Zyzio&Zuzia-pozycjonowanie

Klient

Zyzio and Zuzia to sklep internetowy, zajmujący się sprzedażą odzieży niemowlęcej wyprodukowanej w Polsce. Swoją działalność sklep Zyzio and Zuzia rozpoczął w 2019 roku. Głównym asortymentem są kombinezony niemowlęce dostępne w wielu różnorodnych wariantach. Zyzio and Zuzia oferuje ubrania, które charakteryzują się komfortem oraz wysokiej jakości materiałami i wykonaniem. Zatem misją Zyzio and Zuzia jest zadowolenie nie tylko rodziców, ale także dzieci.

Klient

Zyzio and Zuzia to sklep internetowy, zajmujący się sprzedażą odzieży niemowlęcej wyprodukowanej w Polsce. Swoją działalność sklep Zyzio and Zuzia rozpoczął w 2019 roku. Głównym asortymentem są kombinezony niemowlęce dostępne w wielu różnorodnych wariantach. Zyzio and Zuzia oferuje ubrania, które charakteryzują się komfortem oraz wysokiej jakości materiałami i wykonaniem. Zatem misją Zyzio and Zuzia jest zadowolenie nie tylko rodziców, ale także dzieci.

O firmie

Zyzio&Zuzia to polski e-commerce działający w branży odzieży niemowlęcej. W ofercie sklepu znajduje się wysokiej jakości odzież i akcesoria dla najmłodszych, które są  produkowane w Polsce.  Brand powstał dzięki pasji jego pomysłodawczyni, a zarazem właścicielki – Marzeny Pawłowskiej, która we współpracy z niewielkimi polskimi szwalniami, stworzyła własną kolekcję ubrań niemowlęcych. Obecna pozycja sklepu pokazuje, że założenie własnej marki było dobrą decyzją. Zyzio&Zuzia jest znaczącym graczem w segmencie odzieży niemowlęcej. Jak pokazuje przykład tego brandu, nowe podmioty charakteryzujące się połączeniem wysokiej jakości ze skutecznym marketingiem, mają szanse na sukces nawet w bardzo konkurencyjnych branżach.

Realizujemy wymagające projekty i inspirujemy do działań w e-marketingu. Zapisz się na newsletter i zyskaj dostęp do wiedzy ekspertów.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Współpraca

Prowadzenie biznesu w branży e-commerce wymaga od właścicieli e-sklepów interdyscyplinarnych umiejętności. W celu osiągnięcia efektów, takich jak np. poprawa pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania, większość e-sklepów decyduje się jednak na skorzystanie z pomocy agencji.

Jedną z usług, które świadczymy na rzecz marki Zyzio&Zuzia jest pozycjonowanie. To długotrwały proces, dzięki któremu można skutecznie dotrzeć do nowych, wartościowych użytkowników, a co za tym idzie zwiększyć współczynnik konwersji i sprzedaż.

W przypadku Zyzio&Zuzia zaczynaliśmy pozycjonowanie od mniej popularnych fraz, tak aby jak najszybciej uzyskać efekt, w postaci zwiększenia ruchu na stronie. Aktualnie z sukcesem zdobywamy najwyższe pozycje na frazy charakteryzujące się największą liczbą wyszukiwań. Większość odwiedzin w sklepie Zyzio&Zuzia to użytkownicy korzystający  z urządzeń mobilnych. Celem naszych działań jest wzrost widoczności na frazy składające się z kilku słów, szczególnie biorąc pod uwagę rosnącą liczbę zapytań głosowych.

