
Zadania i cele
Przez lata firma zyskała renomę, zwłaszcza wśród społeczności lokalnej, będąc jednocześnie największym przedsiębiorstwem tego typu w regionie. Od samego początku, a więc jeszcze jako WSK Rzeszów, była odpowiedzialna społecznie, chętnie inwestowała w kapitał ludzki, ochronę środowiska oraz działalność naukową. Dzisiaj koncepcja ta znana jest pod nazwą CSR (Corporate Social Responsibility) – społeczna odpowiedzialność biznesu. Pratt & Whitney Rzeszów na tle innych firm w regionie wyróżnia EVP (Employer Value Proposition), czyli unikalne wartości pracodawcy. Naszym celem było więc wypromowanie wizerunku firmy przyjaznego pracodawcy za pomocą social media – a dokładnie strony na Facebooku: https://www.facebook.com/prattwhitneypoland/.
Główne korzyści dla klienta
Wartości, którymi firma kieruje się, widać w codziennym funkcjonowaniu – są jej wizytówką i właśnie to pokazaliśmy na Facebooku. Misję i wartości przedsiębiorstwa dostrzegają pracownicy i przyszli kandydaci. Pratt & Whitney na fanpage’u publikuje oferty pracy, co pozwala łączyć budowanie wizerunku marki i wpływać na Candidate Experience, czyli doświadczenia kandydatów z marką.