Wartościowy ruch w witrynie Zyzio&Zuzia jako odpowiedź na skuteczne pozycjonowanie

Klient

Zyzio and Zuzia to sklep internetowy, zajmujący się sprzedażą odzieży niemowlęcej. E-commerce rozpoczął swoją działalność w 2019 roku. W asortymencie sklepu znajdują się m.in. kombinezony niemowlęce, dostępne w wielu różnorodnych wariantach. Firma zajmuje się również sprzedażą kurtek, płaszczy i swetrów oraz szeregu innych akcesoriów dla dzieci i niemowląt.

Misją Zyzio and Zuzia jest dostarczanie produktów, które mają spełniać nie tylko oczekiwania rodziców, ale przede wszystkim dzieci.

Sklep oferuje więc jedynie te ubrania, które charakteryzują się komfortem oraz wysokiej jakości materiałami i wykonaniem. Warto zaznaczyć, że wszystkie rzeczy z asortymentu marki są tworzone w polskich szwalniach.
To wyróżnia sklep na tle licznej konkurencji.

Zyzio and Zuzia to e-commerce, który jest dopasowany do użytkowników
nie tylko pod kątem oferty, ale także użyteczności.

Klient

Zyzio and Zuzia to sklep internetowy, zajmujący się sprzedażą odzieży niemowlęcej. E-commerce rozpoczął swoją działalność w 2019 roku. W asortymencie sklepu znajdują się m.in. kombinezony niemowlęce, dostępne w wielu różnorodnych wariantach. Firma zajmuje się również sprzedażą kurtek, płaszczy i swetrów oraz szeregu innych akcesoriów dla dzieci i niemowląt.

Misją Zyzio and Zuzia jest dostarczanie produktów, które mają spełniać nie tylko oczekiwania rodziców, ale przede wszystkim dzieci.

Sklep oferuje więc jedynie te ubrania, które charakteryzują się komfortem oraz wysokiej jakości materiałami i wykonaniem. Warto zaznaczyć, że wszystkie rzeczy z asortymentu marki są tworzone w polskich szwalniach.
To wyróżnia sklep na tle licznej konkurencji.

Zyzio and Zuzia to e-commerce, który jest dopasowany do użytkowników
nie tylko pod kątem oferty, ale także użyteczności.

O firmie

Brand powstał dzięki pasji jego pomysłodawczyni, a zarazem właścicielki – Marzeny Pawłowskiej, która we współpracy z niewielkimi polskimi szwalniami, stworzyła własną kolekcję ubrań niemowlęcych. Jednym z powodów założenia e-commerce były negatywne doświadczenia Pani Marzeny, która poszukując ubrań dla własnych dzieci, często spotykała się zarówno z niską jakością oferowanej odzieży, jak i niezadowalającym wzornictwem.

Obecna pozycja sklepu pokazuje, że założenie własnej marki było dobrą decyzją. Zyzio and Zuzia  jest znaczącym graczem w segmencie odzieży niemowlęcej.

Jak pokazuje przykład tego brandu, nowe podmioty charakteryzujące się połączeniem wysokiej jakości ze skutecznym marketingiem, mają szanse na sukces nawet w bardzo konkurencyjnych branżach. Istotne jest jednak odpowiednie zarządzenie sklepem i korzystanie z rozwiązań, które mają wpływ np. na widoczność strony w wyszukiwarce, czy też na doświadczenia użytkowników korzystających z witryny.

Realizujemy wymagające projekty i inspirujemy do działań w e-marketingu. Zapisz się na newsletter i zyskaj dostęp do wiedzy ekspertów.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi świadczenie usług na Twoją rzecz. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Współpraca

Prowadzenie biznesu w branży e-commerce wymaga od właścicieli e-sklepów interdyscyplinarnych umiejętności. W celu osiągnięcia efektów, takich jak np. poprawa pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania, większość e-sklepów decyduje się jednak na skorzystanie z pomocy agencji.

Jedną z usług, które świadczymy na rzecz marki Zyzio&Zuzia jest pozycjonowanie. To długotrwały proces, dzięki któremu można skutecznie dotrzeć do nowych, wartościowych użytkowników, a co za tym idzie zwiększyć współczynnik konwersji i sprzedaż.

W przypadku Zyzio&Zuzia zaczynaliśmy pozycjonowanie od mniej popularnych fraz, tak aby jak najszybciej uzyskać efekt, w postaci zwiększenia ruchu na stronie. Aktualnie z sukcesem zdobywamy najwyższe pozycje na frazy charakteryzujące się największą liczbą wyszukiwań. Większość odwiedzin w sklepie Zyzio&Zuzia to użytkownicy korzystający  z urządzeń mobilnych. Celem naszych działań jest wzrost widoczności na frazy składające się z kilku słów, szczególnie biorąc pod uwagę rosnącą liczbę zapytań głosowych.

