A raczej - czy reklama graficzna nadal jest skuteczna? Ta kwestia w ostatnich czasach zastanawia coraz więcej przedsiębiorców. Jest to związane z pewnego rodzaju przesyceniem marketingiem w internecie. Użytkownicy, którzy z każdej strony bombardowani są banerami i wyskakującymi okienkami zaczynają kreować zjawisko tak zwanej “ślepoty banerowej”, czyli automatycznie ignorować wyświetlające się reklamy. Istnieje również coraz więcej programów typu adBlock, służących do całkowitego blokowania treści sponsorowanych.
Jednak fakty są takie, że całkowite zrezygnowanie z reklamowania się online mogłoby doprowadzić do poważnego spadku sprzedaży. Więc odpowiedź na nasze pytanie brzmi: reklama graficzna jest nie tylko skuteczna, ale też niezbędna! Jednak stworzenie takiej reklamy jest obecnie znacznie trudniejsze niż kilka lat temu. Jeśli chcemy, by nasz baner był zauważalny i klikany, musimy szczególnie zadbać o jego wygląd oraz miejsca, w których się pojawi. Grafika powinna być unikalna, zawierać chwytliwy slogan, przyciągający wzrok obrazek, subtelne wezwanie do działania oraz nazwę i logo firmy. Tylko przemyślana i szczegółowo dopracowana reklama może przynieść zadowalające wyniki!