Wysyłanie newslettera

Skuteczny newsletter potrzebuje narzędzi i strategii, które pozwolą tworzyć i segmentować bazę odbiorców, mierzyć wyniki oraz przygotować wiadomości, które są nie tylko otwierane, ale i czytane.

Dla firm działających w Internecie komunikacja z klientami za pomocą newsletterów jest elementem budowania biznesu opartego na relacji. Ogromna ilość spamu w poczcie oraz krótki czas koncentracji użytkownika na komunikacie, powodują, że wysyłanie newslettera staje się wzywaniem. Przygotujemy wiadomości, które dotrą do właściwych osób.

Martyna Miłek
Martyna Miłek
Key Account Manager
  • tel. 518 976 205
Napisz do mnie

Skuteczny newsletter

Jaki jest skuteczny newsletter? To optymalny komunikat marketingowy, który dotrze do odpowiedniego użytkownika w odpowiednim momencie. Wysyłanie newslettera, który spełni te założenia wymaga użycia narzędzi pozwalających:

  • uniknąć trafienia wiadomości do spamu,
  • pozyskać informacje o najbardziej optymalnych porach wysyłki e-maila,
  • znaleźć najkorzystniejsze formy newslettera (treść i grafika),
  • przeprowadzać testy A/B,
  • weryfikować skuteczność newslettera i oceniać poziom konwersji.

Narzędzia do obsługi newslettera są niezbędne do zwiększania szansy na zakup/pozyskanie klienta.


Kompleksowa usługa wysyłania newslettera

W naszym zespole pracują nie tylko specjaliści do spraw e-mail marketingu, ale również eksperci od użyteczności, IT, analityki, performance marketingu, PR, content marketingu, reklam PPC oraz kreatywny dział graficzny. Dzięki temu łączymy różne formaty i tworzymy rozwiązania, które w pełni odpowiadają na potrzeby odbiorców wiadomości e-mail.

Niezależnie od tego, jaki system CMS obsługuje stronę Twoją stronę, zajmiemy się jego integracją z dowolną platformą mailingową. W razie potrzeby przygotujemy landing page, na który trafią użytkownicy newslettera i zadbamy o to, aby newsletter był spójny ze strategią marketingową firmy i działaniami reklamowymi w kanałach online i offline. Do obsługi e-mail marketingu wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, aby dowieźć, jak najlepsze efekty. Analizujemy i usprawniamy newslettery pod kątem celu, a tym możemy być np. sprzedaż poprzez przekierowanie użytkownika na stronę z ofertą.

Klienci o nas

Dlaczego my?

Ideo Force_Dlaczego my?

Mailing to obecnie jedna z najskuteczniejszych i najbardziej elastycznych form bezpośredniej komunikacji z klientem. Jest także relatywnie tania, co nie pozostaje przecież bez znaczenia.

Zdając sobie sprawę z różnic pomiędzy klientami prace rozpoczynamy zawsze od analizy preferencji komunikacyjnych.

Przygotujemy dla Ciebie profesjonalne i angażujące treści, przykuwające uwagę swoją atrakcyjną formą.

Sprawimy, że użytkownicy z chęcią będą zaglądać do wiadomości, a nie tylko mechanicznie je usuwać.

Nasi klienci współpracują z indywidualnym opiekunem, który łączy rolę kierownika projektu oraz doradcy marketingowego.

Dobieramy odpowiednią strategię promocji w oparciu o konkretne cele biznesowe klienta.

Wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, które dedykowane są wysyłce newsletterów.

Jeśli nasi klienci zarządzają projektami poprzez aplikacje, jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.

Opracujemy skuteczne strategie komunikacyjne, pozwalające aktywizować odbiorców i zachęcać ich do działania.

Jako zespół mamy ogromne doświadczenie w tworzeniu skutecznych newsletterów. Wykorzystujemy wiedzę i zasady z zakresu UX/UI, tworzymy prosprzedażowe przekazy, analizujemy ich skuteczność w oparciu o testy A/B.
Wykorzystujemy ponad 30 różnych platform i narzędzi, które dedykowane są wysyłce newsletterów. Jesteśmy w stanie zintegrować w zasadzie każdy CMS z odpowiednią platformą mailingową.
Skontaktuj się z nami
Odpowiadamy w 24 godziny
Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.