Grupa docelowa

Sklep Zyzio&Zuzia to marka oferująca odzież niemowlęcą. Główną grupą docelową działalności firmy,  są więc rodzice przygotowujący się do skompletowania tzw. wyprawki dla malucha. Produkty znajdujące się w asortymencie mogą być także idealnym pomysłem na prezent, stąd też do grupy docelowej można zaliczyć również użytkowników poszukujących rzeczy, które mogliby komuś podarować. Sklep udostępnił takim klientom możliwość zamawiania produktów w ozdobnych opakowaniach.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych to regularne działania optymalizujące, których zadaniem jest wyprowadzenie pozycjonowanej witryny na jak najwyższą pozycję na liście adresów (SERP). Pozycjonując strony, posiłkujemy się naszą wiedzą i kreatywnością, dostosowując się do wciąż zmieniającej się technologii  IT oraz wytycznych wyszukiwarek.

Według licznych badań wyniki organiczne są głównym źródłem ruchu w sklepach internetowych. Celem naszych działań jest więc generowanie wartościowych odwiedzin, które przyczyniają się do konwersji.

Przebieg działań

Pierwszym krokiem w ramach pozycjonowania było przygotowanie audytu, uwzględniającego najważniejsze kwestie optymalizacyjne. Każda z rekomendacji została omówiona, jako osobny wątek, dla którego przedstawiono konkretne rozwiązania.

Jednym z ważnych obszarów do optymalizacji były występujące w witrynie Zyzio&Zuzia nagłówki. Zarekomendowaliśmy m.in. zmianę w obrębie nagłówka H1 na stronie głównej, który był automatycznym tekstem generowanym przez platformę Shoper. Zarekomendowaliśmy zmianę w tym zakresie, sugerując nową nazwę „Ubrania dla dzieci, niemowląt. Odzież niemowlęca’’. W tym nagłówku zawarliśmy frazy i słowa kluczowe pasujące do asortymentu i działalności e-sklepu.

Treści na stronie to jeden z najważniejszych elementów, wpływających na końcowy efekt pozycjonowania. Odpowiednie uwzględnienie słów kluczowych i nagłówków było więc koniecznością. W wyniku przeprowadzenia audytu sugerowaliśmy również zmiany w wyglądzie strony głównej, proponując zamieszczenie w tym miejscu większej liczby grafik.

W trakcie współpracy zauważyliśmy również, iż strona główna posiada bardzo dużą ilość stron paginacji bez odpowiednich w zakresie pozycjonowania wytycznych np. zróżnicowane title. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie, które nie wymagało dodatkowych kosztów po stronie klienta. Uzyskaliśmy efekt, dzięki któremu strony paginacji zostały w większości usunięte.

W ramach współpracy z marką prowadziliśmy także działalność edukacyjną. Przygotowaliśmy m.in. szczegółową instrukcję zamieszczania wpisów blogowych dla klienta.

Wyniki

  • Zwiększenie ilości fraz w wynikach TOP 3.
  • Wzrost ruchu organicznego.
  • Większa sprzedaż.

Wnioski

Pozycjonowanie to proces, który należy zacząć od wnikliwego audytu. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie oraz specjalistyczne narzędzia, przeprowadziliśmy profesjonalną analizę strony internetowej Zyzio&Zuzia, dzięki której zaproponowaliśmy wdrożenie odpowiednich dla sklepu rozwiązań.

Zbadaliśmy wszystkie parametry wpływające  na pozycjonowanie strony i sprawdziliśmy, jak działa konkurencja w branży odzieży niemowlęcej. Dzięki temu mogliśmy rozpocząć kompleksowe działania, za sprawą których sklep osiągnął wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Dobraliśmy optymalne frazy i słowa kluczowe oraz zmodernizowaliśmy stronę pod kątem SEO, co pozwoliło nie tylko zwiększyć wzrost widoczności w Google, ale też osiągnąć wzrost konwersji.

Najlepszym podsumowaniem współpracy pomiędzy Ideo Force, a marką Zyzio&Zuzia jest nagroda e-Commerce Polska awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży e-commerce dla firm, które wraz ze swoimi klientami osiągają sukcesy w e-biznesie, wykazując się innowacyjnym myśleniem. 

Konsekwencja i determinacja to kluczowe elementy gwarantujące sukces współpracy.

Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.