Grupa docelowa

Sklep Zyzio&Zuzia to marka oferująca odzież niemowlęcą. Główną grupą docelową działalności firmy,  są więc rodzice przygotowujący się do skompletowania tzw. wyprawki dla malucha. Produkty znajdujące się w asortymencie mogą być także idealnym pomysłem na prezent, stąd też do grupy docelowej można zaliczyć również użytkowników poszukujących rzeczy, które mogliby komuś podarować. Sklep udostępnił takim klientom możliwość zamawiania produktów w ozdobnych opakowaniach.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych to regularne działania optymalizujące, których zadaniem jest wyprowadzenie pozycjonowanej witryny na jak najwyższą pozycję na liście adresów (SERP). Pozycjonując strony, posiłkujemy się naszą wiedzą i kreatywnością, dostosowując się do wciąż zmieniającej się technologii  IT oraz wytycznych wyszukiwarek.

Według licznych badań wyniki organiczne są głównym źródłem ruchu w sklepach internetowych. Celem naszych działań jest więc generowanie wartościowych odwiedzin, które przyczyniają się do konwersji.

Przebieg działań

Pierwszym krokiem w ramach pozycjonowania było przygotowanie audytu, uwzględniającego najważniejsze kwestie optymalizacyjne. Każda z rekomendacji została omówiona, jako osobny wątek, dla którego przedstawiono konkretne rozwiązania.

Jednym z ważnych obszarów do optymalizacji były występujące w witrynie Zyzio&Zuzia nagłówki. Zarekomendowaliśmy m.in. zmianę w obrębie nagłówka H1 na stronie głównej, który był automatycznym tekstem generowanym przez platformę Shoper. Zarekomendowaliśmy zmianę w tym zakresie, sugerując nową nazwę „Ubrania dla dzieci, niemowląt. Odzież niemowlęca’’. W tym nagłówku zawarliśmy frazy i słowa kluczowe pasujące do asortymentu i działalności e-sklepu.

Treści na stronie to jeden z najważniejszych elementów, wpływających na końcowy efekt pozycjonowania. Odpowiednie uwzględnienie słów kluczowych i nagłówków było więc koniecznością. W wyniku przeprowadzenia audytu sugerowaliśmy również zmiany w wyglądzie strony głównej, proponując zamieszczenie w tym miejscu większej liczby grafik.

W trakcie współpracy zauważyliśmy również, iż strona główna posiada bardzo dużą ilość stron paginacji bez odpowiednich w zakresie pozycjonowania wytycznych np. zróżnicowane title. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie, które nie wymagało dodatkowych kosztów po stronie klienta. Uzyskaliśmy efekt, dzięki któremu strony paginacji zostały w większości usunięte.

W ramach współpracy z marką prowadziliśmy także działalność edukacyjną. Przygotowaliśmy m.in. szczegółową instrukcję zamieszczania wpisów blogowych dla klienta.

Wyniki

  • Zwiększenie ilości fraz w wynikach TOP 3.
  • Wzrost ruchu organicznego.
  • Większa sprzedaż.

Wnioski

Pozycjonowanie to proces, który należy zacząć od wnikliwego audytu. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie oraz specjalistyczne narzędzia, przeprowadziliśmy profesjonalną analizę strony internetowej Zyzio&Zuzia, dzięki której zaproponowaliśmy wdrożenie odpowiednich dla sklepu rozwiązań.

Zbadaliśmy wszystkie parametry wpływające  na pozycjonowanie strony i sprawdziliśmy, jak działa konkurencja w branży odzieży niemowlęcej. Dzięki temu mogliśmy rozpocząć kompleksowe działania, za sprawą których sklep osiągnął wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Dobraliśmy optymalne frazy i słowa kluczowe oraz zmodernizowaliśmy stronę pod kątem SEO, co pozwoliło nie tylko zwiększyć wzrost widoczności w Google, ale też osiągnąć wzrost konwersji.

Najlepszym podsumowaniem współpracy pomiędzy Ideo Force, a marką Zyzio&Zuzia jest nagroda e-Commerce Polska awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży e-commerce dla firm, które wraz ze swoimi klientami osiągają sukcesy w e-biznesie, wykazując się innowacyjnym myśleniem. 

Konsekwencja i determinacja to kluczowe elementy gwarantujące sukces współpracy.

Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.