowanie oferty zawierającej 2 000 000 części samochodowych oraz ich sprzedaż wyłącznie drogą internetową.
Jest to jednocześnie jedno z największych przedsięwzięć tego typu w Polsce. Szereg funkcjonalności pozwolił na efektywne połączenie wielu procesów takich jak sprzedaż, obsługa klienta i zarządzanie produktami na stronie.
Więcej o sklepie internetowym iParts możecie przeczytać tutaj.
Zajęliśmy się optymalizacją serwisu, doborem słów kluczowych, pozycjonowaniem oraz budową link popularity. Dzięki temu rosła świadomość marki i funkcjonalność samego serwisu. Zaprojektowaliśmy także szereg działań performance marketing, które miały aktywizować użytkowników serwisu, a docelowo zwiększać wskaźniki sprzedaży.
Główne korzyści dla Klienta
- Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google.
- Zoptymalizowany serwis www.
- Wzrost ilości transakcji dzięki e-mailingowi 41%.
- Wzrost przychodów dzięki e-mailingowi 42%.
- Wzrost ilości transakcji wynikających z przeprowadzonych promocji 30%.
- Wzrost przychodów wynikających z przeprowadzonych promocji 39%.