Klient
Zyzio and Zuzia to sklep internetowy, zajmujący się sprzedażą odzieży niemowlęcej. E-commerce rozpoczął swoją działalność w 2019 roku. W asortymencie sklepu znajdują się m.in. kombinezony niemowlęce, dostępne w wielu różnorodnych wariantach. Firma zajmuje się również sprzedażą kurtek, płaszczy i swetrów oraz szeregu innych akcesoriów dla dzieci i niemowląt.
Misją Zyzio and Zuzia jest dostarczanie produktów, które mają spełniać nie tylko oczekiwania rodziców, ale przede wszystkim dzieci.
Sklep oferuje więc jedynie te ubrania, które charakteryzują się komfortem oraz wysokiej jakości materiałami i wykonaniem. Warto zaznaczyć, że wszystkie rzeczy z asortymentu marki są tworzone w polskich szwalniach.
To wyróżnia sklep na tle licznej konkurencji.
Zyzio and Zuzia to e-commerce, który jest dopasowany do użytkowników
nie tylko pod kątem oferty, ale także użyteczności.
Klient
Zyzio and Zuzia to sklep internetowy, zajmujący się sprzedażą odzieży niemowlęcej. E-commerce rozpoczął swoją działalność w 2019 roku. W asortymencie sklepu znajdują się m.in. kombinezony niemowlęce, dostępne w wielu różnorodnych wariantach. Firma zajmuje się również sprzedażą kurtek, płaszczy i swetrów oraz szeregu innych akcesoriów dla dzieci i niemowląt.
Misją Zyzio and Zuzia jest dostarczanie produktów, które mają spełniać nie tylko oczekiwania rodziców, ale przede wszystkim dzieci.
Sklep oferuje więc jedynie te ubrania, które charakteryzują się komfortem oraz wysokiej jakości materiałami i wykonaniem. Warto zaznaczyć, że wszystkie rzeczy z asortymentu marki są tworzone w polskich szwalniach.
To wyróżnia sklep na tle licznej konkurencji.
Zyzio and Zuzia to e-commerce, który jest dopasowany do użytkowników
nie tylko pod kątem oferty, ale także użyteczności.
O firmie
Brand powstał dzięki pasji jego pomysłodawczyni, a zarazem właścicielki – Marzeny Pawłowskiej, która we współpracy z niewielkimi polskimi szwalniami, stworzyła własną kolekcję ubrań niemowlęcych. Jednym z powodów założenia e-commerce były negatywne doświadczenia Pani Marzeny, która poszukując ubrań dla własnych dzieci, często spotykała się zarówno z niską jakością oferowanej odzieży, jak i niezadowalającym wzornictwem.
Obecna pozycja sklepu pokazuje, że założenie własnej marki było dobrą decyzją. Zyzio and Zuzia jest znaczącym graczem w segmencie odzieży niemowlęcej.
Jak pokazuje przykład tego brandu, nowe podmioty charakteryzujące się połączeniem wysokiej jakości ze skutecznym marketingiem, mają szanse na sukces nawet w bardzo konkurencyjnych branżach. Istotne jest jednak odpowiednie zarządzenie sklepem i korzystanie z rozwiązań, które mają wpływ np. na widoczność strony w wyszukiwarce, czy też na doświadczenia użytkowników korzystających z witryny.
Realizujemy wymagające projekty i inspirujemy do działań w e-marketingu. Zapisz się na newsletter i zyskaj dostęp do wiedzy ekspertów.
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.
Współpraca
Wiedza z zakresu wielu dziedzin, a przede wszystkim ta dotycząca marketingu internetowego, jest obecnie wymagana od przedsiębiorców prowadzących sprzedaż online. Ideo Force zawsze stara się być partnerem biznesowym dla klientów i wspólnie określać cele, których osiągnięcie przyniesie marce wymierne korzyści, takie jak m.in. wzrost sprzedaży.
Efektywna sprzedaż w sieci to proces, który wymaga wsparcia. Dla każdego właściciela sklepu internetowego posiadanie szeroko rozumianego supportu jest w zasadzie niezbędne. W Ideo Force każdy klient ma do dyspozycji Account Managera, który bazując na swoim doświadczeniu oraz wiedzy jest w stanie zaproponować odpowiednie rozwiązania, dla niemal każdego z obszarów funkcjonowania e-commerce.
