Marketing treści jest znacznie skuteczniejszy niż inne formy marketingu – generuje ponad trzy razy więcej potencjalnych klientów!
Dzięki działaniom content marketingowym jesteśmy w stanie zbudować grupę lojalnych odbiorców, którzy staną się ambasadorami marki. Mówiąc prościej, sami klienci będą rekomendować nasze produkty kolejnym użytkownikom. Co jeszcze wyróżnia content marketing na tle innych strategii?
Możliwość korzystania z treści na różnych nośnikach, edukowanie konsumentów – przyczyniamy się do rozwoju kultury opartej na wiedzy, a nie domysłach, różnorodność form nośników treści,wysoka efektywność przyciągania uwagi odbiorców,zapewnienie odbiorcom poszukiwanych przez nich treści bez nachalnego przekazu reklamowego. Istotny jest równeiż fakt, iż content marketing w obrębie strony internetowej wpływa pozytywnie na pozycjonowanie.
Content marketing można wdrożyć praktycznie w każdej firmie bez względu na branżę. Należy jednak mieć na uwadze odpowiedni dobór kanału dystrybucji oraz formę treści.