Targi Kielce - wzrost widoczności serwisu dzięki eksperckiemu audytowi SEO

Klient

Targi Kielce to drugi w Europie Środkowo-Wschodniej organizator targów i wystaw, do którego należy 1/3 udziału w polskim rynku targowym.

Targi liczą 90 tys. m kw. powierzchni dla wystawców, z czego 36 tys. znajduje się w 7. nowoczesnych halach. To jeden z 2. liderów w branży targowej w Polsce.

Klient

Targi Kielce to drugi w Europie Środkowo-Wschodniej organizator targów i wystaw, do którego należy 1/3 udziału w polskim rynku targowym.

Targi liczą 90 tys. m kw. powierzchni dla wystawców, z czego 36 tys. znajduje się w 7. nowoczesnych halach. To jeden z 2. liderów w branży targowej w Polsce.

O firmie

Targi Kielce to jeden z liderów w branży targowej w Polsce. Należy do niego 1/3 udziału w krajowym rynku targowym. To ośrodek liczący 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej, z czego 36 000 m2 mieści się w 7. nowoczesnych pawilonach. To drugi w Europie Środkowo-Wschodniej organizator targów i wystaw. Rocznie ośrodek jest odwiedzany przez ponad 276 000 osób z blisko 60. krajów. Każdego roku, na terenie targów odbywa się kilkaset wydarzeń, przyciągających tysiące wystawców z różnych branż. W ośrodku odbywają się wydarzenia, takie jak m.in. MSPO – jedne z największych europejskich targów przemysłu obronnego, czy AGROTECH – najchętniej odwiedzane targi rolnicze.

Realizujemy wymagające projekty i inspirujemy do działań w e-marketingu. Zapisz się na newsletter i zyskaj dostęp do wiedzy ekspertów.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Współpraca

Czynniki rankingowe Google ulegają nieustanym zmianom. Kolejne aktualizacje algorytmów wymagają od właścicieli stron ciągłego dostosowywania do nowych wymogów oraz walki o jeszcze lepszą wydajność i przyjazność względem internetowych wyszukiwarek. Firma Targi Kielce wiedząc, jak dużą rolę w procesie pozyskiwania użytkowników odgrywa optymalizacja SEO, zdecydowała się zlecić nam realizację pełnego audytu SEO pozwalającego zwiększyć konkurencyjność oraz widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Grupa docelowa

Targi Kielce to miejsce, w którym odbywa się wiele targów i wydarzeń o charakterze krajowym oraz międzynarodowym. Osoby zwiedzające targi są bez dwóch zdań najliczniejszą grupą docelową, ale nie jedyną. Wśród odbiorców znajdują się również wystawcy oraz organizatorzy.

Tak zróżnicowana grupa docelowa wymagała szerszego podejścia w kontekście analizy potencjału słów kluczowych.

Audyt SEO

Celem audytu SEO było zidentyfikowanie problemów skutkujących mniejszą atrakcyjnością strony względem wyszukiwarek internetowych, a tym samym gorszą widocznością w organicznych wynikach wyszukiwania. Audyt został podzielony na dwa kluczowe obszary tj. audyt on-site oraz off-site. Pierwszy dotyczył samej strony, czyli wszystkich elementów, których optymalizacja może wpływać pozytywnie na widoczność w wyszukiwarkach. Drugi natomiast skupiał się na profilu linków, a konkretnie na analizie aktualnego stanu, wskazaniu dobrych i złych praktyk, działań konkurencji, a także rekomendacji co do strategii link buildingu. W zakres analizy strony wchodziła zarówno optymalizacja techniczna jak i contentowa. Analiza tych wszystkich obszarów pozwala na maksymalizację uzyskiwanych wyników w postaci widoczności.

Przebieg działań

Prace związane z audytem SEO realizowaliśmy w następujących etapach:

  1. Pozyskanie informacji o branży oraz o grupie docelowej.
  2. Analiza techniczna – on-site m.in. pod kątem:
  • Atrybutów ALT opisujących elementy graficzne.
  • Wykorzystania danych strukturalnych.
  • Optymalizacji pod kątem architektury informacji i link juice.
  • Struktury URLi.
  • Poprawności plików .HTACCESS oraz ROBOTS.TXT, SITEMAP.XML.
  • Poprawność kodu HTML, prawidłowość ostylowania witryny CSS oraz wpływ wykorzystanych java scriptów na pozycjonowanie (waga i opóźnienia).

3. Analiza contentowa – on-site m.in. pod kątem:

  • Nasycenia oraz umiejscowienia fraz kluczowych w tagach: title.
  • Częstotliwości wykorzystania słów kluczowych jako anchor textów.
  • Długości tekstów pod kątem zajmowanych pozycji oraz długości tekstów konkurencji.
  • Stopnia dostosowania treści do aktualnych wydarzeń i wykorzystania quick wins.
  • Struktury treści pod kątem SEO.

4. Audyt off-site m.in. pod kątem:

  • Ilości i jakości backlinków.
  • Zróżnicowania profilu linków.
  • Autorytetu domen odnoszących.
  • Uszkodzonych linków.
  • Strategii linkowania.

5. Przygotowanie raportu zawierającego zidentyfikowanego problemy oraz rekomendacje rozwiązań.

Wyniki

  • Zidentyfikowanie problemów powodujących brak wyświetlania się na najwyższych pozycjach w wynikach Google.
  • Opracowanie rekomendacji technicznych zwiększających przyjazność strony względem Google, a co za tym idzie zwiększających widoczność w wynikach Google.
  • Przygotowanie zaleceń optymalizacyjnych dla treści wpływających pozytywnie na wzrost pozycji w wynikach Google.
  • Zwiększenie konkurencyjności w wynikach wyszukiwarki Google.

Wnioski

Dzięki audytowi SEO wskazaliśmy przeszkody, które utrudniały osiągnięcie zadowalających wyników w Google, a tym samym zmniejszały znacznie potencjał liczby generowanych konwersji. Przygotowany raport stanowił bibliotekę dobrych praktyk i rekomendacji, których zastosowanie pozwalało zwiększyć pozycje w wynikach Google. Rozszerzenie lejka już na najwyższych poziomach (moment pozyskania użytkownika) było kluczowe na drodze podwyższania wartości biznesowej strony.

Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.