Jedną z usług, którą świadczyliśmy na rzecz marki Zyzio&Zuzia było doradztwo marketingowe. W tym zakresie wydaliśmy szereg rekomendacji dotyczących m.in. oznaczania produktów w serwisie Facebook, generowania stanów magazynowych, wysyłania wiadomości transakcyjnych i zbierania opinii o sklepie. Wydaliśmy także zalecenia dotyczące wysyłki newslettera, jako jednej ze skutecznych form utrzymania kontaktu z klientami.
Grupa docelowa
Sklep Zyzio&Zuzia to marka oferująca odzież niemowlęcą. Główną grupą docelową działalności firmy, są więc rodzice przygotowujący się do skompletowania tzw. wyprawki dla malucha. Produkty znajdujące się w asortymencie mogą być także idealnym pomysłem na prezent, stąd też do grupy docelowej można zaliczyć również użytkowników poszukujących rzeczy, które mogliby komuś podarować. Sklep udostępnił takim klientom możliwość zamawiania produktów w ozdobnych opakowaniach.
Doradztwo marketingowe
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się z szeregiem rozmaitych czynności, które wpływają na efekt końcowy. W trakcie współpracy zazwyczaj pojawia się duża liczba dodatkowych wątków, w których wspieramy właścicieli e-sklepów, wprowadzając zmiany lub rekomendując ich wdrożenie.
Stale śledzimy zarówno trendy w e-marketingu, jak i te pojawiające się w branży klienta. W tym celu analizujemy m.in. jego konkurencję. W Ideo Force przygotowujemy rekomendacje w oparciu o wiele różnych czynników, tak aby ich implementacja przynosiła widoczne efekty.
Przebieg działań
W pierwszym etapie współpracy rekomendowaliśmy zmiany w tematyce generowania stanów magazynowych. Przedstawiliśmy również sugestię oraz instrukcję wdrożenia wiadomości transakcyjnych, generowanych do każdego zamówienia.
Sugestie z naszej strony dotyczyły również sposobu komunikacji z klientami, poprzez wysyłkę newsletterów. W ramach współpracy zaproponowaliśmy integrację na linii Shoper-FreshMail, przedstawiając możliwości, które daje ten typ komunikacji z klientami.
Analizowaliśmy także dane dotyczące m.in. najważniejszych ścieżek konwersji, przygotowując dla klienta orientacyjną estymację wyników z serwisu Tik Tok Ads. Ważnym elementem współpracy były także rekomendacje dotyczące zbierania opinii użytkowników o sklepie, które mają istotne znaczenie w procesie budowania wizerunku firmy. W tym zakresie zasugerowaliśmy integrację e-commerce z opiniami Ceneo, przygotowując instrukcję jej wdrożenia.
Wszystkie oferowane przez nas integracje są zweryfikowane przez naszych doświadczonych specjalistów, którzy oferują klientom gotowe i skuteczne rozwiązania.
Wyniki
- Wzrost widoczności witryny.
- Większa świadomość marki.
- Wzrost liczby odwiedzin.
Wnioski
Profesjonalne doradztwo marketingowe przyczyniło się do wdrożenia rozwiązań, dzięki którym wprowadzone działania przyniosły marce zamierzone efekty. Optymalizacja szeregu usprawnień, m.in. w postaci sugerowania zmiany sposobu oznaczania produktów na Facebooku to istotne czynniki, które wpływają na poprawę konwersji.
Duże znaczenie miały także rekomendacje w zakresie zbierania opinii o sklepie, które są niezwykle istotne dla pozyskiwania nowych klientów i budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Najlepszym podsumowaniem współpracy pomiędzy Ideo Force, a marką Zyzio&Zuzia jest nagroda eCommerce Polska awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży e-commerce dla firm, które wraz ze swoimi klientami osiągają sukcesy w e-biznesie, wykazując się innowacyjnym myśleniem.
Konsekwencja i determinacja to kluczowe elementy gwarantujące sukces współpracy.